Vladimir Geplaatst 3 september 2009 Rapport Geplaatst 3 september 2009 Naar aanleiding van de vraag van PW vroeg ik mij af: Wat is volgens u, ervaringsdeskundigen in dezes, het beste vervangmiddel van drank?Ik zit te denken aan fruitcocktails en milkshakes en dergelijke.Maar wat doen jullie om het gebrek aan smaak (cola is ook maar suikerwater en fanta is al helemaal klef) te ondervangen?
safidepafi Geplaatst 3 september 2009 Rapport Geplaatst 3 september 2009 Hoi VladimirWe hebben al een draadje met alternatieven voor alcohol hier staat vast wel iets bij wat je lekkerder vindhttp://forum.alcoholdebaas.nl/...adid=286&enterthread=y
Vladimir Geplaatst 3 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst 3 september 2009 dank u :-)Vergeef mijn newbiedingen; ik leer het forum vanzelf wel kennen...En dit was trouwens één van de valkuilen de vorige keer; alternatieven!
NaardemAAn Geplaatst 9 september 2009 Rapport Geplaatst 9 september 2009 Er is geen vervanger.Het ritueel doorbreken van t drinken.Fles openen, glas of geen glas.Gehard door t leven zeg ik wel s:Je gaat ook geen babypoeder op een spiegeltje strooien.Dus vervanging van drank kan gevaarlijk zijn.Immers, er is toch een term DROOGDRINKEN?Niet drinken is de oplossing van een drankprobleem.Er schuilt meestal een zooi problemen achter waardoor ik dronk.Door te stoppen met drinken kon ik me gaan inzetten de problemen aan te gaan.Stuk voor stuk.Droogdrinken doe je met alcoholvrije dranken.Je misdragen in een kroeg zonder drank op.Zoals ik dat doe.Daarom niet meer in een kroeg voor mij.Kan me er niet gedragen.Droogdrinken doe je als je op eieren loopt.Spanning en zorgen maken me moe.Als ik moe ben krijg ik dorst.Want slapen deed ik nooit.Buiten bewustzijn vallen dat was t meer.Vergiftigd op de grond liggen tollen.Droogdrinken leer ik af door naar mijzelf te kijken.Droogdrinken is een gevecht, in discussie in mijn hoofd aangaan met drank.Hoop dat ik een beetje duidelijk overkom, beste Vladimir.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden