Mai Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 An, ik MAG allesIk HOEF niet meerBeter!Voel me goed!Door te denken te willen drinkenGing ik maar weer eens drinkenNiet sociaaal of beperktKon al niet veel meer hebbenBen beter af met theeWist ik wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Henk werk ze voor vandaag!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 ha An,ik zit in de schop faseschopperdeschopschopschopperdeschopschopschopperdeschop en hoppa nogmaals schopperdeschop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Marjooooooo,ook voor jouw koffie en een puddingbroodje!!!!!en natuurlijk een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Daarmee zeg ik niet dat ik vanaf nu alles weeten vanaf nu geen druppel meer drink.Ik heb zo'n vermoeden van niet. Dat dan weer wel. Ik zal me niet meer verzettenTegen welke vorm van leven dan ook. Ik denk dat dat wel aardig gaat lukken.Lekker douchen MmmmmMet de hond nog even langs het zandpadKarcheck, muziekjeWerkenWhaaaaah!!!Life's Good! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Puddingbroodje..... Tas: tnx! En geniet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Rennen!Gni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 eentje extra in een broodtrommeltje?????over genieten gesproken!!!geniet van al die wijsheidgeniet van al die domheidgeniet van al die vrijheidgeniet van al die keuzesgeniet voornamelijk van jezelfmaar denk na voor je gaat genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 ben even snel de dagen door aan het lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Marjo: nou ik mag niet veel meer hoor Ik ben weer terug streng voor mezelf geworden.Discipline etc. bevalt me uiteindelijk toch het beste.Ik ben ook ff weg, doei tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 auwwwwwwww Tasseke, haha, ja dat is het 'm. .... de schopfase.Ja ik ben langzaam weer een beetje uitgeschopt, maar dat leg ik vanmiddag wel weer uit.Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Even terug inloggenNog één ding:Ik dacht natuurlijk wat Wing kankan ik ookBeter zelfs!Dat dachten jullie écht huh?!Dirty minds!Well, watch yoursI'll watch mine!Hahahaha!!!!!!Dag lieverdsIk begrijp het welFijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Goede morgen allemaalhou het koppie erbij vandaag:present:ik ben weer werken, misschien vanmiddag vrij:)tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 pffff,waar al dat lezen niet goed voor is......bijna mijn afspraak voor vandaag vergeten!!!dom dom dommer domst!!!heb straks het laatste onderzoek in het ziekenhuis en volgende week de uitkomst, dan weten ze pas............of ik gewoon dom ben,of ik borderliner ben of misschien zelfs wel adhdof de persoonlijkheid echt gespleten isof misschien dat ik een aansteller ben grrrrr,heb eigenlijk geen zin meer, ondertussen ben ik géén therapie moe maar behandelaars moe!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Morge albertje,nog 10 dagen!!!!!!!!!!!werk ze voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Goedemorgen allemaal,Vandaag ben ik lekker vrij. Dus kan ik even lekker rustig opstarten. Dat is wel even lekker.Ik heb gisteren week 7 gehaald. Zoals jullie zien ben ik nog driftig aan het tellen. volgens de kenners ligt het gevaar dan nog om de hoek. Maar voor mij is het goed om te tellen, dus doe ik dat ook.fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 morge DAr,nog geen paniek telefoontjes ontvangen vanuit Zandvoort??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Gefeliciteerd Pem:present: gewoon lekker door tellen hoorja nog 10 dagen Tas, ben er erg blij mee en ik blijf ook daarna gewoon weer oplettten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Goedemorgen allemaal,Mooie opening Dar. Vandaag ga ik maar stil staan bij de afgelopen 45 jaren. Mijn 46 ste en daarna moet wel bijzonder worden.Dus vandaag mijn verjaardag vieren zonder alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Sandra gefeliciteerd:heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Hoi Sandra,Gefeliciteerd met je verjaardag En ik toast vandaag wel met een frisje op je verjaardag:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Dank je wel Dar en Albert,Ik was eigenlijk ook best wel een beetje trots moet ik bekennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 AR, PEM, Dar bedankt voor de felicitaties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Thanks Wing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Sandra,is jarigggggg:moon: maar dat kunnen wij niet zieennnnnn:moon:gefeliciflapstaaaaaart met je verjaardag en maak er een mooie dag van:musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden