HenkT Geplaatst 28 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 ik zat nog even buiten op me knietjes, ik kon niet stoppen waar me erf ophield nette stoep ook nu!nu eerst maar koffie, ik wil niet de rijbaan ook doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Tasseke, niet doen hoor!Ban al je foute gedachten maar uit je hersens! Denk aan de boom van januari!!Je bent zó goed bezig, niet opgeven nu!Sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 hahaha,nee ik heb wel een grote tuin maar een zwembad.........................nee, een sloot achter en een rivier voor............. genoeg gelegenheid tot zwemmen maar geen prive zwembad.alhoewel...............nee ik woon aan de Zaan, dus ik zwem regelmatig maar het is geen privezwembad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 he treesie,nu voel ik me betrapt!!nee maak je geen zorgen, ik zal niets doen maar inderdaad ik zit met januari in mijn hoofd..he potverdrie nu laat je me huilen.....(geeft niet hoor, het houdt me bij de les) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 28 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 ja t stoepie is prachtig Miss Jeelingalles wat er al woonde woont er nog hoor nah op de paar mieren dan die per abuis zijn weggeveegdheerlijk zo te kunnen focussen op wat je doet en er zo van te genietendat was ik een beetje vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 28 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 doet tasseke een hele grote knuffel . kom op meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 hoor es, luister esik ben een doos eersteklas..... maar ik trap er niet meer in!!neemt niet weg dat ik het inderdaad moeilijk heb op dit moment.kin omhoog, buik in en grote ogen opzetten maar eeeuuhh Dar,ik doe elke dag iets... ( ok 5 dagen)ik loop, of ik zwem...............gratis en voor niets...........dat kan je toch niet laten lopen??duik er gewoon in joh......je weet niet half hoe lekker het is............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Dar in Den Haag hebben we parkpop. Misschien hier naartoe komen?. hahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 28 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 grote ogen?moe je poepen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Hé ehhe...Tasseke,niet huilen hèWord ik ook verdrietig van!!Dikke knuffel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 oh mooi wing....ik moet woensdag voorkomen...dat zijn de zenuwen............en op de één of andere manier presteer ik het om ruzie te maken met vele........daar wordt ik nog zenuwachtiger van...........maar euh,heb jij ondertussen een beslissing kunnen nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 trees,ik heb je vast en geef je een dikke knuffel................soms is het goed om die dikke ballpoint op je neus te krijgen en tja soms moet je erom huilen......dank je voor het wakker houden!!niet huilen........ doe ik voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 'k ga zodadelijk naar d'ouders, dus dit word mijn laatste schrijven voor vandaag.'t ga jullie goed en tot morgenavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 gunn,doe rustig, denk na en geniet tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Dar, ik doe het rustig aan. Tasseke gaat het weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 he gattie trees,je zegt nooit zoveel als er iets komtis het ook raakblijf je aub?mis vaak die ene zinals die zin er is...ben jij er ook.....ook jij bent stiekum er wel of nietkortom..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Dar,ik moet me nu verantwoorden voor het diepste ter diepste in mijn leventje.........heb in januari de auto van mijn vader total loss gereden, uiteraard met drank....ben druk bezig om te veranderen maar nu op dit moment..........voel me rottig, schuldig, beschaamd en weet ik al niet meer.....maar wie zich brand....krijgt blaren...ik doe zo mijn best.....maar alles wordt achterhaald........je blijft boeten........geeft niet, ook ik moet leren!maar ik ben wel zenuwachtig en nadenkend over het verleden, gewoon rottig dus...........maar tassie is geen tassie als er geen gein wordt gemaakt en stug met het goede wordt doorgegaan!!!je kan 10 keer op je bekkie gaan maar het houdt een keer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Hier even een positief berichtje. Heb vandaag het immense bad opgezet, 3.05 in doorsnede trapje in elkaar geknutseld, buurman gecharterd om het anker voor mijn droogmolen de grond in te krijgen. Bad is nu bijna vol, zit denk ik wel 3000 liter water in zeg hoop niet dat 'ie lek raakt:-). Van mij mag het nu 30 graden worden haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 heee wing............geef even het recept.............ik heb net 10 meter 7 blad weggehaald en nog niet de container ingegooid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 'k heb m'n spullen bijeen gepakt en ga er NU echt vandoor.Blijf gezond allemaal!Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Ben er ff stil van maar kan het niet laten Sandman ff een schop onder zijn hol te geven. Kom op menneke we kennen elkaar al zo lang dus we vechten samen door hoor. Foutje? Herkennen we maar we zullen doorgaan.....Heej Brabo vechten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Gisterenavond alles veilig gehouden, drankvrij dus. Wel de nodige mensen dronken zien worden. Best raar om nu naar de drinkers te kijken terwijl ik er zelf altijd 1 was. Vandaag weer naar huis gegaan en nu doodmoe, het was een lange trip; boot en auto en heeeet. Gelukkig dronk ik nooit alco met heet weer. Morgen zooi uitmesten en klaar maken voor volgende trip; nu even gelukkig wat dichter bij huis.Trees ik vind het prettig om je waarschuwingen te lezen; van na zoveel maanden weer even proberen etc. Ik kwam me eigenlijk alleen maar even melden en wil nu vroeg naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 he druppie,wil bijna zeggen, schoppen we met zijn tweeen!!denk alleen achteraf dat het niet zo handig is.................(waarschijnlijk heb al te hard geschopt)hoop wel dat meneerke even terug komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 hoi dhendro,je hebt je gemeld!!alles goed verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Yep maar ik wil 20 uur slapen ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden