Spring naar bijdragen

Zaterdag 22-08-2009

ikbenFrits

Aanbevolen berichten

Meiske,
Goed joh, dat je nog steeds niet drinkt.
Ik vind het heerlijk dat ik het niet drinken doorgezet heb want anders had ik door de omstandigheden allang weer gedronken, en dan heb je er nog een probleem bij.

En of ik wel echt zo dapper ben als iedereen beweert, nou dat weet ik niet hoor.
Je kan toch weinig anders dan het maar over je heen laten komen, je verandert er niets aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rapilos , dat je er weinig aan veranderd heb je wel gelijk aan maar je kunt ook bij de pakken gaan neerzitten he, maar dat doe jij in ieder geval niet en dat is reuze knap ,

en zeker als je aan de drank was gegaan had je zeker er een groot probleem erbij ,
lost in zo`n geval niets op he

ik vind je een KANJER Rapilos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos en gaat je man er nu een beetje beter mee om dan
tjee als je dat er ook nog bij hebt is dat zeer zeker niet makkelijk voor je ,
maar gelukkig heb je hier je vrienden he,waar je lekker tegenaan kunt kletsen ,
heeft een mens soms echt nodig he

IK geef je een :heart: en een dikke knuffffffffffelllllllllllllllllllllllll:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo daar!

Gos het is inderdaad rustig vanavond.
iedereen uit? Of aan het nadenken over Netwerk van gisteren?
Ik heb het net bekeken in Uitzending gemist en vond het een heel erg goed, open en duidelijk verhaal.
Zag dat er vandaag weer nieuwen bij zijn: welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog heel even voor meiske,
Ja, mijn man gaat er nu wel beter mee om nadat de spanningen wel heel hoog opgelopen waren.
Hij probeert z,n leven te beteren en drinkt nu ook een stuk minder.
Ik ben natuurlijk blij met jullie, maar hij heeft wel het gevoel dat ik hierboven over hem praat, wat soms ook zo is dus.
Ik wil proberen om dat toch wat minder te doen.
Voor hem is het natuurlijk ook erg moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos gelukkig voor je

dat je man het nu beter oppakt ik gun het je van harte een lieve echtgenoot,
en voor hem is het natuurlijk ook moeilijk,
maar vergeet niet dat het voor jou het moeilijkst is praat er maar veel over met hem

verder lieverd hou je TAAI meis
knuffffffffffffffffffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi meiske, Sara, Kirky, en Els.

Volgens mij... maar ik weet het niet zeker was spud gister ff online... Maar zoals ik al zei ik weet het niet zeker.

Ik vond het intervieuw ook heel duidelijk en goed.

Ben momenteel ook aan het uitzoeken waar mijn eigen intresses liggen, heb teveel meegehobbeld op hobby's van andere. Best wel een klus eigenlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is inderdaad rustig hier, wel lekker, scheelt een boel bijlezen.
Ik word hier een beetje kriegel, harde muziek bij de achterburen, karaoke in de tuin... de deuren hier zijn al dicht maar dat maakt weinig verschil
en dan ook nog ongesteld aan het worden grmpfffffff, dus voel me niet jofel!

ik zit enorm te twijfelen of ik nog de stad in zal gaan, een buurtgenoot treed op bij Haarlem Jazz maar ik zie er toch wel tegenop om de mensenmassa daar in te gaan
en foto's maken wordt denk ik lastig in het donker.. ik denk dat ik oversla dit jaar.

Morgen wil ik fit zijn, dan ga ik naar een opening van een expositie en daar netwerken voor mezelf omdat ze geïnteresseerd zijn in mijn werk... investeren dus ;)

he bah, na 5 minuten rust gaat de muziek weer aan, nederlandstalig, meezingers, meedeiners, grmpfffff ben het zo zat!!
Zal ik mijn oordopjes maar vast in doen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, wist niet of je al languit op de bank hing hahaha.
Grappig ik heb ook een volkstuintje, dat doe ik samen met een vriendin. Zij is dus degene die er helemaal gek van is. Zo langzamerhand ben ik het ook gaan waarderen en doen we het nu samen.
Het is er ook heerlijk om in de zon te zitten als er op strand teveel wind is.

Ik ben gek op tennissen maar heb een f**ing knieblessure opgelopen, dus hier moet ik nog wat voor in de plaats vinden qua sport.

En ik wil ook nog iets creatiefs vinden, oets wat uit mezelf komt zeg maar. Ben bezig met toneel, kijken of dat iets voor me is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...