Spring naar bijdragen

Woensdag 15 juli


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 136
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Huh? Bij mij geen navigatieknop te vinden.
Past eigenlijk wel bij mij momenteel :D ren ook maar in het wilde weg door de dagen heen en ben blij als ze weer om zijn.

Tasseke slaap je nog? Was heftig gisteren meid maar je hebt het moedig aangepakt! Knap hoor, ik weet niet of ik dan de rem nog had gevonden!:present:
Zelf moet ik oppassen niet van de ene in de andere verslaving te vallen maar gelukkig heb ik gisteren de diazepam laten staan tot ik naar bed ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Uiteindelijk niet van de camping maar gewoon thuis!
Het gisteren even helemaal niet goed maar heb inderdaad de hulptroepen ingeschakeld.

gisteravond een zeer lang en serieus gesprek gehad met zijn vieren, alle verschilpunten zijn weer opgelost dankzij een zeer politieke vader en mijn emoties weer wat bedaard door een liefdevolle moeder.

ik snap V. ook wel (niet de rekening) het is ook wel lastig als een moeder hebt die niet echt stabiel is en soms gaat dan de vlam erin.
wederom heb ik mogen ervaren dat ik nog een hele lange weg heb te gaan, ik heb mijn emoties niet onder controle.
soms zijn er weken dat alles gewoon goed, lekker en soepel gaat maar donder ik als een pudding in elkaar, het lijkt danwel of door een orkaan wordt meegezogen. Dat vindt ik angstig!

misschien een beetje domme opmerking maar ik vond dat biertje niet eens zo erg maar wel de reden daartoe!

maar ok, we gaan gewoon weer door en ik knijp dan ook echt in mijn handen met zulke ouders.
soms durf ik niet vertellen hoe fantastisch ze zijn omdat er zo veel mensen zijn die dat missen, maar ze zijn mijn grootste kado in het leven!

Nieuwe dag, nieuwe kansen, en nieuwe leerprocessen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

orde van de dag

Kirky,

heel veel succes vandaag en mag nu eindelijk maar een snel reslutaat opleveren

Henk,

ik zie het! 10 weken dat is een slinger waard!!

:musicnote:-:present:-:musicnote:- :present: van harte gefeliciflap staart:musicnote:-:present:-:musicnote:- :present:

Nu nog even terug lezen en hopenlijk heb ik niet iedereen heftig laten schrikken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach sandra,

ik was al een paar weken bezig om af te glijden, gewoon te druk, te hectisch!
in het begin denk ik dat ik de wereld aan kan en daarna loopt alles fout en dan kan ik het niet meer hanteren!

maar alle rottigheid en beschuldigingen over en weer zijn weer uit de lucht gehaald, nu is het een kwestie van pas op de plaats maken.
weer terug naar het rustige ritme, orde en regelmaat en mijzelf niet mee laten voeren door alle hectiek.
dan komt het vanzelf allemaal weer goed.

Vandaag zit ik dus weer op dag één :D zo krijg ik nooit een slinger :D

maar hoe is het bij jou? vandaag weer in de studieboeken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vraag bij jou is eigenlijk hoe je om moet gaan met hectiek zodat je niet in dit soort situatie beland.

Ik weet het antwoord daarop niet. Misschien dat andere forumleden die kinderen hebben, je kan adviseren.

Ik duik in de middag in de studieboeken.

Heb je al koffie en meergranenbrood, hahahah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor die heftige emoties.......... tja daar is therapie voor maar wil nog niet werken.

volgende week krijg ik de uitslag van mijn psychologische onderzoeken en dan wordt er bekeken welke therapie het beste bij mij past.
ik hoop dus dat ik na de vakantie opnieuw kan starten met therapie, maar dan eentje die wel geschikt voor me is.

ondertussen loop ik al bij heel wat hulptroepen, de een wat beter dan de ander en ik maak ook wel progressie maar naar mijn inziens niet snel en goed genoeg.
tja, ik kan een dramakoninging zijn maar ook nog perfectisch ingesteld, dat levert vaak genoeg heel wat turbulentie hier!

Het belangrijkste is dat ik moet leren om op tijd mijn gevoel aan te geven, maar ik stop altijd mijn kop in het zand bij moeilijke dingen, ik durf niet voor mijzelf op te komen, ik durf geen confrontaties aan te gaan.
ik wil eigenlijk alleen maar leuk zijn en moeilijke dingen........die negeer ik dus..... en dan gaat het fout!
vooral als ik maar door blijf gaan en met mijn energie? ik heb een energieniveau van 10 dus doe ik de dingen voordat ik ze heb overdacht!

gaat wel goed komen hoor!!
normaal vloog de vlam in de pan en ik was twee weken dronken, nu begin ik te huilen na één biertje...
ik vat dat maar op als progressie :D:D:D



wat studeer je eigenlijk?? ik hoor iedere keer wel dat je in de boeken duikt maar ik weet niet waarvoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Tasseke: heb je gisteren een plekje kunnen geven en ervaar je nu dat je trots op je zelf kunt zijn?
Macha: gefeliciteerd, door sterk te zijn heb je een eerste overwinning gehaald op dag 4. Zal niet altijd meevallen maar lukt je dus de volgende dagen ook (hoor prediker nachtbraker, drinkt ook twee dagen niet en gaat de adviseur uit hangen). Alvast veel plezier met al je aanstaande overwinningen.
Henk en Sandra: ik volg jullie voorbeeld, ga goed door zonder.

Veel plezier met de leuke dingen die je vandaag tegenkomt, sterkte en kracht als het even niet meezit.

Groet,

Nachtbraker Ron
Vergeet vandaag geen complimenten te geven aan jezelf en degene die het verdienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey, Tas, goed te horen.
Hoezo geen slinger??!! Tuurlijk wel, je had een risicomoment en hebt het herkend, da's op zich al een slinger(tje) waard!:present::rose::present::rose:!
Enne..... ja fijn hoor, zulke ouders, geniet er maar van. Weet je hun "ouderwetse"regel ook? De beroemde 3 RRR?
Reinheid
Rust
Regelmaat
Klinkt oubollig maar werkt vaak wel.

Nou lieve mensen, ga aktie ondernemen.
Wens iedereen een goede dag en sterkte voor wie het nodig heeft!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig je hebt hulp, dat scheelt.

Met kleine stapjes kom je er ook.

Heftige emoties kennen we allemaal. Ik ga altijd wandelen of ga op mijn balkon staan gillen, hahahah, de buren denken dan dat ik gek word. Sporten helpt mij ook.

Tja, ik ben bezig met mijn laatste fase van de Masteropleiding Veranderkunde. Leuke studie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

voor een nachtbraker zo vroeg op de ochtend geef je heldere adviezen!! :D

Nee, het gevoel van trots zijn, die heb ik niet!
alleen een bevestiging dat ik op de goede weg zit maar die weg is wel erg lang!

het geldt ook voor jou hoor! je eigen advies! soms horen die moelijke momenten erbij maar iedere keer kom je er weer sterker en slimmer uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pff Sara,

daar krijg ik nu een lief traantje van :present:

en die drie R's? dat is helemaal waar!
ik heb er alleen zo moeite mee omdat ik het gevoel heb dat alles dan geregeld is, zo burgelijk saai, zo geordend.

jij ook een fijne dag en laat de eerste maar weer staan, het schiet namelijk niet op :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ohhh,

ik ben vroeger ooit keer begonnen aan een opleiding organisatiemanagement, die moest ik gaan volgen wegens een reorganisatie!
helaas werd ik ook weg gereorganiseerd dus de opleiding niet af gemaakt!

dat lijkt me inderdaad een leuke studie maar wel zwaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...