Spring naar bijdragen

Dinsdag 28 juli 2009

water

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 257
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Manlief heeft op dit moment 2 banen. In de weekenden als nachtportier bij een hotel
en door de week via een uitzendbureau tijdelijk. We zien elkaar maar heel weinig.

NU moet hij ook door de week nachtdiensten draaien, dus werkt hij 17 uur achter elkaar.
Ik vind het doodeng, hij is ook 60, maar de nachtportier die 2 weken geleden overvallen is en een pistool tegen zijn hoofd heefd gehad om de kluis te openen, was eerst heel rustig, maar heeft nu zulke angsten gekregen, dat hij niet meer durft te werken.

Dus komt het op die andere twee neer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou heel ff dan moet nodig naar bed! sneeuwwitje wat is in vredesnaam een bingedrinker????
Iedereen valt hier maar af en voelt zich fit,ik voel me beuh en de kilo's vliegen er aan,bijwerking medicatie en vreetbuien.
Hebben de stoppers onder ons daar ook last van? de hele dag lopen grazen!?
Hé das leuk,zag net mijn kalendertje verspringen,dus opzouten! tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Mika

Hermie,

De efteling is geweldig, sprookjes die tot leven komen.

Ben ooit in het( Anton Piek museum)! geweest wat al basis ligt voor de efteling. Het is reuze interessant hoelang dat park al bestaat. De efteling is geweldig. Ben ooit in het Anton Piek museum geweest wat al basis ligt voor de efteling. Het is reuze interessant hoelang dat park al bestaat.

Veel plezier.

waar ligt dat ook alweer? in Hattem???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er wensen dan?

ik wil wel een brief schrijven met mijn ervaringen!
eerlijk open en anoniem.
misschien weerhoudt dat om van die domme beslissingen te nemen1

oeps!
de vraag voor advies kwam achteraf, is het al zover dan??

he, dan loop ik te zeuren wel of niet condooms meegeven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GVD!!

je zou denken dat ze wat slimmer zouden zijn.
gat, gat, gatverdamme dat kan je er net lekker bij hebben.

realiseert ze zich wel wat het allemaal inhoudt? heeft ze daar al over nagedacht? en wat als het daadwerkelijk zo is?

Sorry kirk,
je hoeft niet te antwoorden hoor, maar ik ben daar nu eenmaal fel op!
je weet zelf waar ik nu allemaal mee bezig ben, en ik kan je uit eigen ervaring maar ook de ervaring van M. nu vertellen, dat het bikkelhard is!

he, ik denk aan je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja, die snap ik ook, dat ze dat stukje was vergeten!

ik had er ook eventjes niet over nagedacht op mijn 18e en M. ook niet!

ik ben nu nog de puinhoop van die "domme" beslissing aan het opruimen (kan mijn kind nu niet meer missen hoor) en M. zit er nu midden in!

maar buitenom de verantwoordelijkheden, wat had je gedacht van de verandering die in jezelf plaats vindt?
Het kindzijn is direct weg, komt ook nooit meer terug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja,

Ze geeft zo wel een heel duidelijk signaal af. inderdaad het is misschien helemaal geen slecht idee om eens met iemand te praten.

Alhoewel,
Zie haar maar zover te krijgen

V. heeft vaak het aanbod gehad maar wil niet, nog steeds niet.
ik krijg hulp thuis en is er ook voor haar maar zij heeft niemand nodig!
het enige wat ik kan doen is praten, praten en nog eens praten, luisteren en niet oordelen.
Maar dat valt me af en toe best moeilijk.

Ik doe mijn best maar ze staat gewoon niet open voor hulp van buitenaf.

maar niet opgeven Kirk, gewoon serieus door blijven praten met haar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

KIrky, gefeliciteerd met je verjaardag:D:musicnote::heart::sun::moon::):D:musicnote::heart::sun::moon::):D:musicnote::heart::sun::moon::):D:musicnote::heart::sun::moon::):D:musicnote::heart::sun::moon::):D:musicnote::heart::sun::moon::):D:musicnote::heart::sun::moon::):D:musicnote::heart::sun::moon::):D:musicnote::heart::sun::moon::):D:musicnote::heart::sun::moon::):D:musicnote::heart::sun::moon::):D:musicnote::heart::sun::moon::):D:musicnote::heart::sun::moon::):D:musicnote::heart::sun::moon::):D:musicnote::heart::sun::moon::):D:musicnote::heart::sun::moon::):D:musicnote::heart::sun::moon::):D:musicnote::heart::sun::moon::):D:musicnote::heart::sun::moon::):D:musicnote::heart::sun::moon::):D:musicnote::heart::sun::moon::):D:musicnote::heart::sun::moon::):D:musicnote::heart::sun::moon::):D:musicnote::heart::sun::moon::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben over een paar weken ook aan de beurt en ook ik ga voor de tweede keer!

moet eerlijk toegeven dat ik voor het eerst in jaren er naar uitzie!
ik heb er echt zin in om het te vieren dit keer, lekker iedereen om mij heen, gewoon gezellig maar vooral relaxed!

bij mij liep alles uit de hand, zo erg dat ik een jaartje of 5 het helemaal neit heb gevierd. ik vluchtte zelfs!
en nu heb ik zomaar zin in, komt denk ik doordat ik de aandacht nu als plezierig beleef.
voel me niet meer gecontroleerd of aangevallen.

goh, wordt mijn leventje toch nog eens normaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahaha,

ik zat net te twijfelen over de koffie, zal ik wel of niet?

ach, ik ben ook een vrouw, ik ben vaak zenuwachtig, nieuwsgierig en vaak zo opgewonden als een klein kind.

dat zal ook wel meevallen, kirk!
je hebt het lang genoeg gedaan, meestal krijg je dan juist het gevoel van "ik ben alleen op een lange vakantie geweest".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...