Rooz Geplaatst 5 juli 2009 Rapport Geplaatst 5 juli 2009 Hier een artikel over alcohol:http://mens-en-gezondheid.info...bruik-van-alcohol.html
Lianne Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Geplaatst 6 juli 2009 dat is een goede Rooz.goede link.Eigenlijk weet je het wel, maar weer even een herinnering.Bedankt!
NoaduBois Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Geplaatst 6 juli 2009 Oja, ik had nog even een vraagje. Ik heb hier vaker boeken voorbij zien komen die over verslaving gaan, en die jullie hier goed hebben geholpen. Kunnen jullie mij tips geven? Dan ga ik straks even naar de bibliotheek om ze te halen. Heb t gevoel dat ik nu toe ben om me hierin te verdiepen, en heb altijd veel geleerd uit boeken (nerdje ) Alvast bedankt voor de tips!!
NoaduBois Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Geplaatst 6 juli 2009 Oops, dit was eigenlijk bedoeld voor het dagdraadje, nouja zet t daar ook nog even neer!! Sorry!!
joann Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Geplaatst 6 juli 2009 Noa, ik persoonlijk vind "de verslaving voorbij" van Jan Geurtz een erg goed boek!Ik heb het uiteindelijk zelf gekocht omdat het hier in de bieb steeds uitgeleend was
NoaduBois Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Geplaatst 6 juli 2009 Ja, dat is 'm, daar heb ik vaker mensen over gehoord, dan ga ik die vanmiddag even halen! Bedankt!
Nimf Geplaatst 7 juli 2009 Rapport Geplaatst 7 juli 2009 Ook ik heb onlangs de verslaving voorbij gelezen van Jan Geurtz, uitstekend boek wat me goede inzichten heeft gegeven. Vooral je "negatieve zelf" was een echte eye opener. Vroeger ook erg veel baat gehad bij zijn boek de opluchting toen ik stopte met roken.
Otje Geplaatst 7 juli 2009 Rapport Geplaatst 7 juli 2009 Nooit meer een kater van Allan Carr was het eerste boek wat mij peinzend deed krabben op mn achterhoofd. Daarna een onverwachte roman: zolang te water. Oei die heb ik wel drie keer gelezen. Zal eens kijken of ik kan vinden wie het geschreven heeft.
Otje Geplaatst 7 juli 2009 Rapport Geplaatst 7 juli 2009 zolang te water is natuurlijk van Simon Vinkenoog, en dat is niet het boek wat ik bedoel. Hmmm das jammer volgens mij wel ongeveer dezelfde titel... ik kom er nog wel op.
PEM Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Geplaatst 8 juli 2009 Boeken:- de verslaving voorbij - Jan Geurtz (deze heb ik gelezen, goed boek, dit boek heb niet zelf)- 0% alcohol - H. Kisjes ( dit boek geeft de lezer een beeld van hoe het is om verslaafd te zijn, welke wegen je kunt bewandelen om te stoppen met drinken en hoe je toch verder kunt zonder alcohol) Dit boek heb ik zelf, dus de voor de liefhebber is deze beschikbaar, stuur maar een pb-tje niet allemaal tegelijk want ik heb maar 1 exemplaar )- Help, ik verzuip - M. de Jong, lek verhaal van herkenning. (dit boek heb ik zelf niet)- Stoppen met Alcohol - Allen Carr, heb ik zelf niet gelezen, maar daar hoor ik ook goede berichte over.
NoaduBois Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Geplaatst 8 juli 2009 Dank jullie allemaal voor de tips! Ga als de regen stopt weer even op boekenjacht!Rooz: excuses voor het overnemen van je topic... *schaam*...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden