Leet Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Hier iemand die op zoek is naar vrijwilligers!!! Voor in het bestuur of in het veld!Ben trouwens ook al druk bezig geweest! Ramen gedaan van de pui. Binnen en buiten. Kind naar school gebracht. Hond uitgelaten (met sleutels!) Was in de machine gestopt.Nu even een bakkie pakken. Iemand anders ook een bakkie?sneeuwwitje, heel veel sterkte vandaag! Hannah jij ook he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 ohohoho,zandvoort berg je.............................heerlijk voor die gasten! een blind paard kan geen schade aanrichten in dat park (heb ik zelf inverhuisd ) dus daar hoef je geen zorgen om te maken.en wat ga jij doen met al die vrije tijd?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leet Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 hahahaha een wat voor huis dacht ik bij mezelf maar ik snap em al! Zandvoort is leuk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leet Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 haha ik zoek een penningmeester en een secretaris voor de EHBO vereniging waar ik bij zit.Verder zoeken we natuurlijk leden of mensen met een geldig EHBO diploma die graag willen posten.als je nog meer info wilt stuur dan maar ff een pm.Mijn zoon gaat op circus kamp. (8) Doodeng vind ik t. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 ha en hoe vind je zoon het??weet nog goed dat V. voor het eerst op kamp ging!elke avond een uur aan de telefoon, ze had last van heimwee en dortst niet te gaan slapen voor ze mij had gesproken.en ik maar huilen en nog een keer huilen omdat ik haar wilde ophalen:Dach kleintjes worden zomaar groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leet Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 hij heeft er onzettend veel zin in. Waarschijnlijk heeft hij er ook geen moeite mee.Gaat wel vaker uit logeren enzo. Maar dit keer alleen op kamp. er is gelukkig 1 begeleider die hij een beetje kent. Maar met hem zal het wel goed komen denk.Maar met mij ojeeojeeojeeojeeWat zal ik m missen!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leet Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 och ja, kleintjes worden groot. Oh zo snel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 niet huilen!!!ook jij gaat die week wel redden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 de verveling is in huize tasseke opgelost!paps belde me net, ik wordt opgehaald en mag een dagje ravotten op de camping:Dwat moet ik zonder paps en mams???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leet Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Oh heerlijk Tasseke,nou, lekker spulletjes pakken en wegwezen. En maak er een mooie dag van he!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leet Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 en als ik moet huilen kom ik dat hier wel ff doen!!!! ahahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 ohhh,ik realiseer me net dat mijn neefje en nichtje er ook zijn!!!!!daarom mag ik komen, het is kinderdag gaat lukken hoor!tot vanavond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leet Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 oh ok! nou Veel plezier!!!!!Doeg!!!Liefs Leet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 mag hoor leet,gooi al dat verdriet er maar uit, zolang kindlief maar lol heeft!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leet Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Hihi Dar, Neem je voor mij ook gelijk wat dingen mee uit dorp! Hoef ik de deur niet uit! hahaha.1000 euro sjonge wat een geld! maar ja, je bent jong en je wilt wat, en je bent wild en je jongt wat!hahahahahaff was uit de wasmachine halen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leet Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 ohhhhhhhhhh ik wist niet eens meer dat ik witte vitrages had! LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Goedmorrege luitjes:Ik ging goed, zo zonder drank in mijn leven.Zo goed dat ik stopte met roken.Gister heb ik dat dus een beetje gevierd, maar dit is dus niet de bedoeling.Er moeten nu echt knopen doorgehakt worden.Ik heb in beginsel gezegd dat wanneer ik ga drinken ik weer ga roken.Ik ga niet meer drinken en niet meer roken.Vorig jaar zomer was ik ook gestopt en ik had een mooie zomer.Drank is mijn grootste verslaving en ik hoop dat het me gaat lukken, weer.Het is niet mijn miljoenste poging, nee, ik maak gewoon een doorstop.Ik moet gewoon van die rotzooi afblijven: dat is alles: dus vandaag ga ik voor A. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leet Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 en met zo'n goeie instelling en motivatie! Dat gaat je lukken An!En als je t moeilijk hebt! Weet je ons te vinden toch!Opstaan en weer verder!Liefs Leet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Dank je Leet, mijn besluit was gelijk weer wankel.En ik kan alles en iedereen de schuld geven, maar ik moet zelf sterk in mijn schoenen willen staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 An, je weet dat je het kunt!En soms zijn er tijden dat het wat minder makkelijk gaat...zolang je het niet los laat, niet denkt dat alles verloren is doordat je een keer wat gedronken hebt dan kom je weer op het spoor terecht wat je zelf kiest!Laat de moed niet zakken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leet Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 ja, precies, je slaat de spijker op zijn kop!Je moet t zelf willen en je wilt het ook! Dus gaat het lukken en helemaal goed komen!Ik ga met je mee doen vandaag! Vandaag ga ik niet drinken. Ook niet een beetje!Zo, nu staat het bij mij ook vast!Het komt goed! Omdat we het willen! Zat net te lezen van de truc met de keukenwekker.Die vind ik erg goed! En ik zal al te denken om als ik trek heb even te gaan wandelen ofzo.An, we hebben t zelf in de hand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 joann: precies de moed niet laten zakken. Het kost bergen energie om de moed weer op te pakken en te denken 'dit kan ik toch niet'.Leet: ja vandaag gaat lukken, heb net de resten door de gootsteen gegooid. Voor de zoveelste keer.Maar die gezellige bijeenkomsten!!! Ik begin er gewoon van te shacken als ik eraan denk.Kan ik dat nog wel weerstaan. Ik moet het gewoon voor mezelf doorzetten, want ik word nu een emotioneel wrak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leet Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 An, jij weet toch wel dat een "bijeenkomst"of feestje oid ook gezellig is zonder Alcohol!Dus hoef je niet bang te zijn!Je gaat het nog gezelliger hebben zonder dan met! Omdat je nuchter bent en blijft!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Leet: precies, dat kan best heel goed allemaal.Maar die strijd ben ik zo ontzettend moe.Nu accepteren dat 'vriendje alcohol' me even op mijn zwakke momenten weer heeft ingepakt.Ik kan gewoon niet tegen die troep. OK Leet vandaag gaan we ervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leet Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Ja An, we gaan ervoor!!Voor mij wordt (ik word gek van d, dt, t etc) dit de eerste dag helemaal droog!Vandaag gaat het lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden