Sandra Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Kirk,Moet toch vaker kalmeringsmiddelen slikken, het maakt me nog intelligent, hahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 OOH Rasseke, ik snap je maaR MIJ LIJKT HET TOCH ECHT FIJN EENS NIET IETS (MEESTAL SLECHTS) over mezelf te denken...sorry voor caps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Ook mooi en zo waar Saf.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 zelfbeeld is wat je in t diepst van je hartje van jezelf vindtdus wat je echt van jezelf vindtvaak is dat nogal gekleurd door t verleden of door t verre verledenals je niet bij dat beeld kan zal dat wel een reden hebben tasseke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Tas en Safi,Jullie schrijven is zeer herkenbaar. Ik sta ook zo in het leven.Safi, ik kan niet tegen zelfs 1 glas. BIj mij het gaat niet werken.IK ben zoals het zo mooi definieren een rasechte alcoholist. Zwaar verslavingsgevoelig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Geachte aanwezigen (nee ik heb niet gedronken)deze meneer gaat nog even op de bank zitten en een yoghurtje eten, en dan naar bedje toelieve forummers:heart:fijne avond nog en voor straksjes welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Fijne avond verder AR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Hallo allemaal, Veel nieuwe "gezichten"zie ik.Ik ben vandaag 3 jaar op het Forum, dus ik begin echt een oudje te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Heb ik net ook gedaan : nuchter een yogertje gegeten voor de buis haha Fijne aaf nog AR en voor later trustuhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Je kunt ook een verkeerd zelfbeeld hebben toch, niet alleen dat je er niet bij kunt???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Whoehahaha gekke kirk, nu snap ik waarom je jou niet serieus moet nemen hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 ja dat kan zeker moosszzvaak zelfs niet zo bewustgefeli Marion Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 en wie zal dan degene zijn die gaat bepalen of t klopt wat jij vindtde ander die naar je kijktheeft die betere inzichten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Henk, het was 3 jaar vallen en opstaan.Maar toch heb ik minder gedronken in het totaal en ben door het forum steeds weer opgestaan.Nu ben ik een paar maanden alcoholvrij en ik kan het iedereen aanraden.Ik laat de trek nu gewoon gebeuren, het gaat vanzelf weer weg.Klinkt makkelijk, want ik gebruik nog steeds refusal, maar toch...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Moos natuurlijk kan je een verkeerd zelfbeeld hebbenen of je er nu wel of niet bij kanmaakt eigenlijk niet uit.Maar blijf er niet in hangen in dat verledenin dat verkeerde zelfbeeldschrijf voor jezelf opwie je wilt zijnwie je denk te zijnen laat het verleden voor wat het is je kan niet aan je toekomst werken met je rug naar de toekomstdraai je omen begin te werkenbegin te geloven dat jij de toekomst in handen hebtdoor aan de toekomst te werkenmet je rug naar het verledenhet verleden is geweest, dat kan je niet meer veranderenmaar de toekomst wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Kirky, van wie??? Van jezelf?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Dag lieve Marionik heb bewondering voor jeen dat zeg ik niet alleen voor je zelf beeldmaar als het je goed doet dan weet dat ik het uit de grond van mijn hart zegblijf in jezelf geloven Marionheb je ons boek al gelezen trouwens?Ik weet nog dat je bijna had meegeschreven maar je teveel aan je hoofd hadtypfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 goedzo Marion, hou dat vol, refusal is ok, je doet t toch zelf hoorik ben er weer vandoor, tot later, hou vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Hoi Marion, Goed te lezen dat ook jij zo'n baat bij dit forum hebt en dat al zolang....ik merk ook dat ik me nog nooit ergens gewoon opgevangen heb gevoeld, zijn wie ik ben....wie ik ben? wat ik ben? sja Ik was al met dat stukje bezig geweest en komt ook bekend voor al die wijze mooie opmerkingen, alleen ik moet ze zo af en toe schijnbaar weer ush lezen, en hier gaat lezen weer.....en praten ook trouwens...Het programa over die psych's gaat zo beginnen jongens op ned. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Heb al een paar keer "ons boek' gelezen, mag ik vragen over welk boek jullie het hebben, kunnen we daar iets mee misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Kirk,Ik heb bijna altijd te horen gekregen dat ik een ontzettend sterke vrouw bent, dat beeld heb ik zelf niet.Ik ben een mens, die uit zelf behoud zaken aanpak en probeert op te lossen. Ik heb wel altijd alles alleen moeten doen.Maar dat was puur uit noodzaak.Ik vind mezelf heel behulpzaam en sociaal. En ook heel erg lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Safi, ik heb nog steeds te veel aan mijn hoofd, echt waar!Heel veel zorgen en nu mijn vader die nog steeds vecht om te leven,terwijl je ziet dat het bijna onmogelijk is.Maar ik heb nu wel gemerkt dat drank je zorgen echt niet weghaalt,sterker nog, ze worden alleen maar groter.Ik ben iedere dag dankbaar,dat ik zonder kater opsta.Ik las dat je een fijne vakantie hebt gehad in Schotland.Een ontzettend mooi land, ik ben er in 2002 geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Ga je opdracht hihi morgen direkt uitvoeren Saf., want ook opschrijven en visualiseren helpt...i know Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Hai Moos, welkom op het forum.Sorry, ik moet nog bijlezen bij wie is wie, maar Moos als de knop echt omgaat, dan lukt het je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 quote: Originally posted by: HenkTen wie zal dan degene zijn die gaat bepalen of t klopt wat jij vindt de ander die naar je kijkt heeft die betere inzichten? lees het nu pas DIT IS EEN MOOIE AFSLUITER voor mij vandaag, ga langszaamaan vertrekken voor vandaag op to day 5fijne avond/nacht iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden