NoaduBois Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Eigenwijsheid was een eigenschap die ik als zeer positief zag voor mij zelf.Echter een groot deel van die eigenwijsheid was en is vermomd als verslaving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Puur fysiek gezien is heroinegebruik nog het minst schadelijk van alle soorten drugs inclusief alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Dan is roken dus ook een harddrugs... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 j bent niet helemaal tekstvast zo gaat het: You know the day destroys the night,Night divides the dayTried to run, tried to hide,Break on through to the other side,Break on through to the other side,Break on through to the other side, yeah.We chased our pleasures here,Dug our treasures there,But can you still recall the time we cried?Break on through to the other side,Break on through to the other side.Maar ik snap wat je bedoeld. Maar zelfs Mink (of Willy) de Ville heeft het loodje gelegd vandaag, helaas.. ik ga voor nog 40+ jaren. Jij toch ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Ik heb zelf maar weinig keer mijn grenzen bewust opgezocht.Mijn verslaving deed dat constant hahahaha.... Eenmaal begonnen wist ik niet wanneer ik zou stoppen.Gebruiken en drinken was voor mij hetzelfde als dansen met een grizzly-beer ; ik kon pas stoppen met dansen als de beer klaar was en niet eerder. Aftikken lukte/werkte nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Tuurlijk, het lijkt me geweldig om als oma van 80 nog de wereldzeeen te bevaren, en dan thuis te komen met een tas vol cadeautjes voor mijn kleinkinderen, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Oja, die tekst, mooi... herinnert me aan een wilde tijd, haha... oh nee snel weg, trigger... aaargh... ok alweer goed.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Noa als je de tekst goed leest is het juist geen trigger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Mijn excuses als het een verkeerde indruk gaf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Hermie, voor mij is zijn hele genre een trigger... is gewoon een tijd geweest waarin ik dat de hele dag door luisterde, maar ik luister het nog steeds graag hoor, maar het blijft een bijzondere betekenis voor me houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Pff, ik heb mijn post nog eens goed over gelezen, en het is inderdaad niet gelukkig uitgedrukt... Het spijt me nogmaals, ik weet hoe gevoelig dit soort dingen liggen. Ik ben moe denk ik, tijd om te gaan slapen... truste allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Blowen is weer een totaal ander verhaal, daar ken ik er idd een heel zooitje van (altijd jongens), die na 10 jaar idd allemaal verschijnselen krijgen... ik had het nu even specifiek over lsd, maargoed, weltruste, ik ga ook pitten...Het is hier nu eindelijk wat koeler, heerlijk, truste.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Ik wens jullie allemaal welterusten.Sara,Ik werd altijd gribbelig van katten en nog steeds een beetje, maar ik heb inmiddels wel een heel goed comprimis met kattenomgang. Vroeger (nav een nare ervaring) was ik echt huiverig voor katten en door mijn opgroeien met een hond (daar kan ik mee lezen en schrijven) benaderde ik katten ook als 'hond'. Gevolg kan je raden. Inmiddels heb ik al 15 jaar kattenervaring achter de rug en weet ik ze ook te paaien en te laten gehoorzamen. Nee, niks geen machtsmisbruik, maar ze moeten wel weten dat ik degene ben die bepaalt wat ze mogen en vooral wat ze niet mogen. Dat lukt aardig, katten zijn echt goed opvoedbaar, al blijven ze net als honden hun grenzen verkennen.Maar kalm word ik niet van katten. Daar heb ik toch echt honden voor nodig. En mijn man wil geen hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Ben wakker en redelijk goed opgeknapt.Van drugs weet ik niet veel.Wel dat alcohol een hard drug is.Verder niet zo interessant om te weten.Ik weet wel mensen te motiveren geen middelen te nemen.Meer hoeft dat niet te zijn.Ziza al op de vakantie bestemming of nog steeds met een ziek kereltje thuis?Het regent en donderd in de Achterhoek.Morgen terug naar mijn lief.De laatste dagen te weinig rust gehad.Ik gebruik de dagelijks drukte als tegengif voor de chemicalien die men in mijn lijf stopt.Een nobel streven, maar Rudy, er zijn grenzen.Die heb ik dus vandaag bereikt.Lichamelijke klachten, maar ik herstel blijkbaar snel.Ik ga maar weer op 1 oor.Fijn weekend allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Corinne, bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2009 Slaap lekker Rudy en iedereen. Ik kom me nog even netjes afmelden. De film was erg mooi. Verwonderd over Juliette Binoche die toch weer ijzersterk een personage weet neer te zetten. Tot morgen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden