Sara Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Geplaatst 6 juli 2009 Goeienavond saam!Kom ff om de hoek kijken en zie dat de nieuwkomers al lekker mee doen; fijn, ga daar mee door, het helpt echt!Water: doe je internetbehandeling? Ik heb ook net m'n doelen moeten stellen. Maar dat was met een vragenlijst die ik moest invullen. Zelf heb ik als einddoel (let wel EIND......) dat ik weer een (1!) glaasje wijn kan drinken bij het eten. Voorlopig weet ik dat ik dat nog niet kan, daar ben ik nog lang niet stabiel genoeg voor. Eerlijk naar jezelf kijken is de kunst.Uitvaartmuziek? Hoef ik niet over na te denken, wil in het buitenland begraven worden en daar ga je zonder verdere poespas gewoon direkt de grond in. Simpel.
AlbertRemmo Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Geplaatst 6 juli 2009 Spud wanneer mag je eigenlijk je andere examen doen?
AlbertRemmo Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Geplaatst 6 juli 2009 Hé Macha TOP hoor en je kunt beter thee gaan drinken dan koffie er zijn ook lekkere thee soorten en water is altijd goed
AlbertRemmo Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Geplaatst 6 juli 2009 Ja Dar, alleen hou ik alleen van de gele soorten, sinaasappel en tropical
Trees Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Geplaatst 6 juli 2009 Macha, goe vanje! En geloof me, de eerste dag is de moeilijkste!En die heb jij dus achter de rug!Wat nu alleen nog maar rest, is: volhouden!!
Sara Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Geplaatst 6 juli 2009 Lieve mensen, ik weet dat het erg snel is maar ik ga alweer weg. Ben vandaag bij de psych geweest en heb nogal wat stof tot nadenken en zo nu en dan behoorlijk onrust in m'n kop. Gelukkig verdring/k ik dat nu niet meer!Wens iedereen alvast een goede nachtrust en tot de volgende keer,doei!
AlbertRemmo Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Geplaatst 6 juli 2009 Sara, dat kan ik me voorstellen en welterusten voor zo:lips:
AlbertRemmo Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Geplaatst 6 juli 2009 Dar ik hou niet van light limonades maar als het met suiker zou zijn zou ik die ook erg lekker vinden
Trees Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Geplaatst 6 juli 2009 Gratis bij een krat wodka: een blinde-geleidehond....
AlbertRemmo Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Geplaatst 6 juli 2009 Mijn drankje was altijd al goedkoop, waarschijnlijk omdat het bocht was:)
water Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Geplaatst 6 juli 2009 Zo, 't is weer droog, ik kan er even uit met de beesten. Laterz!
AlbertRemmo Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Geplaatst 6 juli 2009 schindlers listone flew over the cuckoos nest
joann Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Geplaatst 6 juli 2009 Tjonge, wat kunnen jullie veel kletsen zeg in een uurtje of 3 tijd Het zal vast al over iets anders gaan maar favo acteur Harrison Ford, en bij de dames Sandra Bullock...Mister M.J. is jeugdsentiment voor mij!Veel van zijn muziek kan ik waarderen!Maar er is mij altijd 1 beeld bijgebleven en dat wastoen hij zijn pasgeboren kindje aan een beentje over het balkon liet bungelen met een doek erover...om het te laten zien aan de pers.Dat vond ik zo schokkend!Corinne, balen zeg van de wateroverlast die je in huis hebt!Voor jou dus liever geen hoosbuien meer!Dar, red je het je eerste avond zonder zoon?(nuja het zal niet je eerste avond zonder zoon zijn, maar wel dat hij nu op vakantie is...)Noa, An ...volgens mij zijn jullie beide de dag goed door gekomen..FIJN!
AlbertRemmo Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Geplaatst 6 juli 2009 Rainman Kirky en die was ook echt mooi
joann Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Geplaatst 6 juli 2009 Dar, ik ben ook nog nooit op de kaasmarkt geweest(eigenlijk erg he, wel verre bestemmingen bezoeken maar dit soort plekjes in eigen land niet kennen!)
AlbertRemmo Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Geplaatst 6 juli 2009 Forummers, ik ga langzamerhand naar bed toeeerst nog zo`n beker wegwerken en dan slapen tot morgentruste allemaal:lips:
Otje Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Geplaatst 6 juli 2009 Geweldige film, ik had vroeger ook zo'n bruine bril en zo'n scheve pony quote: Originally posted by: DarKen je deze? Togetherik ben alleen naar deze film geweest, overdag een keer, had gehoord dat ie erg leuk was, de man aan de kassa maakte nog een opmerking van *in je eentje naar Together* en het bizarre was, dat ik ook echt de énige was in de hele zaal!!! maar het was een onwijs leuke film, erg grappig
joann Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Geplaatst 6 juli 2009 Tja films is niet mijn beste kant...sorry kirky dat ik de verkeerde had
Otje Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Geplaatst 6 juli 2009 Mijn favo films Ghost Dog The way of the Samuray (Met Forrest Whittaker)The Unbeareble Lightness of BeingenJackie BrownNu douchen en lekker slapen, dromen over de zee .....
joann Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Geplaatst 6 juli 2009 De meeste titels die ik hier voorbij zie komen zeggen me helemaal niks...ja oke, the lion king die ken ik dan weer wel (met dank aan de kinderen )
joann Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Geplaatst 6 juli 2009 Wat ik een erg mooie film vond was "the green mile"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden