Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 153
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Was ik weer,
Ben ik met je eens hoor Kirky.
Alhoewel ik me wel kan voorstellen dat als je hier
een tijdje bent, sommige dingen je misschien ook wel gaan raken???

Geplaatst

Leipo ging naar de huisarts en krijg meer tramadol. Armen gaan ook minder en lopen is dus niet goed, ronduit slecht. Wat moet ik dan nog? Vroeg of er nog wel iets aan me deugde. Keek de huisarts me aan en zei je dappere wilskracht want je moet weer naar de neuroloog. Heb hem een flesje kwispelbier gegeven want hij is dol op bier en in zit nu te balen van een A4 vol verwijzingen naar de neuroloog en dat gore recept. Tramodol dus verhoogt en terug naar af. Vloek de hel uit de hemel dacht ik maar ben RK dus een schutting taal wat niemand wil horen. Lucht wel even op hier te ventileren.

Geplaatst

Drup...van wat jij voor je kiezen krijgt zou menig droogstoppel alcoholist worden..
Ik vind het bewonderingswaardig zoals je je staande houdt!
Steeds een stapje terug moeten doen is moeilijk te accepteren..ik zou ook niet weten hoe dat moet
Ik kan me voorstellen dat je er boos en opstandig van wordt..
Goed dat je hier van je afpraat!

Geplaatst

Drup, voor je huishouden kun je hulp krijgen...oke vaak is het minimaal en ook ontoereikend.
Maar dan verwaarloosd het niet direct.
Misschien is het zinvol om nu alvast te kijken of je opvang kunt regelen voor je dieren,
als bijv eens een ziekenhuisopname noodzakelijk is...als je het geregeld/gevraagd hebt dan scheelt je dat wel een hoop kopzorgen!

En je angst voor lijden...een hele terechte denk ik!
Je hebt een vrij ruimdenkende huisarts toch?
Je kunt daar vast met hem over praten...dat lijden niet nodig hoeft te zijn!
Ik wens je sterkte, kalmte, moed en wijsheid...

Geplaatst

Dank lieve Joan en het kost me ook kruim hoor om niet een heel vat leeg te willen drinken maar kom dan tocht niet verder. Word vaak wel onverschillig dat het me niets meer kan schelen.

Witte ik slik tramadol als pijnmedicatie. Eerst wat anders maar nu een soort chemische morfine. Had en heb 4 hernina's maar mijn ruggewerwel brokkelt steeds verder af en de oorzaak bleek beenmergkanker. Word gewooon soms obstinaat dan, sorry.

Geplaatst

Jeetje druppel das niet niks!!!!!!!
Gossie das echt erg, en zeeeeeer logisch dat je dan af en toe onvershillig en obsitnaat wordt.
Gooi t er maar uit hoor, daar is t forum tenslotte voor.
en wij zijn er ook nog wel ff

Geplaatst

Ja Joann ik heb al hulp en krijg alles wat ik nodig denk te hebben. Wil je niet over nadenken hoe ziek een mens is hahaha maar soms vraag ik me af wie denkt er aan mijn angst? Trouwens lief dat je reageerde.

Kirky dit is zeker ook naar jou toe dat ik bang ben. Ben erg dapper maar soms vliegt het me aan de angst voor een lijden, het willen drinken om te verzachten. Het willen schreeuwen wat is mijn weg (ben Mieke Telkamp niet hoor)?

Ben ookk maar een mens.

Geplaatst

Drup......geen sorry zeggen!
Ik denk dat velen van ons ook dwars zouden worden!
Want wat maakt het ook nog uit...je wordt niet meer beter..

Maar het maakt wel uit!!!!!!!!!!
En gelukkig weet en ervaar je dat zelf ook zo!
Een fles wijn brengt je wel een roes voor nu, maar geen genezing..
dus morgenvroeg is alles nog hetzelfde...plus de kater!

Het is zwaar, loodzwaar wat je voor je kiezen krijgt...
ook omdat je er verder thuis alleen voor staat.
Maar je hoeft het niet alleen te doen..

Geplaatst

Lieve Charrel, denk veel aan je kanjer.

Nee ik wil wel soms ff piepen maar geen zeikerd worden want daar schiet niemand wat mee op. Alles is goed geregeld voor mijn dieren en ik zou graag nog wat jaren bij Caro door willen brengen.

Ben weer erg moe maar dank dat ik even me af mocht praten en een luisternd oor vond.

Geplaatst

Dank voor jullie medeleven, had ik echt ff nodig. Voelde me zielig en ellendig (erger nog zelfmedelijden). Ben dankbaar voor jullie begrip en ga nu proberen mezelf met doggy de trap op te hijsen maar dat lukt wel hoor want ban een sterke vrouw hahaha. Slaap lekker allemaal en bedankt.

Geplaatst

Drup...je piept niet en een zeikerd ben je zeker niet!
Ik hoop dat je snel kopers hebt voor je huis,
en dat je dan nog lang mag genieten van een nieuwe woning bij Caro!!

Voor nu wens ik je een rustige en pijnvrije nacht!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...