Spring naar bijdragen

maandag 6 juli


Gees

Aanbevolen berichten

Spud,
Bedankt voor de welkomswoorden ;)

United,
Sorry, ik lees in andere berichten dat jij ons komt versterken. Heel veel succes met het stoppen.
Stoppen lukte mij eindelijk door de internetbehandeling en de mensen op dit forum.
Hier vind je herkenning, erkenning, steun; je kan hier je ei kwijt. Wat je ook dwarszit, kom hier je hart luchten, als dat je van de drank kan afhouden. De kracht van dit forum is enorm. Haal eruit waar je wat mee kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou, ik lal er maar gewoon overheen. Grappig wel, te ervaren dat nu veel mensen blij zijn met een enkele druppel water. :D In het regenseizoen is dat wel anders. ;) (hagelstenen en schades natuurlijk een uitzondering op grappig)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"... het behalen van je doelen..."
Ik moet van de peut opschrijven wat de doelen zijn die ik wil halen met een evt. behandeling.
WeutIkVeul?!? Ik kom daar toch omdat ik het effe allemaal niet meer weet?
Geef me een A-viertje met "zo steekt het leven in elkaar en als je nou dit doet en dat laat dan wordt je zonder al te veel sacherijn een jaar of tachtig".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Vie

Zouden jullie asjeblieft niet zo luchtig om willen gaan met deze dingen? Uitvaartmuziekjes bedoel ik.


Dit kan voor sommige mensen zeer gevoelig aankomen.


Ik vind het helemaal niet erg als we over onze eventuele dood praten, maar doe dat dan wel op een integere manier.




En ik weet niet of je mij bedoelde Wing
:)
maar ik ben zeker een David Lynch-addict, alleen vond ik twin peaks niet zo geweldig.




Doodgaan, dood willen gaan, ik snap dat wel, maar het is veel meer dan een uitvaart uitkiezen.


Denk aan de mensen die je achterlaat.


Je uitvaart regelen, ik heb dat zelf ook gedaan en ik heb daar een verzekering voor. Maar om nou tranen te storten op je eigen uitvaart die nog niet eens aan de orde is, vinden jullie dat ook niet een tikje ongezond?


Leef liever! Zo lang dat nog kan zeg!


Doodgaan kan je altijd nog.






En nu tot morgen.

Tja, ik ben nog even niet verder dan het commentaar van Vie:

maar ik ben heel serieus hoor! En nee, ik ga hopenlijk nog niet dood, maar ik wil het nu
kennelijk even op de rij hebben, en vind het daarbij heel fijn dat ik het aan mensen, iemand, jullie,
kan toetsen!!
Ergens is een plek voor mij waar ik dit soort vragen kwijt kan! Die plek is niet bij mijn familie, niet
bij mijn kinderen, daar ligt het allemaal te dichtbij voor! Die plek is dan kennelijk hier, en daar ben ik
ook heel blij mee!
Respons op mijn oproep neem ik ook heel serieus, en alleen voor mijn eigen interesse, zoek ik ook alle muziek op die anderen noemen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat weet ik wel Kirky... ik wil dat soort dingen te snel en te simpel oplossen. Ik ken mezelf.
Maar het blijft bizar dat een ander betaald wordt terwijl ik al het werk moet doen.
Ach, ik zal het maar met geduld en vertrouwen tegemoet treden. Komt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"WELKOM" heb ik vandaag meerdere keren gehoord.

Het doet deugd.
Dankzij dit forum ( jullie allen ) heb ik vandaag mijn eerste dag nuchter doorgebracht.

Morgen een nieuwe dag, ik ben vast van plan om de eerste te laten staan,
ik ga ervoor, de drank heeft mijn leven lang genoeg beinvloed.

Wel even vermelden dat mijn maag de koffie niet zo gewoon was dus
overgeschakeld op water.


Aan allen een goede nachtrust ( hoe die bij mij zal verlopen valt nog af te wachten )
Groetekes,
Macha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond saam!
Kom ff om de hoek kijken en zie dat de nieuwkomers al lekker mee doen; fijn, ga daar mee door, het helpt echt!

Water: doe je internetbehandeling? Ik heb ook net m'n doelen moeten stellen. Maar dat was met een vragenlijst die ik moest invullen. Zelf heb ik als einddoel (let wel EIND......) dat ik weer een (1!) glaasje wijn kan drinken bij het eten. Voorlopig weet ik dat ik dat nog niet kan, daar ben ik nog lang niet stabiel genoeg voor. Eerlijk naar jezelf kijken is de kunst.

Uitvaartmuziek? Hoef ik niet over na te denken, wil in het buitenland begraven worden en daar ga je zonder verdere poespas gewoon direkt de grond in. Simpel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen, ik weet dat het erg snel is maar ik ga alweer weg.
Ben vandaag bij de psych geweest en heb nogal wat stof tot nadenken en zo nu en dan behoorlijk onrust in m'n kop. Gelukkig verdring/k ik dat nu niet meer!
Wens iedereen alvast een goede nachtrust en tot de volgende keer,
doei!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja zo is het hier even stil en dan barst het weer los net als een bui. :D

Water, heb 't meteen weggehaalt, vond er zelf ook iets van. ;) En als je vind dat je te veel moet doen mag je best een nota opmaken. Heb ik ooit ook eens gedaan en toen hoefde ik 1 consult niet te betalen. :D

Trees, ik praat er graag over is immers iets wat bij het leven hoort. Maar m'n muziek zal ik van z'n levensdagen nooit meer delen, 1x meegemaakt dat een vriendin m'n repertoir overgenomen had. En echt dat is heel maf en tevens bijzonder.

Albert, oké nieuwelingen. ;) Motorexamen moet nog gepland worden, eerst even in conclaaf over de 4 lessen die ik moet betalen maar niet gehad heb. ;) Ik schat in aug. of sept. dus met een beetje geluk kan ik in de winter gaan toeren. :D

Macha, toppie! :present: Houdt in gedachte dat je zelf het aller grootste aandeel in deze dag had. Dus ben trots op jezelf. Ik hoop dat je lekker slaapt.

Sara, sterkte en ik hoop dat je lekker slaapt voor straks.

En nu staak m'n poging tot reageren want anders wordt m'n bericht zo lang. :D En ik kan geen 2 dingen tegenlijk. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...