sneeuwwitje Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Allemaal lekker slapen, voor degene die gaan slapen.Rudy, ik zag je berichtje straks niet, jij ook een dikke knuffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Ja, ik ga ook ff kijken of ik mijn koppie van binnen kan bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nachtbraker Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Slaap lekker allemaal, geniet van de nacht.GrRon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 ja ik ga ook maar eens, ontzettende vermoeiende vergadering gehadEr werd in de pauze drank geschonken en ik heb gezegd dat ik liever heb dat dat na de vergadering gebeurtuiteindelijk heeft 1 persoon 1 biertje gedronken, dus het viel mee.Hond is uitgeweest dus ik kan mijn nestje in!!trusten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Hé Swats, ik zie je vaak ingelogd staan!Wil je niet mee komen praten? Ik kan jou geen PB (persoonlijk bericht) sturen, omdat je nog nergens aangemeld staat. Jij kan natuurlijk wel iedereen die je maar wilt een berichtje sturen!Gewoon op het slotje staan naast iemand zijn "lanmpje", en dan komt dat bericht gewoon privé aan!Misschien kunnen we je helpen?Goed dat je je hebt aangemeld trouwens!Misschien tot later?(ik blijf nog een kwartiertje op het forum, dus je kan nog reageren!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Nou, ik ga het blaffend beest maar uitlaten!Slaap lekker iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Wandel ze met het blaffend beest trees,en slaap lekker voor zo meteen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Nog iemand wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Is dat Twents Hannah? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Jawel, dat versta ik...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Ik ben wel un achterhoeker maar spreek zelf niet goed plat.Kan het wel verstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Voel je je al wat beter Hannah.Vroeg naar bed gegaan wing en vroeg weer wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 als ik nu een tent wist waar je kunt ontbijten ging ik spek en eieren eten en een straffe bak koffie erbij.en de ochtend krant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Rust goed uit Hannah, je kan het gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden