Gast Loen Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 goeiemorgen, je trok een lachkaart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Goedemorgen Dar en Henk,Dar al in gepakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 goeiemorgen ook Sandra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 zal toch wel, internet is wereld wijd zo heet t zelfs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Internet , hebben ze overal, maak je geen zorgen.Henk vandaag vrij of moet je nog een dag.Dar ik ga pas volgend week inpakken. Heb wel een boekje gevonden. Alles ligt klaar nu, dus een kwestie van in de grote rugzak zetten en weggaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 ik moet gewoon werken vandaag hoor Sandra maarrrrrrr t is al weer bijna weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Dat is zo.Ik heb vrijdag altijd een leuke dag gevonden om te werken, dan was het heel rustig op het kantoor, kon je lekker doorwerken.En dan weekend. Misschien in september weer als ik een baan vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Raar, ik heb zelf in het buitenland Mobiel ontvangst. Volgens mij ligt het aan de provider.Maar Dar, lekker gewoon ervaren, dat is het mooiste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 ik ga werken, een fijne dag allen en een mooie vakantie Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Dar een heel fijne reis.Henk werk ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Goedemorgen,Nog op de valreep zie ik, Dar een heel fijne vakantie,geniet er van met volle teugen.Is er al koffie ? Ik slaap nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Goedemorgen Macha,Hier een flinke bak koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Dank je Sandra, doet deugd.Jullie weten dat ik niet veel post, dit is mijn laatste week vakantie ( ventje ook thuis ) hoop vanaf volgende week iets meer op het forum te komen.Ik tracht wel wat bij te lezen maar oef dat is zo erg veel dat ik natuurlijk nietmeer op de hoogte blijf.Ben weer enkele dagen met de fiets op pad geweest. Heel leuk !Dit is mijn fijnste verlof geweest sinds jaren. Nuchter, ik heb enorm genoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Goedemorgen samen.Marjo ik heb goed geslapen.Half vier vannacht ontdekte ik dat ik nog stond ingelogd.Vrijdag de deur naar het weekend.Toen ik nog dronk en werkte, waren mijn gedachten alleen maarbij het afsluiten van de week.Gezellig met een drankje.Daarna de moeite en monologen elke minuut van de dag, om niet eerderal wat te nemen.Hoezo gezellig.?Dar heb een goede tijd in de Ardennen.Laat je laptop maar lekker thuis.Snel douchen en weg wezen.Om acht uur een afspraak.Fijne dag en hou het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Macha,Belangrijkste is dat je lekker nuchter en en bewust van alles kan genieten.Waar ben je geweest op de fiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Goedemorgen Rudy,Blij te horen dat het weer redelijk goed met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 In eigen landje gebleven, fietsroute netwerken gevolgd.Vorige jaren was het steeds met de auto weg, Frankrijk enz.Deze trip is echt anders, van thuis uit vertrekken met de fiets.Onderweg logie's zoeken.Het is hier overal zo mooi maar voordien had ik er geen oog voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Zo goedemorgen,Of het nou van het avontuur van gisteren is, maar ik heb weer liggen dromen..... niet normaal.Ben nu al lekker eruit, maar ja dat is lui vergeleken bij jullie.de laatste spullen inpakken voor mijn kinderen die gaan vandaag met hun vader weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 O wat stoer Macha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Oh ja Houtje, het avontuur met de poes !Wel erg spannend hoor.Hoop dat poes en baasje al wat bekomen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Ja Macha inderdaad. Ze ligt altijd bij mij op bed op een kleedje en dat was toch wel weer prettig vannacht. Hahaha schiet me opeens te binnen dat poezen toch slimme beesten zijn en wat extra drinken en een hapje tonijn okee vinden en geen bier drinken (het idee!).Ik heb er ook geen moment aan gedacht hoor. Was vroeger wel anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Ha goedemorgen! Vandaag heb ik er zin in! In de dag bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Hoi An, ook koffie? Normaal doet Tas de koffie geloof ik maar die zie ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Smogges allemaal!Zit nog aan de straffe bak: wie wil er ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden