CPAS Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Hallo allemaal,Zo dat drukke zondagje is ook weer achter de rug. 'k Zit nu aan de koffie en daarna ga ik me lekker douchen en in een fris pyjamaatje hijsen. Nog een was doen en dan kan de week weer met lege wasmanden beginnen.Tot later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Gelijk heb je Caro, Het dwingende van de opleiding heeft geresulteerd in het feit dat ik jaren lang niet heb getekend, kon geenpotlood, kwast of wat dan ook meer zien.Uiteindelijk afgestudeerd in fotografie, grafische vormgeving en kunstgeschiedenis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 28 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 ow dat is minder Carolien, ben je er kwijtgeraakt in Scheveningen denk je?egeltjes zijn helemaal niet schattig, die zitten onder t ongedierte ooit zat er 1 vast in mijn gaashek, wat in de heg stond zodat de honden niet wegkondenik knipte het hek stuk want ik kreeg m niet los, hij draaide zich om en huppatee, gelijk weer vast in t hek,dus erg slim zijn ze ook niet haaahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Naaajaaah, ik vind ze schattig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 28 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 ja dat mag natuurlijk gerust Mika, daar zei ik nix van tochwe spelen niet allemaal met pissebedjesen ik red altijd spinnetjes ook eerst ff koffie pakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 28 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 veel plezier Miss Jeeling, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Mmmja... pissebedjes hebben hun charme.Inderdaad, we moesten destijds vanuit de opleiding door heel nederland + daarbuiten musea e.d. bezoeken.Het was een geweldige belevenis.Was helemaal gek van het museum in Keulen.Oja, en toendertijd hing in de gang naar de nachtwacht de scheepvaart schilderijen, geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jane Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 een hele fijn avond allentje wat een weer zeg, warmmmmhe Henk,heb je een mier wel es goed bekekenen dan die met vleugels, nou die zaten bij ons onder de vloer en die zijn nu uitgevlogen zeg maartjee, raam zwart in huis, van uitgevlogen mieren, bijzonder hoornu ik nuchter ben zie ik beestjes en dat is niet van een delirium Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Heb jij ook een kunstopleiding gehad? Doe je er nog iets mee.Ik nl. niet. Heb een baan in een totaal andere omgeving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 28 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 ja dat is wel bijzonder ja janeik weet niet of ik dat heeeeeeeel erg leuk zou vindenmaar t is zeker bijzonder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Had ik ook pasgeleden, vliegende mieren. Ieder jaar weer, geweldig. En na een paar uur dan vallen de vleugels af en dan heb je joekels van miere.Dan toch maar pissebedjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Tot laters, moet mee naar de film Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jane Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 oh caroliendie vind ik lief zegvorig jaar had ik ook een nestje hier in de tuin, wel 6 denk iksuperschattig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 28 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 toch zonde Carolien, zo duur waren ze niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 28 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 ja erg lullig ja maja, zo is t leven blijkbaardat is wel een heeel lief klein egeltje he ach offtopic, t mag ook wel es over moois gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 28 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 toedeledokie Caro hef fun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 28 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 ja dat is inderdaad heerlijk Wingen overal toepasbaardaar ga ik heeeeel veeeeel genot van hebbenen dat maakt t niet drinken dan weer makkelijker de balans hangt flink de goeie kant op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 28 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 ik ga nog even wat anders doen, veel plezier en tot latersps het schuurwerk pak ik ook zo aan Wing, dat wordt schilderwerk van een heel ander nivonah in ieder geval de voorbewerking doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 ach jassie.............ik zie al een draadje voorbij komen voor de sociale controlekunnen we ook geen etensdraadje opzetten??? we sturen gewoon alles diepgevroren rond, ik krijg honger van al die dingen...heerlijk pittige soep!!!ik heb vandaag fetahapjes en samalboontjes!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Dar,een kwestie van omkleden en meedoen!!!!!weliswaar met een pak appelsap maar de muziek kunnen ze je niet meer ontnemen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 sorry luitjesvoel me nog steeds onbestedig en zenuwachtig..............errugg gevaarlijk voor tassie.........nee ik doe geen gekke dingen, alhoewel het mij per uur moeilijker lijktga maar weer onkruid trekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 wat voor muziek is het dan????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 he wingiepingie,zit even vast in mijn eigen zenuwen........hoe issie met je?????lekker aan het fietsen en aan het doentrek je het wel????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 tja, soms heb je dat...............heel veel herrie en je weet niet wat voor herriegrrr, als er ook niet op te dansen is............dan worden het oordoppen:angry:van mij mag iedereen herrie maken maar dan moet ik het wel snappen, pas als ik het snap, dan kan ik relativerentja, moeilijk mens............maar ik kan wel dansen op 10.000 manieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 tja dat meditatieve heb ik wel nodig................ben nu de vaatwasser aan het doen en inderdaad straks weer de tuin!!he wel balen, mooi weer, benauwd en jij bent verplicht om je deuren dicht te doen!blijf maar lachen en al je irritaties hier neerpennen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden