Spring naar bijdragen

Maandag 14 september 2009


Gast Fibo

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
AlbertRemmo

....

En ik vind dat iedereen ontzettend sterk bezig is met non alcohol zelfs op moeilijke momenten:heart:
:heart:
:heart:
:heart:
:heart:



Ja hè?
Het valt mij ook op!
Zit ik hier, gezellig met mijn vriendin de gezelschapsspellenkast door te ploeteren, lees ik de meest waanzinnige verhalen over situaties waarvan mij de haren ten bergen zouden rijzen! En dan houden ze het persoon voor persoon nog -in meer of mindere mate- geheel droog ook! Ik vind het straf!

Zelf heb ik eerst de grootste puin in mijn leven geruimd, alvorens van die drank af te stappen; ik denk niet dat ik het anders gedurfd zou hebben...

Applaus voor iedereen die het volhoudt!
(Schiet mij Thé zo spontaan te binnen, amongst all others, like stopper met haar paarse kar en druppeltje enzo)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hermie,
't Gaat vast wel lukken.


Mijn msn doet het niet. Grrr. Komt iemand on line, wil ik een bericht versturen en krijg een foutmelding retour dat het niet bezorgd kan worden. Grrr. Is dit nu omdat dochterlief hier haar account in heeft aangemaakt???? Dat wordt uitvogelen. He, heb ik weer wat te doen. De eerste keer pech met linux.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hermie, dat examen doe je fluitend!
Laat je de kop niet gek maken, je weet hoe je moet masseren...dan ken je de theorie ook
(ik wil je best overhoren hoor....:D)

hannah, hee jij gaat op vakantie, je hoeft niet te emigreren!
Ik gun je een heerlijke tijd!
Al heb ik makkelijk kletsen, probeer te genieten van de zon, de omgeving en het feit dat je even helemaal niks MOET!!!!!
Take care...en slaap lekker voor vannacht!

Hee Dhendro, alle oke?

Corinne, wat heb je uitgespookt met je msn dan???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep spannend AR, maar wat een beloning: een nieuwe en waarschijnlijk leuke baan.
Geweldig toch. Gaat jou wel lukken met jouw doorzettingsvermogen.

Yep Joann, hier alles ok; schandalig bijgeslapen en ik snap de wereld weer wat beter (hoop ik)
Gewoon doorgaan op deze nuchtere weg ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zeg jullie vrolijk gedag.

Vanmiddag prachtige mouwtjes gekregen van buikdansdame, die moeten nog aan het topje genaaid.

AS donderdag mogen we extra oefenen in de zaal met spiegels van het cultureel centrum. In volledig kostuum dus ik ben echt supernieuwsgierig hoe we dansen, omdat we al weken zonder spiegels oefenen, en dan in volledig kostuum....ik denk zomaar dat het erg spectaculair gaat worden. :)
Onze instructrice komt ook even extra kijken, met een kritische blik hoop ik...
Goed nieuws dus, en dat wil ik voorlopig zo houden.

slaap lekker allemaal, ik ga nog even met de hond uit en een afwasje plegen en douchen. Dan nog hapje eten en dan rol ik in bed.
DOEG xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...