meiske Geplaatst 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2009 Ik ben ,Apetrots op mezelf omdat:Ik steeds minder naar de alcohol verlangIk steeds vrolijker wordtIk nu 24 kg ben afgevallenIk weer lange nagels heb (nooit gehad altijd afgebeten als kind al)Ik weer dicht bij mezelf staIk m,n eigen ik weer terug hebIk internet heb leren verkennen (zonder drank)Ik weer een stabiele bloeddruk hebIk geen medicijnen meer gebruikIk weer heel veel engerie hebIk weer lekker kan sportenIk alles weer kan doen zonder moe te worden (van de drank)Ik steeds meer ontspannender wordtIk weer durf auto te rijdenIk niet meer angstig benIk samen met m,n man weer kan lachen enzIk weer kan genieten van het leven en de kleine dingen erom heenIk hulp heb gezocht om van m,n alcohol verslaving af te komen (alleen had ik het niet gered)Ik mezelf best een beetje aardig begin te vinden Ik toch de moed erin hou om sterk te blijvenIk nu de vrouw ben die het toch weer aardig goed doetEn dit terwijl ik bijna 6 mnd geen alcohol in m,n lijf heb gehad,En al zoveel heb bereikt, en zo heb ik gemerkt wat alcohol doet met je,En dat er echt weer een fijn leven is na al mijn gevecht ertegen ,Dat ik er nu vanaf kan blijven ,en mijn leven niet meer een puinhoop isDaar ben ik Apetrots opDit wilde ik even kwijtGroetjes Meiskezo dit neem ik mee op vakantie dan moet het lukken om vol te houdenYESSSSSSSSSSS ik ben droog gebleven in m,n vakantie, daar ben ik dus ook weer apetrots op:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2009 Hai Meiske,Nou je mag ook apetrots op jezelf zijn,6 maanden droog:present:en dan al zoveel dingen die positief veranderd zijn.Je hebt het mooi omschrevenen bent een groot voorbeeld voor anderen,die nog twijfelen om te stoppen.Heel veel apetrotsje groetjes en een fijne vakantie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden