sneeuwwitje Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Ik ga even tv kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Goedenavond, ik meld me ook weer even. Hoop geschreven hier. Bij mij niets spannends te melden behalve dat ik donderdag met dochter en vriendin en dochter naar de Efteling ga en die week erop naar een vriendin in Den Helder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Mooshttp://www.alcoholdebaas.nl/An...estips/Forumboek.aspxgeschreven door 10 sterke vrouwen hierde mannen wilden niet. we hebben ze wel gevraagteerlijk :-)Marionik ben blij voor jelaat die knop nu vast roestenook jij kan niet eentjeen dat weet je nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Marion,Fijn dat het nu goed met je gaat. Je geeft me in elk geval een goed voorbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Ziza mocht je meelezenik ben ook zo benieuwt of jij het (ons)boek hebt gelezenen of je mening over het boek nog hetzelfde is als toen het idee er alleen nog maar was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Ik ga ook bank hangenSandra alleen jij bepaalt de koers in je levenwie niet mee wil lopen in dat mooie leven van jewaar jij de hoofdrol in speeltis het niet waardje bent uniek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Wing hoe is het nu? Ben je al helemaal adb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Hoi allemaal,Kom me laat nog even melden.Welkom, alle nieuwe mensen.Vandaag op mijn vrije dag moeten werken, omdat andere mensen op vakantie zijn.Maar ach, dat overleven we ook wel.Morgen lekker vrij.Moosz, ik zie dat wij hetzelfde ikoontje hebben.Moeten ze ons niet door elkaar halen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Goedenavond.... heb nog niet kunnen bijlezen.Doe het voor nu ook nog ff niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 OK goed te horen. Je hebt er ook echt naartoe gewerkt. Chapeau. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Hey Kirky, je bent toch pas morgen jarig?Sjiek dat je dochter er is/ was. Wat vond ze van je tuin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Heb een gedeelte bijgelezen van gisteren.Wing: we hadden het nooit over alcohol (nog steeds niet).Witte: waarom ik me pas meldde toen het te laat was, tsja ....heb heel stom eerst naar drank gegrepen en ben toen pas gaan schakelen dat ik eerst het forum had kunnen raadplegen.Moosz: ik heb alleen de hulpverlener van adb waarmee ik mail, biedt me veel steun. Oja, en ik forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Ik ga naar bed, de dag is lang genoeg geweest.Alle forummers; Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Truste Rapilos. Weet je al voor welke behandeling je kiest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Wing,Volgens mij is zelfbeeld. Inderdaad weten wie je bent. Dus heeel eerlijk naar jezelf kijken zonder te oordelen. En accepteren wat je ziet.Welterusten Rapillos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Hermie,De efteling is geweldig, sprookjes die tot leven komen.Ben ooit in het Anton Piek museum geweest wat al basis ligt voor de efteling. Het is reuze interessant hoelang dat park al bestaat. De efteling is geweldig. Ben ooit in het Anton Piek museum geweest wat al basis ligt voor de efteling. Het is reuze interessant hoelang dat park al bestaat. Veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Ik ga lezen en dan naar bed, welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Dank je Sandra,Ik was ook een bingedrinker.Ik hoop dat je het nu gaat redden Sandra, maar je bent al aan het vechten en dat is positief.Mijn zelfbeeld bepaal ik zelf, dat is wat ik van mezelf vind en niet een ander.Zo kijk ik naar mijn zelfen niet een ander.Nu ik al een tijdje niet meer drink,doet dat mijn zelfbeeld goed.Ik vind gewoon, dat ik er beter uitzie,mijn ogen zijn niet vertroebeld van de alcohol.Ik voel gewoon, dat ik er beter uitzie.Dit straal ik uit naar anderen:rose:maar het is wel mijn zelfbeeld, wat ik uitstraal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Komt helemaal goed Mika, heb alle proviant al ingeslagen en ik ga ECHT WEL in de Python ondanks dat dochter niet durft (huhhh is het wel mijn kind haha). wordt een topdag zeker ook omdat ik met een vriendin ga die ik niet al te vaak zie maar die wel van alle shit die ik heb meegemaakt weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt in de Efteling Hermie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Echt wel Witje, gewoon weer effe kind zijn zodanig dat zelfs mijn dochter zegt van MAM!!!! doe effe normaal haha. Maar meid hoe gaat het met paps en mams nu? Ik vind je een echte kanjer dat je dit drankloos doormaakt, weet hoe gemakkelijk het is om naar iets te grijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 he maroin!hoe is het nu met U?je zit nog steeds in een heftige fase, lijkt ook wel of het niet minder wordt.maar hoe is het met jou? trek je het nog? neem je genoeg rust? verzorg je jezelf en je eigen toko-otje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Hermie, lijkt me zo fijn om even een dag er tussen uit te gaan.Ik wou dat ik het kon.Mijn moeder moet morgen weer naar het ziekenhuis voor 4 zakken bloed,Mijn vader was eergisteren heel slecht, hij was echt aan het regelen en afscheid nemenHij zei letterlijk, ik kan geen positieve krachten meer uit dit leven halen, ik ben op.Toen ik wegging, greep hij mij met beide handen vast.Ik had eigenljk verwacht, dat hij die nacht zou sterven.En nu 2 dagen later heeft hij de kracht weer gevonden,echt onvoorstelbaar wat een vechter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Witje schat het lijkt me heel moeilijk die situatie waar je nu in zit. Als je de kans heb om er even een dagje tussenuit te gaan.. DOEN!. Weet je hier is het ook wel noodzaak want pa laat het afweten dus ik moet toch wat verzinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Lieve Tasseke,Ik kan nu veel beter slapen, nu ik geen alcohol meer drinkvorige week had ik 3 avonden ontzettende megatrek.Ik krijg ook weer meer energie en dat maakt een hoop goed.Morgen heb ik een dagje vrij en ga een zonnebankje pakkenals beloning, want 6 tot 8 flessen wijn is duurder per week.Nu ik al een paar maanden niet drinkt,krijg ik ook een beetje een kick,ik ben al 5 kilo afgevallen,de kleding staat weer mooier,mijn haar glanst meer.je zelfbeeld wordt positiever;)het is de mooiste beloning die je jezelf kunt geven.Ik gun het jullie allemaal, een leven zonder drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden