Lara Geplaatst 27 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2009 Gelukkig hoopte eigenlijk op een bevestiging. Ik heb de laaste 20 opdrachten niet gedaan dit betekende voor mij 2000 km plus het voorschieten van kleine dingen.Mn auto rijd ook niet op water, maar zat in tweestrijd, stel ik krijg mn geld wel, kan het goed gebruiken.Maar heb de beslissing genomen eerst mn geld af te wachten is nu opgelopen tot 400 euro.Kan het zo goed gebruiken 185 per week waar huur gas, water licht, verzekeringen, paardestalling, en dierenvoer nog van af moet.Heb zelf het idee gekregen dat ik mn gewerkte uren niet meer krijg..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 27 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2009 Ik heb contact opgenomen en ze zeiden alles komt eraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Ik ga slapen.Weltrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden