libertetoujours Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Hallo Forumgangers,Moet even mijn verhaal kwijt, ben serieus met mijn alcoholprobleem aan de gang, 2 weken niets gedronken, maar nu weer een paar glazen. Situatie baan kwijt vanaf 1 mei, relatie over sinds 2 weken, nog geen andere woonruimte en hier alles ... gewoon alsof ik niet meer besta ! Zou er zo uit willen stappen, slaap bijna niet meer, ben flink afgevallen woog 92 nu nog 80,4 kg.Was altijd erg positief, maar merk dat ik nu erg depri ben. Morgen weer maandag gewoon positief verder hoop ik, shit happens, maar niet alle die ik nu over mee heen krijg, het is genoeg geweest !Hoop dat alles een beetje positiever wordt, ik heb er echt mijn twijfels over ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Welkom Liberte.Je bent niet alleen hoor, ook ik ben door de drank mijn baan kwijtgeraakt en ook woon ik sinds bijna 1,5 jaar alleen met mijn dochter na een relatie van 26 jaar. Op dit moment ben ik een opleiding aan het doen en gaat het beter met me dan de afgelopen 7 jaar.Tuurlijk zul je je kl#te voelen en dat gaat ook niet meteen over, zoek hulp als je dat nog niet hebt gedaan want in je eentje is het zoveel moeilijker dan nodig is. Drink veel water de komende tijd, vitamine b-complex en goed eten.Kop op joh er is leven na de drank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Hoi Liberte,Pas op als je weer gaat drinken dan komen je problemen dubbel zo hard weer terug ,Hoelang ben je met de internet behandeling bezig???Die heb ik namelijk ook en mij helpt het heel goed,Je kunt het best naar je hulpverlener(ster) mailen ,Kun je zo vaak doen he en beschrijf dan precies hoe jij je op dit moment voelt.Je krijgt dan altijd een mailtje terug wat je dan op jou moment het beste kunt doen,je moet in ieder geval niet afwachten tot de hulpverlener zich meld maar reageren joh.Jammer Joh je ging toch best goed las ik En doe zoals kirky zegt kom naar dagdraad toe .Kop op hoor en laat de moed niet zakkenKnuffel van Meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AgnesC Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 hallo Liberte,Ik ben het met Kirky eens.Het gaat niet beter als je weer begint te drinken Dat je flink bent afgevallen in de laatste 2 weken terwijl je ook in die 2 weken bent gestopt met drinken is niet zo heel erg verwonderlijk. Alcohol zorg nl voor nogal wat calorieen.Je wilt je leven duidelijk veranderen en de enige manier om dat te doen is je hersens erbij houden. Niemand zal ontkennen dat de zaken er nu niet al te florisant voor staan maar ook hier geldt dat jij je toekomst kunt veranderen, en ook dat iemand zich slechts zelden in een situatie bevind waar iemand anders dat voor je gaat doen ...Ik hoop echt dat maandag weer een stukje zonniger is.Ook ik (nieuweling op de site) maak vandaag een keuze om iets te gaan veranderen. Zo maken we allemaal dagelijks keuze's met hoop op verbetering. Het gaat langszaam .. maar we komen er wel ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
libertetoujours Geplaatst 13 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Thnx voor je antwoord, gaat vandaag weer iets beter, grt, Hans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
libertetoujours Geplaatst 13 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Hermie, bedankt voor je reaktie, gaat vandaag gelukkig een stuk beter met mij ! weer een week te gaan met hopelijk veel kansen en weinig shit, was vorige week allemaal een beetje teveel ! grt de moi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
libertetoujours Geplaatst 13 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 ok goede tip, heb na dat bericht ook niet meer gedronken ! en hoop dat vo te kunnen houden ! grt de moi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
libertetoujours Geplaatst 13 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 doe ik ook, heb al mijn gevoelens beschreven en doorgemaild dus hoop dat ik daar verder goed mee door kan gaan ! en thnx voor je reaktie ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
libertetoujours Geplaatst 13 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Hallo Meiske, bedankt voor je reaktie, alles goed herkenbaar, ben er denk ik goed mee op weg, maar alles alleen opzouten is ot easy ! grtjes van mij ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
libertetoujours Geplaatst 13 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Dank je Agnes voor je reaktie, vandaag gaat het weer een stukje beter, grt Hans ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
libertetoujours Geplaatst 13 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Ok dank je samen sterk hoop ik ! grtjes van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 YESSSSSSSSSSSSSSS libertyGa door zo nu he doe je goed hoor sterkte ermeedikke knuffelllllllllllllllllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden