sneeuwwitje Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Och wat een toestanden.Ik heb in één keer zin om al mijn zorgen even weg te drinken.Gelukkig kan ik het niet, omdat ik refusal heb, maar ik ben helemaal op.Mijn vader ligt in Enschede in het ziekenhuis en gaat niet al te best, mijn moeder ligt 50 km verder op in een ziekenhuis. Mijn zoon gaat slecht enz enz enz.Het lijkt wel of ik voor iedereen moet zorgen, zo voelt het wel.Sorry voor mijn geklaag, maar ik heb zo'n enorme trek in alcohol, dat ik er bijna gek van word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Niet gaan drinken, Snowy, dat helpt je niet. Ik was nog nooit zo blij met mijn nuchterheid als toen ik in een vergelijkbare situatie zat. Je kùnt zorgen, dat is belangrijk. Voor hun en voor jou. Hou vol hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Kun je bij je man of familie terecht Marion? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Lieve Marion Wat een toestand bij jou en ja dan is het of alles op je afkomt ik wens je heel veel sterkte toe lieverd en hou je goed (en blijf van de drank af )je krijgt heel wat op je dakkie maar komt misschien allemaal wel weer goed voor je en niks geen sorry gooi het er maar uit Dikke vette knuffelllllllllll van meeeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Dank je Water.Ik ga ook niet drinken, want ik ben zo blij met mijn nuchterheid van meer dan 2 maanden( op ëén terugval na)Mijn zorgen worden alleen meer als ik zou drinken, maar dat de trek je nog zo hevig je overvalt na zo'n tijd, daar schrik ik van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Ik sluit me bij water aan.Drink niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AgnesC Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Hou vol Marion !!Van de alcohol wordt de situatie niet beter en je voelt je morgen rotter omdat het niet gelukt is om vol te houden. Met die Refusal in je lijf moet je er toch alleen maar van kotsen ( geen fijne gedachte).Is er niet iets anders wat je heel erg lekker vind ?Een stuk chocolade, een stuk kaas...?Tuurlijk is het niet hetzelfde dat snap ik ook wel.Het is heel naar dat je ouders in het ziekenhuis liggen en dat het niet goed gaat maar is het niet zo dat er nu heel goed voor ze wordt gezorgd. Daat je een beetje zorg uit handen wordt genomen ?Je moet in deze dagen ook een rustmoment voor je zelf inlassen en iets fijns in plannen. Al is het maar tussen de bezoekuren door. Je hebt dat gewoon nodig om er weer tegenaan te kunnen.Is er iemand die jou steunt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Dank je Meiske, ik had ook ff een knuffel nodig. Stom hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Lieve Marion,Sterkte met alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Hang on, Snowy!!!Wat een nare situatie. Snap heel goed je behoefte aan drank maarre....NIET DOEN hoor!Het lost niks op en jij voelt je er alleen maar slechter door.STERKTE MEID! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Kirky,Jij ook heel veel sterkte met het verlies van je schoonmoeder.Lieve groet,Pem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Dank je Agnes. Ik heb een hele lieve nieuwe buurvrouw sinds een half jaar, daar kan ik altijd mijn ei kwijt. Ze weet ook van mijn drankprobleem.Jij welkom op het forum Agnes. Ik heb nog niet bijgelezen, maar wens je ook sterkte met je alcoholprobleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Sara, Ik ga even een lekker ijsje halen, meestal als ik iets eet wordt mijn alcoholtrek ook minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AgnesC Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Ik ben nog in denial ...Liefst wil ik minderen omdat ik te veel drink en dat is voor mijn gezondheid niet goed. Ik ben er nog niet door in de problemen gekomen, heb nog geen lichamelijke ontwenningsverschijnselen. Als ik drink is dat meestal thuis waarna ik naar bed ga. Ik heb zelden een kater en weet altijd nog wel wat ik heb gedaan de avond ervoor.Maar dat is allemaal geen reden om er mee door te blijven gaan..Voorkomen is beter dan genezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nachtbraker Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Niet doen, wees sterk. Je weet dat het niets oplost als je een borrel pakt. Je bent de goede weg ingeslagen, je hebt laten zien dat je het kan. Dat is geweldig sterk en alle reden om trots te zijn.Goed dat je er voor kezen hebt om het hier te delen. Sterkte met alles en gebruik ons maar goed om even stom af te blazen.Groet,Ron Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Ik kan me niet concentreren.En moet zoeken naar antwoorden.Niets gaat vanavond van harte.Ik ben weg.Marion ik leef met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Komt allemaal goed, Agnes. Je zit het lekker goed te praten, maar je weet al dat het zo niet langer kan. En als je nu mindert, is dat al beter dan hoe het was. Nuchter worden is een groeiproces.Je komt er steeds verder mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Meiske een glas kan ook gevuld zijn met bitter lemon of zoiets hahaha,Marion, mijn hart is bij je lieverd. Tomme toch.Agnes dat is moeilijk hoor wat je wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Dag Rudy,Fijne avond nog en slaap lekker straks.Lieve groet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 OKe druppeltje jij wint:) deze ronde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AgnesC Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Ik weet dat ik het mezelf lastig maak.Ik denk ook meer aan een formulie waarbij ik door de weeks niet drink en in het weekend wel maar alleen 's avonds. Da's in ieder geval wel helder... en dan blijf ik helder..Ik ga nu ook stoppen.Moet nog in bad. Ik heb paard gereden en ik stink een uur in de wind.Groetjes en tot morgen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Rudy Fijn Meiske ik ga door voor de wasmachine hahaha of die koelkast wil ik ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Lieve mensen ik ga nu echt naar m,n bedtruste allemaal en dikke knufffffelllllllll:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Ik ga ook op 1 oor.slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Druppeltje ik kan het niet laten ,hebbertttttttt hihihiAgnes ik ruik je hier almaar ik ga nu echt uitloggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden