Spring naar bijdragen

sociale controle


Aanbevolen berichten

Ja is een goed idee Kirky.

Dacht zelf om aan elkaar door te geven met wie we persoonlijk contact hebben en voor de anonimiteit natuurlijk de nickename dan weten we van elkaar wie we kunnen bereiken en wie niet. Voor wie niet zouden we kunnen vragen of ze zich via pb bij iemand aan willen sluiten.

Iemand niet niet alleen is geeft ook geen garantie want vele naasten van ons weten niet dat we hier zijn maar idd het is m.n. voor de mensen die alleen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens,

Dat heb ik al eens gevraagd aan de moderator om te helpen en die houden zich afzijdig, daar doen ze niet aan.

Sorry maar voor jullie allemaal plannen uitwerken, weten we dat vast.

Het lijkt mij het handigst met één of meer (als je dat zelf wilt natuurlijk) je email en tel. nr. uit te wisselen.

Kijk Anjo had een mobiel, maar die heeft haar zoon meegenomen. Dus niet meer bereikbaar, want geen tel. en geen mobiel. Ik vond het ook hartstikke vervelend want ik heb heftig naar haar staan zoeken en me toch zorgen gemaakt.

Het lijkt me misschien praktisch om kleine kringetjes te maken, en dan weet altijd iemand van iemand anders hoe het is. Of ja Carolien buddy's, en dat kan ook met zijn 3-en.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed Caro, GRAAG.

Ik msn alleen nooit maar heb altijd mijn mail open staan.

Over de bootjes-kaarten:
Lijkt me trouwens ook een leuk kado om aan iemand te geven, mooi verpakt in cellofaan denk je niet? (niet dat ik ze kwijt wil maar misschien bestel ik er nog een).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan in contact komen met Caro (hahaha), Vie, Sammy, Karinneke, Trees, Hermie en Albertina. Dus als ze willen wil ik ook wel buddy zijn maar behalve Caro want die houd me zelf al teveel in de gaten hahaha.

Voor de nieuwe mensen hier ligt het voor mij wat moeilijker want soms is het net een kippenhok hier met het in en uit vliegen en daarom geef ik zo maar niet mijn gegegens maar als er vertrouwen opgebouwd kan worden wil ik ook voor jullie graag een buddy zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp ik Dar want je bent geen Jan Doedel. Maar nu weet je dat je me via Caro kunt bereiken al ben ik niet zo flauw met anonimiteit want schaamte is voorbij maar wil niets zeggen dat ik ook graag in de schaduw blijf.

De andere namen wie ik genoemd heb kunnen me ook bereiken. Begrijp dat je ook via via te bereiken bent.

Zijn er nog mensen die mee willen doen en vertrouwen hebben? Sorry dram ff door want vind dit heel belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Kirky hoef je maat onderbroek niet te weten hoor hahaha. Hoewel? Ben al meer als 4 jaar weduwe dus zal weer eens interesse moeten tonen.:)

Toch schijnt het wel te spelen want krijg over dit onderwerp wel pb-tjes. Maja wat Caro probeerde duidelijk te maken is het wakker schudden van en helemaal voor mensen die alleen zijn. Het is niet altijd zo makkelijk zoals er door sommige wordt gedacht want soms heb je door de drank geen contacten meer of net als ik nog maar een broer en oude tante die ver weg wonen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Owwe wilde ook nog zeggen dat ik het slap van tactive vind niet te willen informeren want die hebben wel onze adressen en als je in behandeling bent willen ze je van alle kanten helpen maar op forum mogen we het zelf uitzoeken terwijl we alleen maar een lotgenoot in de gaten willen houden of weten als groep hoe het er mee gaat.

Enfin nog geen kritiek gehad op dit draadje maar helaas ook geen steun.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het een goed initiatief.
En ik denk dat het voor verschillenden op het forum niet verkeerd zou zijn.
Ik woon ook alleen, heb in mn nwe omgeving bijna geen contacten nog.
Mja ik ben hier op het forum ook nieuw.
Trees weet mn email.....
Als er iemand is die me al wat wil en kan vertrouwen doe ik graag mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...