Spring naar bijdragen

Maandag 27 juli

CC

Aanbevolen berichten

DAR,ik heb je pb-tje uitgeveegd,en ik krijg het balkje "send private message" ook niet meer in beeld?????
kan je het nog eeenmaal opsturen aub? kan ik misschien ook meedoen met dat foto-raden?
morgen weer naar mijn psy, zie er tegenop als een huis,ben zo verschrikkelijk depris dat ik het wijnvak in de super angstvallig omzeil anders gaat het niet goed komenl
het interesseert me allemaal niet zo momenteel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 153
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

lief Tasseke ik hoop dat je geniet, gun je een heel fijne tijd.

Kannone had het afgelopen weekend de dd gebeld voor de pijn en mocht meer tramadol. Belt net de ha dat ie me vandaag nog wil zien. Zie hem eerlijk gezegt niet zo graag als arts maja moet er om 15.30 zijn maar ben erg bang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Kirki goed dat het gelukt is gewoon op de fiets ;)
Ben inmiddels zover dat ik je tuin foto's gevonden had/heb.....Mooi en erg netjes hoor!!

heerlijk Akelei paar uurtjes extra slaap, kan echt haast niet slapen ,jah s'nachts wel hoor. Bedoel niet extra slapen zomaar op de dag zonder drank, en dat WAS EN BEN IK NIET VAN PLAN haha...
Still going strong...

@ Druppel daarom schreef ik ook dat dat mijn insteek is , ik wil toch mezelf nog niet in de catogorie nooit meer plaatsen. Ben ook beetje bang dat het juist dan niet lukt , te definitief.
Nadat ik me vandeweek aangemeld had heb ik 3 dagen gezopen als een uhhhh :$ Dusss..
Ach v.a zaterdag al niets .....Ben het ook nog niet van plan....Alhoewel dat kopude biertje van Akelei wel mijn dorst opwekte hihi ;)
Nog steeds niet 1 glaasje gedronken en ben al hele dag alleen, schouderklopje voor mezelf, en iedereen hier natuurlijk..
@ Tasseke, wat vervelend voor je zeg dat je zo'n reis voor eigenlijk niks gemaakt hebt.wel weer fijn dat je gezellig??(of niet?) uit kan waaien op een/de camping hoor..Ben best jaloers nu .....
latersz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moos,

de reis is helemaal niet voor niets geweest!
tja, wel anders verlopen dan ik gedacht had en waarvoor ik heenging maar heb evengoed genoeg kunnen betekenen.

en nu over! orde van de dag!

ga weer verder huppelen! de stad in, laatste dingen regelen, boodschappen halen etc etc
tot straks allemaal!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoef er ook niet vanaf Haha, heb me niet voor niets aangemeld hier.
Enuh voor de rest ik leer zo alleen de mensen beetje kennen !!, toch...Door er soms veel te zijn en soms ook verkeerde (in andermans ogen)opmerkingen te maken, overigens goedbedoelde opmerking ...En nu blijf IK ertussenuit, heb mijn eigen doelen!!
kracht en liefde gewenst.....
IK ben sterker dan wie of wat ook.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zijn jullie lief voor elkaar......:P.. heerlijk om te lezen...als ik het tenminste goed begrijp...
Hoop dat je ieg wel bij die arts komt Drup. want hij zal je niet voor niets even willen zien...
leesz het straks wel, ga nu beetje aan het avondeten beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit ik op dit forum te bibberren van de angst opgenomen te moeten worden om heel andere redenen. Ontmoet ik mensen met diepe rouw, andere problemen als financien en vooral de strijd er om heen. En ik loop maar te klagen over over mijn huis niet kunnen verkopen. Ben soms best wel een zeurdoos hahaha ben jullie voor. Ga op pad want moet er over een uur zijn en daar doe ik wel over. Tot laters en anders Weet Caro het wel. Ben erg bang maar zal sterker moeten worden want beter wordt ik niet dus hupsa enige echte want je kan het. Jezelf moed ik praten is altijd goed maar waarmaken is het belangrijkste en dat doe ik net als jullie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ieders problemen wegen voor eenieder even zwaar denk ik dan maar....
Sterkte vrouw.....Al snap ik nog steeds niet precies hoe het zit, waarom en waarvoor je opgenomen zou moeten worden maar dat leesz ik wel weer ergens...
Thnxs bako voor je tip in wie is wie, KOOKWEKKER haha....Vindt jullie fora gezelliger dan de kookwekker..
s6 IEDEREEN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Allemaal!

Ik wil iedereen even heel erg bedanken voor de steun die ik laatst mocht ontvangen. Ik ben naar de verjaardag geweest en heb bewust gekeken naar de mensen die wel flink aan de zuip waren. Ben blij dat ik niet mee heb gedaan. Dus weer een feestje overleeft zonder drank :D
Voor iedereen hier een :present: omdat jullie allemaal zo hard aan het werk zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog niets gelezen, maar voor wie een kaarsje voor me brande i.v.m mogelijke woningruil.

De anderen willen ook ruilen, ze zijn helemaal gek van ons huis.
Een extra kamer voor de baby op komst.

En wij een kleiner huis maar wel een tuin!

Lang leve woningruil en AKTIE!

Bedankt voor alle positieve gedachten mensen!

het leven lacht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei, sorry had wat telefoontjes en mijn maag knorde.
Zo zijn we allemaal begonnen.
Eerst de chaos vlakbij opruimen, wennen aan een leven zonder alcohol of met mate(en dan in de kleine vorm)
Ontwenningsverschijnselen,
de samenleving weer aandurfen,
nieuwe vrienden maken,
hobbies oppakken, j
e creatieve bron begint weer te stromen,
vrijwilligerswerk doen
en dan langzamerhand het gevoel krijgen dat je niet zo'n buitenbeentje bent
en dat niet alle buitenbeentje aan de kant van de lijn hoeven te staan
Zonder alcohol durf je weer, durf je meer, ben je niet zo aan het zelf twijfelen
Zonder alcohol hou je beter van je zelf, zorg je beter voor jezelf
en daardoor lijkt het leven niet meer zo eng.
Ga ervoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Albert en iedereen:

Safi: geweldig als jullie een huis met een tuin kregen, echt wat voor jou.
Gaat wel goed komen.

Net als vorig jaar denk ik dat het een drankloos zomertje gaat worden.
De vakantie doet me goed.
Poetsen en dergelijke heb ik nog niet veel gedaan hier.
Normaal begon ik daar altijd mee.
Nu laat ik de boel de boel maar een tijdje.
Eerst mijn hoofd op orde en het belangrijkste is NIET drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An ik heb af en toe wel meegelezen en je struggle gelezen.
Ik vind je nog steeds ijzersterk en ben blij dat je beter kan relatieveren.

En ja een tuin, mijn hond begrijpt er nog niets van maar die gaat toch zo inmens genieten van die tuin, poesjes begluren, in het gras rollen.
En wij savonds een vuurtje in zo'n korf.
Ik zie het al helemaal voor me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geronimo ik kan je de gratis internetbehandeling aanraden, die heb ik en velen met mij hier gedaan.
het is anoniem en je krijgt een geweldige kijk op je verslaving en de fouten in je leven die je naar de drank doen grijpen.
Soms zijn het maar kleine veranderingen of bemoedigende woorden die een groot verschil maken.
Ik heb hier 1.5 jaar intensief meegeschreven en gelezen.
Het is mijn familie geworden.
Nu kan ik het dagen met rust laten maar als er iets spannends gebeurt in mijn leven moet ik nog steeds hier ook vertellen.
Het is een warm forum met fijne mensen en soms hebben we ruzie.
Daar leer je van want het is net het echte leven hier.
Met kwetsbare mensen die eigenlijk ook zo verschrikkelijk sterk zijn omdat ze hier zijn.
Omdat ze toe durfden te geven dat er iets fout zat/zit in hun leven
omdat ze door hier te schrijven of simpel weg mee te lezen er wat aan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albert: ik meende al zoiets gelezen te hebben. Maar of jij daar nu blij mee bent?
Je kan toch evengoed ander werk zoeken.

Geronimo: gewoon lekker mee kwekken hier.

Safi: een tuin is heerlijk. Moet je wel allerlei gereedschap op zien te trommelen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...