Spring naar bijdragen

Zaterdag 22-08-2009

ikbenFrits

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sara maar heeft nog wel heel veel voeten in de aarde gehad voor ik een nieuwe knie kreeg was namelijk
nog te jong toen ,
toen hebben ze eerst een been korektie gedaan dusop drie plaatsen gebroken en het been een beetje gekanteld dat heeft 2 jaar in stand gehouden roen ging het niet meer dus toen weer een kijk operatie en toen toch maar besloten om een nieuwe knie erin te zetten, dus is allemaal niet van een leien dakje gegaan
maar nu ben ik blij dat ik toen heb doorgezet , kan er weer van alles mee doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief dat er naar me gevraagd werd. Heb te veel pech in kote tijd waar ik niet goed mee om kan gaan dus lekker van de leg. Mijn gezondheid gaat niet goed, de vakantie gaat niet door en nu ook is de flat foetsiie. Sorry dat ik niet eerder reageerde maar wil hier niet de aandacht neerzetten en zeker geen negatieve spiraal. Kan ff niet ondersteunend zijn naar jullie toe dus vind dat ik maar even in mijn sop moet gaar koken hahaha. Kom heus wel trug want druppeltje is trouw hoor. Sterkte voor allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah,
Misschien helpt het als je haar verteld, dat je ondanks je boosheid het leuk voor haar maakt, omdat je haar verjaardag belangrijk genoeg vind.
Mag ze volgens mij best weten en dat het niet allemaal vanzelf gaat.
Enne zolang je van jezelf weet dat je een bitch bent, valt het wel mee, volgens mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DRUP!!!!!
Niet doen joh!!! Niet wegblijven nu, juist nu niet!!!
Ik ken dat zo goed joh, ben zelf ook zo'n diertje dat wegkruipt als 't zich niet lekker voelt.
NIET DOEN! Je bent hier zó welkom, met alles, ook met je sores en ellende.
Júíst dan! Daar zijn we toch voor?
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee druppeltje
Heb je gezien hoeveel mensen van het forum naar je vragen???
Hier is geoof ik iedereen op de hoogte dat het momenteel niet lekker met je gaat en toch missen ze je.
Zegt volgens mij genoeg om af en toe gewoon in te loggen??

Ik ben nog niet eens naar de ha geweest Sara, want ik denk dat ik dan naar het ziekenhuis gestuurd wordt en ik en witte jasssssssssen brrrrrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik ben bezig met een sollicitatiebrief, maar het is duidelijk dat ik eruit ben. Wat valt dat tegen.
Mijn CV heb ik al bijgewerkt. Nu nog dat ****** om mezelf te verkopen op papier zien te krijgen.
Nu met de penibele financiële toestand op mijn werk ga ik niet zitten afwachten terwijl dit voor mijn neus kwam.
't Betreft een baan voor 15 uur in de week verspreid over 3 dagen op een fietsafstand van +/- 25 minuten.
Ik zie wel. Mijn vakantie is voorbij en maandag mag ik weer aan de slag. Te beginnen met boodschappen doen, want de koffievoorraad moet weer aangevuld worden.

Ik wens iedereen alvast een goede nachtrust toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nah drup, dat is slecht nieuws zeg, je had je zo verheugd op die flat!!
en ook jammer dat de vakantie niet door kan gaan en je gezondheid niet lekker gaat
dan mag je best wel balen en als je baalt mag je dat ook hier vertellen!! stel je voor dat je alleen maar ondersteunend mag zijn zeg!! alsjeblieft niet, dan hebben wij niks meer om te ondersteunen!
sterkte met alles!

ik heb nog niet gekozen, blijf ik in de andre hazes medly zitten, luid meegezongen door de microfoon door bezopen gasten? kleine jongen? ik geloof in jou? en ga zo maar door?
of vlucht ik even de stad in waar in ieder geval echte muziek is? Ik denk dat ik dat toch even ga doen, niet te lang, camera mee, even genieten, spaatje erbij en dan weer naar huis en hopen dat die ellende hier achter voorbij is
normaal erger ik me niet maar ze waren om 11 uur vanmorgen al aan het uittesten of het geluid het goed deed en dat gebeurde zeker nog wel ieder uur... en vanaf een uur of 4 staat de volumeknop voluit... en dat op 50 meter afstand
mijn zenuwuiteinden kunnen er vandaag niet zo goed tegen ;)

ik ben weg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat bedoel ik nou. Zo lief allemaal maar kan in mijn verdriet niet goed reageren en vind dat niet eerlijk want we hebben het allemaal moeilijk. Caro heeft het erg druk dus voel me alleen maar een lastpak. Of mss heb ik te veel zelfmedelijden, dat kan ook nog. Komt wel wel goed maar heb tijd nodig om alles te verwerken en hier positief te zijn. Heb eerlijk aan Caro toegegeven dat ik een fles drank heb gehaald en die heet Weduwe want vond dat heel toepasselijk. Erg vies maar met cola gaat het wel. Nou dan ben je behoorlijk maf dus als alcie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina ik word er naar van als ik dat zo hoor van je kan me levend voorstellen dat je hebt gegild pffffffffffff

Maar zo lees ik het wel weer we krijgen het allemaal niet voor niets het leven
al doet het soms heel veel pijn maar gaat hopelijk ook wel weer over ja toch?????,

al duurd het bij jou wel erg lang,
Maar hoop dat er voor jou ook een einde in zicht komt met je been:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...