OLLIE Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Geplaatst 1 juli 2009 Lieve stoppers,Ik wist al jaren dat ik niet tegen drank kan,En had dit al veel eerder moeten doen.Ik ben voor de grootste liefde uit mijn leven waarschijnlijk te laat,en dat doet pijn ze heeft mij verlaten na 3 jaar.Ze heeft mij zo veel kansen gegeven om te stoppen.Nu moet ik het stoppen met drinken samen met mijn liefdesverdriet aan gaan.Ik zou het liefst blijven drinken om het verdriet niet te voelen welk er straks denk ik heel heftig is.Het is nu dik twee weken geleden,we hebben gelukkig nog via mail contact.Vandaag ga ik aan de refusal onder begeleiding van een goede vriend, zodat ik niet alleen ben.Het is de bedoeling dat ik 6 tot 8 weken stop met drinken.Omdat ik dan echt pas ga voelen wie ik ben en waar ik sta enzo,ben daar zo bang voor!!!wees omarmd !
sneeuwwitje Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Geplaatst 1 juli 2009 Hallo Ollie,Je hebt in ieder geval nu de eerste stap genomen en de alcohol laten staan.Ik gebruik ook refusal en het geeft wel rust in je hoofd, want je kunt niet meer plotselingin elke opwelling gaan drinken.Emoties zijn ook mijn grote valkulien, zo wel goede en nare emoties.Ik hoop dat je het gaat redden en wens je veel succes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden