Sara Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Geplaatst 27 juli 2009 Die Spud ! Leuk zo'n verkoopster, geinig begin van de dag Nu ff lekker paffen..............Moossz, geneer je nergens voor. Vind het goed van je dat je er open over kunt praten!Sorry maar weet niet wat bps is? Ptts ken ik wel.Doet er wrsch ook niet zoveel toe. Ik ben aan de gekste dingen verslaafd geweest en sommige daarvan hebben me ernstig in de lichamelijke problemen gebracht. Ook ik ben zeeeeeeeeer verslavingsgevoelig.Ik ben overigens 51 jaar.En (ff een vrouwenpraatje !) net ongesteld Joepie! (maar niet heus). De menopauze haalt rare grappen met je uit. Kl@%& hormonen!! Wou dat 't eens over was pffff.Maar goed, lieve mensen, het is hier inmiddels 25 graden en ik ga dus gauw aan de slag. Voor vanmiddag/avond zijn buien voorspeld. Moet ik ff de kan waarnemen om honden buiten te gooien en huis schoon te maken. Kunnen ze vanmiddag alles weer lekker vies maken !Iedereen een goed dag gewenst, tot laters!
moosszz Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Geplaatst 27 juli 2009 Whoehahaha leuk je eerste ontmoeting op de dag met een lach Spud...goed begin v/d dag...Ohw en bps = borderline persoonlijkheids stoornis...gelukkig heb ik ook alleen de trekken nog maar..Met bps kun je wel leren omgaan alleen sja als je ptss wel kent dan weet je dat je daar gewoon nooit meer onderuit kunt...Superstressgevoelig....leuk op dagen als deze, maar niej heus...Tot nu gaat het gelukkiggggg nog goed...En het gaat goed blijven , doe het voor zoveel meer dan voor mezelf alleen, al doe ik het wel in de 1e plaats voor mezelf, ik wil zo niet verder, ik KAN zo niet verder......Beter dwars er doorheen dan maar, zoals volgens mij Wang:$ schrijft....Sarah poets ze, ga ik tussendoor ook doen....
anneloes Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Geplaatst 27 juli 2009 Goedemorgen allemaal!Dag 2 voor mij..Het zonnetje schijnt, en straks ie ik mijn ouders weer terug die voor 3 wekennaar Polen geweest zijn..fijn!Een goede dag voor jullie allemaal!
anneloes Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Geplaatst 27 juli 2009 goh...dit verhaal lijkt heel erg op mijn eigen leven..veel geluk, en een hele fijne, rustige dag gewenst!groetjes
moosszz Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Geplaatst 27 juli 2009 Goedemorgen Aneloes, goh wat fijn zo lang slapen:P wil ik ook weer ushhhhhh....Mag ik vragen welk verhaal je bedoeld ? Toevallig het mijne? wat herken je dan? Of nog niet wakker genoeg.....Ik leesz het wel, zal ieg vandaag veel rondhangen hier.Morgen naar de stad, me dingen doen!!1 Pfhhhh wor al moe als ik eraan denk in die warmte....het is ok niet gauw goed he, nah ik geniet wel van het weer hoor.Maakt me altijd wel vrolijker dan die trieste regen, vindt ik dan tenminste anderen genieten weer van die regen dussuh..eigenlijk zwijg ik maar ben er wel Haha......
druppeltje Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Geplaatst 27 juli 2009 Mogge allemaal,Heej Water kan ik je niet inhuren als het voor mij zo ver is dat ik mag verhuizen?Dar ik hoop dat het gevoel tijdelijk is maar het is heel herkenbaar. Zou het erg jammer vinden als je weg zou blijven maar het zou tevens een goed teken zijn dat je ons niet meer nodig hebt.Wing jij had ook al die gedachten? Hahaha jou moeten ze van het forum af meppen want je bent niet weg te slaan. Gelukkig maar hoor want lees je graag.Mooszz ik ben 50 en een paar dagen na mijn 46e mijn man verloren aan een acuut hartstilstand en ging toen zwaar aan de drank. Wat vreselijk te lezen van je zoon en schaam je niet hoor om er hier over te praten.Super van je PEM.
tapas Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Geplaatst 27 juli 2009 goeiemorgen, hardgelopen en nu even uitpuffen.herkenbaar, pbs trekken hier ook, ps en adhd, en er valt mee te leven, al 25 maanden Alcohol de baas.Helaas nu weer in een dip maar wel zonder drank, het maakt de dippen niet minder erg maar wel minder heftig.Al zie ik alles soms nog zo negatief ik kan toch elke ochtend tegen mezelf zeggen, heeeej maar je staat wel droog ja!!!dat heb je toch maar mooi geflikt!!eerst maar eens douchen want het is warm en ik stink een uur in de wind
moosszz Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Geplaatst 27 juli 2009 G'morgen/middag gelukkig bijna.....Wat naar ook voor jou Drup. Goh wat een herkenning en een medeleven hier ook mijnerzijds naar jullie hoor....IK leef ieg zeer mee met je, wat een trauma.....en dan net na je verjaardag, zo'n dag die MOET!! Wat erg .....Drink je nu nog , of soms of of of , kortom hoe gaat ie nu, het leven weer een beetje op kunnen pikken al?LIEFS en kracht
moosszz Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Geplaatst 27 juli 2009 Sorry als ik vandaag te aanwezig ben maar het doet mij wel erg goed dit alles NUCHTER te lezen, en heb dan ook de neiging niet alles tegelijk te kunnen onthouden van wat bij wie ook alweer hoorde dus teveel te reageren...en te vragen misschien:$@ Tapas : hoi...Zeer herkenbaar dus...Niets heeft geholpen de pijn definitief weg te nemen ook de meds niet, slik ook al v.a jan. geen a.d's meer....De pijn was er toch , als ie wilde......Kan het niet stoppen alleen ondergaan en onderkennen.....Wat goed van je dat hardlopen, durf al bijna niet het park in nu......bang in paniek/angst of whatever te vallen.....hou me lekker gedeisd binnen, val jullie goed lastig...SORRY , ALS IK ER MAAR WEER EEN DAGJE BIJ HEB, DIT IS AL ZEKER 2 JAAR GELEDEN DAT IK LANGER DAN 1 DAG NIETS GEDRONKEN HEB EN IK GA HET VOLHOUDEN....Mede dankzij jullie, blij dat ik jullie gevonden hebLiefs
Houtje Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Geplaatst 27 juli 2009 Ook goede,orgen (nog net)uit Frankrijk. Het negeren van de puber begint moeilijk te worden. Gisteren Camping-monopoly gekocht met dochter en drie uur mee zoet geweest. De ongebruikte fiets weer ingeruild. Het valt niet mee! Tot zo.
moosszz Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Geplaatst 27 juli 2009 Hoi Houtje heb vanmorgen je tekst/draad geklzen over gat in je hart....lullig te zeggen maar sow mooiii..zeker niet het juiste woord maar okeej SOW WAAR!!@ Spud.....juist jah nah ik denk dat het ook met de heftigheid van je bps te maken heeft buiten je motivatie...Is ook een groot kenmerk van bps he, dat iedereen en alles de swchuld geven behalve jezelf .en ook zo met aanpassen , iedereen moet zich maar aanpassen behalve jij....Ik was zo blij met die diagnose....De stukjes vielen op hun plek en belangrijker ik ging inzien dat IK juist het probleem was en veroorzaakte......Vondt dit wel erg heftig weer om te voelen wat anderen dan weer moeten hebben gevoeld soms door mij.....Maar ben het er helemaal mee eens dat als je echt wilt(wat dan ook) je het KUNT!!!THNXS luitjes.....Het is middag zonder drupje zucht of drang of neiging, wel pijn maar ach die is er toch zo af en toe...liefs Monique
druppeltje Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Geplaatst 27 juli 2009 Tapas je bent een tijger hoor en heb veel respect voor je. Mooszz elke dierbare naaste die je verliest doet je hart openrijten. Ze zeggen wel eens een kind is erger als een partner maar dat weet ik niet. Het is niet te vergelijken want ik denk dat je ook een vreselijk verdriet kan hebben om een oma of een huisdier. Het gaat om de rauwe rouw en de strijd die je moet leveren om er mee om te kunnen gaan. Ja ik drink nog af en toe maar kan er nu weer mee omgaan. Dat was ook mijn uitgangpunt hier: niet meer dat overmatige en dagelijks. Besef wel dat wat ik nu post een zeldzaamheid is voor een alcie want normaliter kan die nooit meer drinken terwijl de meesten hier ook met de intentie kwamen/komen.
moosszz Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Geplaatst 27 juli 2009 Hey Drup. nah dat is ook mijn insteek hoor gewoon weer sociaal drinken.maar jah durf dat niet met zekerheid te zeggen, voorlopig wil ik gewoon even niets drinken......En Sja idd pijn is pijn, jouw pijn of die van de buuf doet net zo'n pijn.......Sterkte vrouw......
moosszz Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Geplaatst 27 juli 2009 Spud, ook therapie werkte voor mij niet....Ik ben al geen reallive prater, hier lukt het wel wonderbaarlijk goed , ben gewoon trots op mezelf sinds lange tijd....!!!Kan niet tegen zo'n persoon die iets uit een boek opleest wat ik zelf al 1000 x heb gelezen en onderzocht heb, en ook eigenlijk weet hij mij dus niets te leren...Heb er wel 'n paar goed handvaten aan overgehouden (en een kamer vol nieuw ggz behang als het moet, al die grote vellen papier waar je dagelijks naar moest kijken.Ik kon het niet volhouden ) , alleen dingen uit een boekje...Pech met mijn spvér dus, geen klik heb toen de behandeling zelf aangepakt, en gelukkig hij lijkt aan te slaan Wel stoer en moedig van jou dat je ook je probleem/ziekte onderkent en er mee aan de slag bent gegaan.........We kunnen er niets aan doen dat we het gekregen hebben, wel kunnen we iets doen aan hoe er mee om te gaan, helaas dan weer met de ptss niet...Ach kleinigheidje blijven we houden.Groet ga nu eindelijk eens douchen,.....2x vandaag wat heeeet vandaag weer.....
moosszz Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Geplaatst 27 juli 2009 Ha Kirk weet ik meteen wat je plan was Wat voor plant ga je planten/ verzetten??? dan..Hou van bloemen en planten.....Van de tuin ook!!!Wel idd een duur grapje voor een plant te planten of iets voor te maken, in mijn vermoeden iets van klimop dan ...zal wel mooi gaan worden denk ik dan, Hoe ging het vervoeren van je materialen? Haha....groet
druppeltje Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Geplaatst 27 juli 2009 Mooszz ik begrijp je insteek maar daar zit vaak het gevaar. Na zoveel tijd van niet drinken denk je het weer sociaal te kunnen maar vergeten wordt dan dat je geen rem hebt en voor je het weet zit je weer in het oude patroon.Kirky wat mag ik je altijd graag lezen. Je weet altijd een frisse wind in te blazen en dat waardeer ik heel erg.
druppeltje Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Geplaatst 27 juli 2009 Naaktslakken Kirky? Zijn hun huis ook kwijt vanwege de crisis.........
tasseke Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Geplaatst 27 juli 2009 Goedemiddag allemaal Ben weer terug in huize tas! en per direct is de dam doorgebroken iedereen in rep en roer, een drukte van jewelste en heb alweer een waslijst in mijn handen voor dingen nog te ondernemen.laat mij even met rust Ik heb het heerlijk gehad op de camping, lekker veel geslapen, heel veel gegeten, mijn buik doet nog pijn, volgepropt met vitaminebommen en flink doorgespoeld met heel veel water!dus ik kan er weer tegenaan! straks begin ik met plannen voor de vakantie, de laatste boodschapjes in huis halen.M. vertrekt morgen ook weer en dan is het nog even afwachten tot vrijdag, dan gaat V. naar spanje en heb ik mijn huis 14 dagen helemaal voor mijzelf.Lang leve de vakantie!ik zal maar niet vragen naar een up-date en ben eigenlijk te lui om terug te lezen, ik zal er vanzelf wel wer inrollen.
druppeltje Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Geplaatst 27 juli 2009 Tasseke lekker genieten meis en hier rol je er idd vanzelf wel weer maar nu nog niet aan denken.
tasseke Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Geplaatst 27 juli 2009 hahaha hannah,wat denk je zelf? nee dus
druppeltje Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Geplaatst 27 juli 2009 Wil ook weer wat gaan doen maar daar blijft het bij geloof ik.
An Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Geplaatst 27 juli 2009 Hoi allemaal, ben ook weer terug van weggeweest.Het was een ware bezoeking, verzoeking, verleiding wat de drank betreft.Maar telkens toch maar gekozen voor een frisje of een koffie.Eigenlijk ging het redelijk gemakkelijk, alleen HET moment dat de anderen lurken aan zo'n groot helder jeweetwel. Naja.... maakt ook niet uit.Nog niet bijgelezen, ga ik dus proberen te doen.
tasseke Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Geplaatst 27 juli 2009 Ik realiseer me net dat ik straks alle tijd heb om mijzelf eens aan te prijzen op lexa.nl
tasseke Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Geplaatst 27 juli 2009 Hey An,hier hetzelfde!ik had het ook even moeilijk op het moment dat anderen aan het lurken waren, maar ik heb het uitgesteld en bij het vierde glas wat werd gelurkt bemerkte ik al verschijnselen!toen dacht ik; heb ikke geen last van afgelopen nacht hoorde ik zelfs de buurman overgeven, en dan is het enige wat ik doe......lachen!!!
An Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Geplaatst 27 juli 2009 Tasseke: ja die verschijnselen na een aantal glazen vond ik inderdaad ook weer opvallend.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden