Sandra Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 An, ik doe ook mee.Wing, het gevoel begon al zaterdag. Ik werd onrustig. Ik had al een aantal sollicitatiegesprekken en kreeg constant te horen dat ik goed was en een sterk persoonlijkheid had, maar dat ik niet bij hun organisatie paste.Ik kreeg het gevoel, wat niet werkelijkheid is dat de hele wereld tegen mij was. Dat ik nergens goed voor was.Ik moest overal in mijn eentje voor vechten. Het leven leek zo leeg.Ik had 2 dagen het gevoel kunnen onderdrukken, maar heb niet gebeld om dat gevoel kwijt te raken.Maandag kwam de gedacht aan alcohol in mij op en het een leidde tot het ander.Vervolgens kon ik me niet losmaken van de alcohol in mijn bloed, dus bleef ik dagenlang drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Fruity,Gelukkig zijn hier meerdere "late leerlingen" doe maar rustig aan!! komt alles vanzelf goed skattie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Kirk,alleen zondag, het "hardloop" gedeelte wordt uitgezonden!niet gedeerd, voor jou hang ik een spandoek op!!!! kan je toch nog genieten van onze aanwezigheid!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Whoehahaha gekoo's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 888 moeten er serieus zijn!!!!ik betrap kirk niet zovaak op serieuse momenten geintje hoor kirk!!gelukkig ben je serieus maar ook van de lol in het leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Thanks Dar!ik had al gehoord dt het kwam maar ik wist niet dat het vanavond was!staat nu genoteerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Whauw Wing , ongelooflijk haast, dacht het nog toen ik op de verzendknop drukte...Dat het wel een zoiets zou kunnen zijnMet wat als doel als ik vragen mag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Dar,je staat nu op 364 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Thnxs Dar voor de tip...Die wil ik ook zien wordt het wat later maar geeft niet slaap ik misschien morgen ooook eens lekker uit hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Kirky,Oke, zal je niet serieus nemen. Hahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Hallo nieuwe, oude, oude nieuwelingen, nieuwe oudjes etc. Welkom op het forum en succes. Ik ben een 5 maandenforumgeval en of dit oud of nieuw is kan me niet veel schelen. Ik heb een beetje tijdgebrek deze maanden, dus ik kan niet alles volgen maar kom me af en toe melden omdat ik het lijntje met het forum prettig vind en van sommige graag wil weten hoe het met hun gaat. Ik ben 5 maanden en een paar dagen drank-vrij en dat bevalt me nu uitstekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Hebben wij ook maar dan val ik geheid in slaap...Komt niet door de alcohol, ben gewoon gewend.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Goed van je dhendro!!Aangenaam, Zal je proberen te onthouden HahaDSacht er vanaaf niet veel te zijn maar jullie helpen me er echt WEER doorheen, de afleiding doet meer voor mij dan van de drank afblijven alleen op dit moment....Sandra ik herken echt veel zo van je probleem hoor, bij komt het soms ook zomaar weer uit het niets opzetten...probeer nu echt een rustig leven op te bouwen...Het ziet er naar uit dat ik die kans ook krijg/heb hou/..........Hoop het vol te houden of ieg geen aanvallen meer te krijgen.Om ze zo maar even te noemen die binge's, heb het inmiddels ergens anders ook teruggevonden wat daarmee bedoelt wordt trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Wing,Ik had altijd alc. als troost gebruikt. Als ik een fles bij had. Had ik niemand meer nodig. En mijn gedachten kronkel ging als volg "als niemand mij nodig heeft, dan heb ik ook niemand nodig.Ja, dan gebruik je het in feite als een vriend, die je troost bij eenzaamheid, boosheid en al dat soort heftige emoties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Dhendro!!!!!!even een reactie vanuit het zonnige zuiden????hoe is het? trek je alles een beetje?hoe lang duurt het seizoen nog voor je? tot oktober of is het eerder gebeurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Sandra,ik ben zo druk bezig met mijzelf en met te geinen...... ik ga even voorbij aan jou! sorry!ik zit net te lezen dat je nu aan de kalmeringspillen zit!is dit naar aanleiding van je uitglijder en stop je nu helemaal definitief? of is het zomaar even tussendoor om je rustig te houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 meneertje ongeduld!!houdt je ook rekening met het feit dat het aanvragen van je rijbewijs bij de gemeente ook een week duurt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Ik spreek nu voor mijn beurt maar dat is omdat ze rustig blijft en dan volgende week met de refusal kan beginnen...toch?!! sorry... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Tass,Dit is om de ontwenningsverschijnselen te verlichten. Over een week ga ik bij de huisarts refusal halen.Tot die tijd dus mezelf kalm houden.Eerlijk gezegd ik ben nu echt bang voor alc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 HGier blijven hangen dan Sandra...ben je alleen? heb je het nu even of al hele dag, HET GAAT OVER ECHT...BIJ MIJ MEESTAL 1 DAG ECHT onrustig en dan wordt het minder en minder ...Jij weet dat voor jezelf ook wel denk ik....Gewoon blijven praten/schrijven ipv drinken....op dit moment doe ik dat ipv denken hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 ok,dan begrijp ik even waar je nu mee bezig bent!maak lekker gebruik ervan, slaap veel, niet tegen vechten!, doe alleen rustige dingen en inderdaad even de dagen uitzitten!na 5 of 7 dagen is de kuur over, daarna voel je je nog een paar dagen sloom maar daarna barst de energiebom!de refusal helpt overigens alleen als je echt de keuze hebt gemaakt om te stoppen! je wordt ziek als je drinkt en je gebruikt refusal maar het is ook een middel waarbij je jezelf goed kan voorliegen!maar ok, dt is eigenlijk met alles zo..... je moet er voor 100% achterstaan, anders werkt het niet!heb je al honger??ik kreeg altijd van die giga vreetbuien, na een paar dagen gaat je smaak veranderen en proef je veel meer, dus alles is lekker en van die pillen krijg je een trekgevoel (althans ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Wing,Ik erken dat ik mensen om mij heen nodig heb. En dat ik kwetsbaar mag zijn.Daarnaast ben ik nu ontzettend bang voor alcohol. Na mijn verbroken relatie en het verlies van werk, moet ik nu opnieuw mijn leven invullen en daar mij op focussen.Ik weet nog niet hoe, maar soms is niets doen ook een oplossing. De tijd zal het leren.Ik denk dat mijn tijd ook komt om kwalitatief goed te leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Kirk,ik heb het laatst nagekeken!ik had met 4 weken en 3 dagen bericht dat alles was goedgekeurd, daarna een week gemeente!in totaal dus bijna 6 weken.maar tuurlijk, vandaag nog aub!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Dar,Ik zocht bevestiging dat ik nergens hoorde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Sandra,neem eerst de tijd voor jezelf en je lichaam, kom tot rust en geef je lichaam de tijd om te herstellen!daarna kan je op je gemak gaan bedenken wat je allemaal zou willen in het leven en hoe je het gaat aanpakken!uiteraard is het niet de bedoeling dat je wegzinkt in de poel der ellende maar doe nu eerst even rustig aan en voel hoe je lichaam en jijzelf reageert op deze nieuwe dingen.ikzelf ben altijd doorgegaan, altijd mijzelf opzwepen, ahh nog even... etc etc etcik ben 100 keer beter dan begin vorig jaar maar nog steeds heb ik overal last van!ik bemerk nu pas goed wat ik al die jaren van mijn lichaam en geest heb geeist (tja, vragen dat ken ik niet).Van al die eisen..... dar ben ik nu nog van aan het herstellen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden