Spring naar bijdragen

Woensdag 8 juli 2009

Gast Loen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 245
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Weer een fantastische voorstelling neergezet vanavond. Heel fijn dat het nu een stuk koeler is. Mijn man was er vanavond ook bij en vond het prachtig en bijzonder. Mijn pianolerares was er ook met haar vriend. Vorige week zag ze geen kans tussen alle eigen bezigheden, maar de recenties in de kranten waren dusdanig positief dat ze toch maar dingen opzij heeft gezet om te komen kijken.
Morgen heb ik ook weer eigen publiek en wie weet nog verrassingen.

Ik heb vannacht eindelijk eens een keer goed geslapen en was mijn wekker vergeten te zetten zodat mijn baas mij uit bed belde. Nou, ja, morgen die anderhalf uur maar inhalen. Grappig was dat mijn baas zich gisteren net zo grandioos had verslapen.

Ook deze dag is weer drankloos voorbij gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman je kan via je antivir een poort open zetten voor limewire anders is er nog bareshare(ben ik geen favo van) en frostwire, anders kan je via torrent bestanden nog downloaden. heb je wel progje voor nodig. pb me maar als je meer info wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, misschien wel. Zal er eens over nadenken. Volgens mij gaat dat ook nog komen in de behandeling ergens? Op dit moment is mijn doel in ieder geval niet terug te vallen naar 6 halve liters. En is mijn doel zoveel mogelijk uit te stellen. Ook heb ik alleen maar lingens blond in huis. Zo hou ik het in ieder geval beperkt. Gisteren moest ik naar dorp. Kwam langs de supermarkt en werd door t duiveltje op mijn schouder de winkel ingekletst! Stom. maar goed, niks meer aan te doen. Vandaag een nieuwe dag.
Morgen ook weer een nieuwe dag! De dag dat ik ook geen linges in huis haal komt, zeker weten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die heb ik vast niet... sorry... wil ze wel zoeken voor je.
Ik heb het geluk gehad dat ik deze hd vorig jaar op mn verjaardag heb gekregen....
Ben dr nog steeds zeer blij mee. Nog een week dan is ie een jaar alweer, gut gaat die tijd snel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...