Sara Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Wauw Meiske, wat ben jij lekker aktief zeg!Je zult wel een topconditie hebben!Ga nu maar lekker bijtanken.Voor straks weltruste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Hoi allemaal,stillekes hier.Het kan erg irritant zijn Tapas, herrie waar je geen behoefte aan hebt.Ik zou kiezen voor de oordoppen.Verder een gezellige avond gehad, heerlijk mosselen gegeten en een erg verhelderendgesprek met mijn zus.Een prettig gevoel dat het ook anders kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Aijai jai Tapas das echt irritant als dat naast je aan de hand is.Maar ja als hier zoiets aan de hand is bij mn buren denk ik altijd maar bij mezelfif you beat them enjoy them.........Hardop meezingen dus terwijl je met ons typt dus...Klinkt gezellig Haarlem jazz, maar ik heb ook altijd moeite met die grote menigtes. Moet dan ook eerst 30 drempels over. En met een paar borrels op zijn die veel sneller te nemen, tenminste dat vind ik...Lastige keus wat je nu moet gaan doen.Als je t helemaal niet meer weet, ik vind t wel gezellig dat je hier bent hahahaLaat even weten welke je gekozen hebt ok??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Tapas leuk dat ze interesse hebben voor je werk en nu maar hopen dat het gaat lukken, maarlukt het je wel met die harde muziek je een beetje te ontspannen,effe oordoppie,s uit dan Tapas anders hoor je ons niet meer haha (geintje hoor)en dan al die vrouwelijke ongemakken erbij tapas word je ook niet vrolijk van maar een fijne dag wens ik je morgen toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Ha Tapas!Nou ik weet wat je bedoelt hoor, om knettercrazy van te worden!Ik ben zoooooooooooooooo blij dat de camping hiernaast afgelopen week half is leeggestroomd, de slotavond met DJ was BAR. Ik kon letterlijk alles verstaan, gelukkig ook dat hij afscheid nam tot volgend jaar pffffffffffffffffffff.Vanavond bongo-avond waarna wel dansen maar dat is geen harde muziek.Jaja...........denk je lekker in de natuur te wonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Hihi bedoel natuurlijk: bingo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Hoi Albertina lekker mosselen gegeten jammie ben ik dol op leuk dat je een goed gesprek heb gehad met je zus, de mijne woont al 50 jaar in australie mist der best wel zo af en toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Hallo Albertina,fijn dat je zo'n goede avond hebt gehad!Waren de mosselen ook lekker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Kan ik mij voorstellen meiske,kan je haar wel zo nu en dan opzoeken,of zij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Sara,ze waren overheerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Zekers ben ik lekker aktief Sara en ben der geweldig trots op want ik heb sinds 8 jaar een knie prothese ,maar ik doe er weer van alles mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Hé Hannah, heb je mooi toch ff 4 uur winst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 we hebben wel veel internet contact maar sinds onze moeder is overleden en dat is 15 jaar geleden heb ik haar niet meer gezien Albertina ja via de webcam wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Hee Albertina,Leuk dat je er ook bent, wel stil idd hier, maar dat kletst ook wel lekker hoor. Krijgen we tenminste aandacht hahahaLeuk te lezen dat je zo een fijne avond gehad hebt.Ik heb vorige week ook met een beste vriendin een heel verhelderend gesprek gehad.Ik was zo opgelucht daarna, alsof de alles weer wat lichter werd, heb jij dat ook?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Toe maar Albertina, ga ons maar weer ff lekker zitten maken;)! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Hahaha Kirky, tja t is maar net hoe je het bekijkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Is dat nu een goedenacht gevoel of een goeiemorgen gevoel Hannah.Ook altijd zo irritant als je steeds het gevoel hebt of het een andere dag is.lekker he je bioritme in de war pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Meiske, wat goed van je!Wat voor prothese heb je als ik vragen mag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Hannah :D:DMaarre...........hoezo verjaardag?Krijgen we taart morgen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Sara ik noem het een knie prothese ,maar in de volksmond zeggen ze nieuwe knie, oude knie deruit en een nieuwe erin snap je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 AR slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Snap'm Meiske.Fijn dat het bij jou zo goed is gegaan hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Hmmmm en dan zie ik op tegen een kijkoperatie....Als ik lees wat jij allemaal weer doet...Toch nog een keer harder overwegen, om er iets mee te gaan doen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Hannah goeden avond of moet ik goedennacht zeggen ,maar heb je lekker geslapen wou dat ik dat kon ,en verveel ons maar lekker hoor(geintje he) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Hannah heb je voor mij ook zo'n bril waarmee ik tijd kan winnen ?Overigens val ik meestal op de bank voor de tv in slaap en word dan ook zo 2 a 3 uur wakker.Maar dan moeten mog wel de honden eruit voor ik echt het bedje in kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden