AlbertRemmo Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 schindlers listone flew over the cuckoos nest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Tjonge, wat kunnen jullie veel kletsen zeg in een uurtje of 3 tijd Het zal vast al over iets anders gaan maar favo acteur Harrison Ford, en bij de dames Sandra Bullock...Mister M.J. is jeugdsentiment voor mij!Veel van zijn muziek kan ik waarderen!Maar er is mij altijd 1 beeld bijgebleven en dat wastoen hij zijn pasgeboren kindje aan een beentje over het balkon liet bungelen met een doek erover...om het te laten zien aan de pers.Dat vond ik zo schokkend!Corinne, balen zeg van de wateroverlast die je in huis hebt!Voor jou dus liever geen hoosbuien meer!Dar, red je het je eerste avond zonder zoon?(nuja het zal niet je eerste avond zonder zoon zijn, maar wel dat hij nu op vakantie is...)Noa, An ...volgens mij zijn jullie beide de dag goed door gekomen..FIJN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 truste Wing:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Rainman Kirky en die was ook echt mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Forest Gump bedoel je die Kirky? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Dar, ik ben ook nog nooit op de kaasmarkt geweest(eigenlijk erg he, wel verre bestemmingen bezoeken maar dit soort plekjes in eigen land niet kennen!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Oh, dan wil ik wel de geluids vrouw zijn, Wing Lijkt me interessant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Lady Hawke inmiddels zo'n tig keer gezien. Heb lang gezocht naar Ben, eindelijk gevonden maar toen moest ik concluderen dat de film in m'n hoofd mooier was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 En The Breakfast Club! Ook een topper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Confronterend dus Wing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Forummers, ik ga langzamerhand naar bed toeeerst nog zo`n beker wegwerken en dan slapen tot morgentruste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 The Lionking Darnu log ik uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Albert, Burp en weltruste. Wing, vanuit welk perspectief zou je die film dan maken? Vanuit de gebruiker? De fles? De toeschouwer? etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Geweldige film, ik had vroeger ook zo'n bruine bril en zo'n scheve pony quote: Originally posted by: DarKen je deze? Togetherik ben alleen naar deze film geweest, overdag een keer, had gehoord dat ie erg leuk was, de man aan de kassa maakte nog een opmerking van *in je eentje naar Together* en het bizarre was, dat ik ook echt de énige was in de hele zaal!!! maar het was een onwijs leuke film, erg grappig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Tja films is niet mijn beste kant...sorry kirky dat ik de verkeerde had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Mijn favo films Ghost Dog The way of the Samuray (Met Forrest Whittaker)The Unbeareble Lightness of BeingenJackie BrownNu douchen en lekker slapen, dromen over de zee ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 De meeste titels die ik hier voorbij zie komen zeggen me helemaal niks...ja oke, the lion king die ken ik dan weer wel (met dank aan de kinderen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Wat ik een erg mooie film vond was "the green mile" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 nee ik weet niet alles.......ook nooit de pretentie gehad dat dat wel zo zou zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Hihihi, ik wel Over mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 haha Spud, da's dan toch alleen maar hartstikke fijn!Maar zelfs over mezelf weet ik niet alles....denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Mijn geschiedenis dan tenminste. De rest, sta nog steeds versteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Ik ontdek gewoon nog steeds nieuwe dingen,ook bij mezelf!Maar je hebt wel gelijk kirky, drank maakt meer kapot dan je lief is!(en je hersenscellen worden er niet gezonder van!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 doen jullie niet meer aan slapen of zo?goeiesnags Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 blijkbaar toch wel, ik ga ook slapen, weltruste voor zo en tot nog laterdersgroetjes Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden