Spring naar bijdragen

maandag 6 juli


Gees

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja en nu ligt iedereen natuurlijk te slapen.
Ik ben aan het besluiten om deze week vrij te nemen van mijn werk, ik kan me er niet concentreren, het is er rommelig, veel mensen zijn er niet
ik kan me niet voldoende inzetten en mijn huis verslonst ook nog eens want thuis kom ik na een ochtend werken niet verder dan wezenloos achter mijn computer zitten spelletjes te doen.
Nu ben ik even ouderwets bezig, om 1 uur kreeg ik de geest en ik ben hier aan het puinruimen, en dan kan ik dus weer niet stoppen. Het is drankgedrag zonder drank gelukkig, want dan zou ik ook nog eens gaan schilderen enzo ;)
maar de keuken is na anderhalve week weer bijna netjes, de zooi op tafel en die overal rondzwerft is weer weggestopt in laatjes die nu weer uitpuilen en ik zou deze week gewoon eens nuttig moeten besteden aan orde in huis aanbrengen

Nog steeds is mijn 'fiets' niet klaar en daar baal ik van en mijn nieuwe telefoon doet het niet, maar daar wordt aan gewerkt

morgen ga ik verhuisdozen uit mijn schuur halen en alles wat ik niet gebruik maar wel bewaar gaat daar in
papieren ordenen en mappen verzinnen waar het in kan want dat slingert ook weer overal door het huis

op zoek naar nog een paar eettafelstoelen, of eigenlijk oude stoelen en de mijne verkopen
hyperdehiephiep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...