annaleonia Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 HalloIk ben helemaal nieuw op het forum en kan echt wel wat steun gebruiken om vol te houden en verder te gaan.Zeker nu ik net afgesloten heb. k Ben een beetje bang om alleen te staan met mijn probleemik ben aan het ADB-traject begonnen in februari en ben helaas nog niet waar ik wil raken: ik wil NIKS alcohol meer drinken en dat lukt me maar een paar dagen per weekMaar ik heb een ander probleem:Ik ben zo ontzettend veel gaan eten sinds ik minder alcohol drinkWie van jullie is zijn/haar drankverslaving ook aan het vervangen door een eetverslaving?Tips?Dankjewel!
tasseke Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Hoi,ik gaf net een reactie bij Wie is Wiein ieder geval heb je het dagdraadje gevonden (bijna) we hebben elke dag een draadje waar we kunnen kletsen, vragen zoals dit bespreken en als er nood is.... dan is er altijd iemand om je even te steunen.dus onder jou nieuwe item, die je hebt aangemaakt, zie je vanzelf het draadje van vandaag!ik zal alvast je komst melden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden