Lara Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Mijn honden gaan niet weg hoor, echt niet!!1 is 8 jaar bij me en de andere 2, 4 jaar.2 ervan zijn erg ziek en de ander heeft een erge allergie.Dus nee die gaan nooit weg, ja als ze gestorven zijn eerder niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Zo is dat, zijn mijn kerels ,2 daarvan zijn als pupje bij me, helaas 1 chronisch ziek wat ik al vreselijk genoeg vind.De andere "gered" bij mensen , eigenlijk doordat de jongste op sterven lag daarom voor de overgebleven hond rondgekeken., en vond ik mn ouwetje.Blijkt nu kanker te hebben, maar na een leven 5,5 jaar met eenzaamheid, open etterende wonden, niet weten wat spelen en kluiven is toch bij mij , als hond nog even kunnen leven. En dan op verzoek van Gak weg doen NOOIT!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Tis een zij , kirky.Maar goed idee, ga ik ook doen.Heb al meerdere akkefietjes gehad met gak na 1x direct de volgende keer klachtenlijn gebeld.Daarna ging de betaling weer goed en nu dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Dat is hartstikke lief aangeboden Hannah, sorry dat ik dr tussendoor kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Kirky: eindelijk! Geduld is een schone zaak.Sandra: van harte.Lara: heb indertijd ook zo'n fijne ba (lees afgekeurde huisarts gehad). Begon ook meteen te dreigen met van alles en nog wat. Heb toen een klacht bij het toenmalige GAK ingediend en werd in het gelijk gesteld. Dus niet toegeven als het niet klopt.Verder voor een ieder waar ik niet meteen op reageer goedenavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Moet even kalm worden, straks weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 stoppen met drinken is 1 dinghet vol houden is ding 2gewoontes en dag indelingen veranderen is ding 3 kenbaar maken aan de mensen om je heen dat dingen je prikkelen is4als men dat niet als nuttig en zinvol ziet en niet wil veranderen is erg vervelenddan kan je je best wel eens alleen voelensorry dat ik zo maar kom binnen vallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Ben dr weer, even buiten afgekoeld, geit gekeken, kippen gekeken en binnen even met hond gestoeid.Ben weer kalm, kan weer denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 wat bedoel je wingdoe ik het niet goedof moet ik een andere volgorde aan houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Zo, hier komt ferme taal van mij. De kurk is op de fles. Ik doe het niet meer.Het is over!!Gister 2 of 3 wijntjes (had 2 flessen in huis), en ik heb de hele avond en nacht vreselijk maagzuur gehad.Mijn lichaam protesteerde. Ik wil het niet meer. Geen kater, geen trillende handen, geen ochtenddepressie, geen zweetaanvallen, geen geld er meer aan kwijt zijn, me niet meer schamen, me herinneren wat ik de avond ervoor gedaan heb, geen dingen meer vergeten, geen genant gedrag meer, geen kinderen die zich voor me schamen, me niet meer schuldig voelen tegenover mezelf en de hele wereld, mijn gezondheid op het spel zetten, niets meer vergoelijken, niet meer tegen mezelf liegen.Ik stop. Nu.Het is goed geweest. Of eigenlijk niet. Het is GENOEG geweest.8 juli. Genoeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Goedzo Trees , en nu je deraan houden he knufffffellllllllllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 kirky ,eindelijk komt er schot in je zaak fijn voor jesandra gefeliciteerden degene die ik vergeten ben dikke knufffffffffffffffelllllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Nog een goedenavond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Trees, je hebt groot gelijk, genoeg is genoeg.Ik ben blij voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leet Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Hallo iedereen,kom ook weer eens ff langssurfen! Goed van je Trees!!!! Dat is duidelijk! Voor iedereen maar vooral voor jezelf! Verder heb ik niks gevolgd eigenlijk dus..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Ik had vandaag en kleine aanvaring met de ADB hulpverlenerdacht dat ie me wou dumpen na m,n vakantie en die begint volgende week vrijdag.ben er net 2 mnd dus ik had gemaild leg me dat eens even uit duurd toch 4 mndkreeg haast gelijk een mailtje terug hoe ik erbij kwamoeps dus foutje van me heb daarna m,n excuus gemaakt wow ik schrok erzelf van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leet Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 nou meiske,dat heeft ie toch zeker wel aanvaard!We maken allemaal wel eens een foutje toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Jazekers Leet hij was en bleef heel vriendelijk hoorgelukkig maar voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leet Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 haha ik had eigenlijk ook niks anders verwacht!nou, ik had gister een uitschieter. Flesje rose weggetikt. Vandaag is de score 3 lingesblond.Stuk beter! De ene dag goed de andere dag minder maar de 12 glazen haal ik niet meer gelukkig!zo dat wou ik ff kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Wat Trees allemaal opnoemt, dat was voor mij ook wel zo'n beetje de reden om te stoppen. Genoeg gedronken voor een heel mensenleven... nu de rest, maar dan nuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Nah was niet dat ik er trek van kreeg Leet gelukkig niethet gaat wel steeds beter dat gevoel van drinken is eigenlijk een beetje aan het vervagen bij memaar dan ben jij ook wel goed bezig Leet denk ik dan toch minderen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Dat komt mij ook heel bekent voor Trees en Water in febr j.lwas het gal van boven en van onderderuit gooien was en niet best aan toe toendus maar besloten om geheel te stoppenen zie is tot nu toe aardig gelukt al zeg ik hetzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leet Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 ja, eerst maar nog meer minderen hahaha. Klinkt beter als stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Ruim vijf maanden droog, noemt ze "tot nu toe aardig gelukt"... da's toch gewoon super, Meiske!Lekker he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden