Gees Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 goedemorgen aan iedereen die weer wakker is!ik ben er weer ...ik was vorige week afgepeigerd door de logeerpartij van mijn kleindochter.zij werd ziek dus ik was ´snachts druk met de thermometer en kruiken in de weer.gelukkig was ze na 3 dagen weer beter.verder gaat het goed, ik heb de internetbehandeling inmiddels afgeslotenen veel bruikbare handvaten aangereikt gekregen.kortom: ik kan dit een ieder aanbevelen.blijft een feit dat je het zelf moet doenmaar met de juiste motivatie lukt het ècht!dussss: wij laten vandaag allemaal de eerste weer staan!fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Goedemorgen,even snel, een bakkie koffie, douchen en dan de deur uit.Fijne en vooral droge dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 goedemorgen allemaal Ha Gees, ik zit een heel bericht te tikken voor een nieuw draadje, gelukkig controleerde ik nog even ha, wij zaten ons al af te vragen waar je was, een ziek kind thuis dus!heb je nog wel de tijd gehad om te genieten van je kleindochter?Zo ik maak er vandaag een hele rustige, mooie en liefdevolle dag van en ook ik laat de eerste weer staan, voelt toch stukken beter in de ochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 morge tina,moet je weer arbeidten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 13 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 sorry tas, ik had niet gezien dat je ingelogd was, anders had ik gewacht!ik was ook te druk met typen.....:$en zeker heb ik van mijn kleindochter genoten!!!!het was heerlijk en ik mis haar nu ook!en een beetje heimwee naar de tijd dat mijn eigen kinderen klein waren...het leven was toen nog zo "simpel" .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 echt niet wachten!! gewoon tikken, soms is het wel spannend "wie is als eerste" gezellig je kleindochter een week in huis!! jammer dat ze een paar dagen ziek was maar hopenlijk heb je toch nog leuke dingen kunnen doen samen.inderdaad, toen was het zo simpel, verlang ik soms ook naar terug!Goedemorgen Dar,ook lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 De koffie is hier doorgestroomd,iemand een bakkie, met verse croissants? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 hopla,ein kop of kopske caffee en een croissant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 13 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 lekker tas, een bak en ik ga weer met mijn pootjes onderweg!mis ik de kleine ook weer bij,zij genoot zo van de ochtendwandeling!ik zal haar stemmetje zometeen wel weer (in gedachten) horen....een fijne dag voor iederen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 goeiemsorgens, gooi mij ook ff een bakkie toe tassekezonder krwazant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 goeiemorgen Miss Jeelingkrwazant ja, die hoef ik niet, ik ontbijt altijd met koffie tasseke let niet erg op he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 GoedemorgenNormaal ben ik niet zo vroeg maar slecht geslapen. Ik had het nota bene koud. En een akelige droom, werd met pijnlijk hoofd wakker.Graag koffie met paracetamollen erbij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Geef mij die krwazant van Henk maar.Dar, gooi ff door wilt ge! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 O daar plettert de krant door de brievenbus.Oeps, vergeten af te zeggen. We gaan over een week op vakantie, wat zeg ik, 5 dagen (ook wel weer eng natuurlijk). Maar ik GA GEWOON. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 GRRRRR,altijd slaapt die kleine uit en nu presteert ze het om 06.30 naar beneden te komen en direct mijn computer in beslag nemen.nou ik ben gewassen en weer netjes aangekleed en kindlief is boos naar boven.....ze mag niet op de computer pfffff, dat kreng is te oud om te puberen maar valt dit wangedrag dan onder?soms wordt ik er ziek van;altijd is het ikke, ikke, ikke en nog eens ikkeZo, dit is de reden dat ik altijd zo vroeg opsta...........er is er maar één in de hele wereld die mij een ochtendhumeur kan geven, ik heb altijd een uur nodig om haar nukken te kunnen handelenorde van de dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Ik heb het ook koud! Of was het vannacht gewoon koud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 wat gebeurt hier allemaal??iedereen heeft het koud, dochterlief werd ook al wakker doordat ze het koud had! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Meneer T gaat werken goeiemorgen houtje ookdank je voor de koffie tasjemig de pemig, t is maar goed dat er hier ook koffie was knuffie Dar tot nog veel laterders allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Hendrikus,mijn oprechte excuses!in ieder geval een hele fijne dag en doe rustig aan dan breekt het lijntje niet!!werk ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Goedenmorgen allemaal,Het is echt maandagochtend. Zo ook hier. Ik kan de gang er niet in krijgen zelfs niet na een kopske koffie.Maar ik moet nu toch echt gaan opschieten anders ben ik weer veel te laat.Mijn kleine kabouter hier in huis werkt ook niet echt mee.Wil niet aankleden enzo.Ik laat vandaag ook de eerste staan.Lieve groet allemaal en tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Een heel goedemorgen aan allen,Heb net de zon even doorgestuurd voor diegene die kou hebben.En een potje koffie extra gezet zodat jullie kunnen meegenieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Goedemorgen vroege vogels,Ik ben wakker maar kan moeilijk op gang komen.Eerst koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Goede morgen allemaal:present:Het weer word weer beter vandaag dus probeer er een mooie dag van te makendrink geen alcohol vandaag da`s in ieder geval al weer een gewonnen dag en goed voor je egoik ga zo weer werken,tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papillon Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Goedemorgen allemaal,heb al broodjes gehaald en de koffie smaakt heerlijk. Gisteren waren we op de rommelmarkt het was druk en erg warm. Het was een leuke dag. Nu eerst naar de kippetjes en dan aan het werk. Fijne dag voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Ik ga maar eens de tandarts bellen!Ook altijd leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden