Evelyn Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Goeiemorgen allemaal,dit is voor mij de eerste keer dat ik een berichtje plaats omdat ik eigenlijk nooit zo goed wist waar ik over zou vertellen maar nu heb ik toch wel een ervaring die ik graag met jullie wil delen. Ik ben sinds 4 weken aan de Campral en Refusal als ondersteuning bij het stoppen met drinken,gelukkig gaat het de laatste tijd erg goed. Ik let goed op wat ik eet en drink wat dat is erg belangrijk met Refusal. Gisteravond nam ik na het eten een lekker Magnum Almond en binnen 5 minuten werd ik raar in mijn hoofd en ontzettend misselijk. Het leek sterk op de bijwerkingen van de Refusal bij alcohol gebruik. Ik ben dus gauw op de verpakking gaan kijken maar daar stonds niets op. Vanmorgen werd ik wakker met een gevoel alsof ik gedronken had gister en ben gaan googlen of er nou wel of geen alcohol in een Magnum zat en tot mijn verbazing kunnen er dus inderdaad alcohol sporen in een magnum zitten. Bij deze wil ik jullie dus waarschuwen voor het eten van ijs het zit niet alleen in een magnum maar ook in solero ed. Dus gebruik je Refusal pas dan goed op.Verder wens ik jullie allemaal een mooie en alcohol vrije dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden