Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goede avond,

Ik heb 8 jaar lang iedere avond 8 halve liters bier gedronken.
Mijn bier gebruik is zelfs overdag begonnen na dat ik mijn vriendin en kinderen toen ben kwijt geraakt.
Gelukkig drink ik overdag niet alleen in de avond veel zodat ik tot rust kom en kan slapen.

Nu wil ik dus helemaal ervan af geen enkel biertje meer.
Ik weet dat dit heel moeilijk gaat worden, het is nu avond en normaal zat ik allang nu aan het bier.

Ook ben ik bang dat er afkick verschijnselen komen.. kan dit? zo ja waar moet ik dan aan denken.

Ik ben sinds gister uit elkaar gegaan met mijn nieuwe relatie en dat doet ook pijn.. door omstandigheden woon ik nu tijdelijk bij mijn ouders omdat ik niet anders kan.
Mijn ouders willen ook niet dat ik drink anders moet ik eruit en sta ik op straat.

Ik ben dus nu begonnen met stoppen .. merk wel de drang om bier te willen zodat mijn gevoel rustig wordt en ik controle over mezelf heb.

Wie kan me hierin adviseren wat ik het beste kan doen om de avond/nacht door te komen

Alvast bedankt

Silvan

Geplaatst

hoi tieske welkom hier
je kan t beste gewoon iets doen denk ik
niet de hele avond gaan zitten voelen hoe erg t is dat je geen biertje hebt
na zo lang drinken zal je wel afkickverschijnselen krijgen ja
misschien is een bezoekje aan je huisarts een goed begin als je stoppen wilt met drinken
ik wens je alle sterkte en succes toe
ow nog even over dit forum
je kan jezelf als je wilt voorstellen bij wie is wie en als je bij ditjes en datjes kijkt links in de lijst, daar is iedere dag een dagdraadje waar iedereen typt, typ daar maar gerust mee

groetjes Henk

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...