joann Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Slaap lekker Kirky!Nou henk, ik was eigenlijk van plan om vannacht gewoon eens lekker te slapen,het is hier door wat regenbuien dusdanig afgekoeld dat het weer zou moeten lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Weltrusten Henk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2009 ja en nu ligt iedereen natuurlijk te slapen.Ik ben aan het besluiten om deze week vrij te nemen van mijn werk, ik kan me er niet concentreren, het is er rommelig, veel mensen zijn er nietik kan me niet voldoende inzetten en mijn huis verslonst ook nog eens want thuis kom ik na een ochtend werken niet verder dan wezenloos achter mijn computer zitten spelletjes te doen.Nu ben ik even ouderwets bezig, om 1 uur kreeg ik de geest en ik ben hier aan het puinruimen, en dan kan ik dus weer niet stoppen. Het is drankgedrag zonder drank gelukkig, want dan zou ik ook nog eens gaan schilderen enzo maar de keuken is na anderhalve week weer bijna netjes, de zooi op tafel en die overal rondzwerft is weer weggestopt in laatjes die nu weer uitpuilen en ik zou deze week gewoon eens nuttig moeten besteden aan orde in huis aanbrengenNog steeds is mijn 'fiets' niet klaar en daar baal ik van en mijn nieuwe telefoon doet het niet, maar daar wordt aan gewerktmorgen ga ik verhuisdozen uit mijn schuur halen en alles wat ik niet gebruik maar wel bewaar gaat daar inpapieren ordenen en mappen verzinnen waar het in kan want dat slingert ook weer overal door het huisop zoek naar nog een paar eettafelstoelen, of eigenlijk oude stoelen en de mijne verkopenhyperdehiephiep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden