Spring naar bijdragen

Maandag 14 september 2009


Gast Fibo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

An dank je wel....je beschrijft precies wat ik bedoelde!!!
Duik gauw je bed in joh...late diensten oke, maar je kunt beter niet over je slaap heen raken!
Moe is moe en slaap is slaap...gewoon aan toegeven!
Dan ben je in ieder geval fit als je aan die late diensten begint!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou en of het een 'kolere' kast is Joann, dat zijn nou net van die dingetjes, samen met kater die kennelijk een elektroshock heeft gehad en waar ik ook mee zit waar ik nou net even niet tegen kan.

Komt wel weer goed, weet ik ook wel maar waarom moet altijd alles tegelijk komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An over alles altijd maar leuk willen houden. Meid je doet jezelf tekort, dat bleek voor mij vanavond maar weer. Bij het in elkaar zetten van die %$%^^kast had ik een zaag nodig die ik niet had dus hup naar de handige buurman. Die zegt ja je zou me toch waarschuwen als hij geleverd werd. Ik dacht dat hij er geen zin in had maar het bleek dat hij het gewoon vergeten was, dus foutje (lees hij vindt me niet meer aardig) van mijn kant. Tsja wat zegt dat over mij? Dat ik toch nog steeds teveel op mijn persoontje betrek en kennelijk niet genoeg (duidelijke) signalen afgeef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@An: bij mij was het doelloosheid, denk ik.

quote:


Ik ben gaan drinken .... omdat ik niet mezelf was.


En ik ben gaan drinken terwijl ik niet mijzelf was.
Ik was mijzelf kwijt. Toen heb ik de drank toegelaten.
Ik heb mijzelf recentelijk terug gevonden en daarom nu de drank eruit gegooid.

@Rvanth: ik neem uw advies ter harte: houd het simpel.
(ik ga mijn best doen :D)
En inderdaad een relatie ontstáát uit liefde...
(of uithuwelijking ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

`T is zeker aftellen

Vandaag werd ik gebeld door mijn nieuwe werk met de vraag of ik daar 28 sept aan het werk kom of 5 okt
Ik zei dus 28 sept en dat ik voor die tijd nog even langs zou komen om contract te tekenen, er moet een speciale sleutel gemaakt worden voor mij en dergelijke en dat vonden ze wel prettig
Ook word mij dan èèn en ander uitgelegd over mijn werkzaamheden en zo, want ik vertelde dat ik al zenuwachtig werd.
Nergens voor nodig zei ze, we werken hier met allemaal relaxte mensen
Ik heb dus al een aanspreekpunt en de rest komt ook nog wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,
Je bent moeder van je kinderen en helaas ook van je ontzettend puberende echtgenoot (sorry, anders kan ik het niet benoemen).

Hannah,
Voor een ochtendmens zijn late diensten ook al schuiven ze lekker wel een crime. Die draaien liever vroege diensten. In mijn huidige baan voel ik mij juist goed, omdat ik pas om 9 uur hoef te beginnen en daartoe om 7.30 pas opsta. Bij al mijn vroegere banen in Nederland moest ik rond 6 uur opstaan. Niet altijd vanwege het vroege beginnen, maar ook vanwege de reistijd. Brrr.
Edoch is het goed dat ik nu wel ochtenden werk en niet de middagen, want dan ga ik helemaal uit de pas lopen in deze wereld vol ochtendmensen.
Met Pietje alles ok dit schooljaar?

Joann,
Ja, jij hebt mazzel met je echt liefhebbende man en ik ook. En bedankt voor die knuffel - voelt heerlijk!

Hermie,
Het zou zo maar kunnen dat ze de onderdelen van verschillende kasten hebben geleverd. Wij hebben dit gehad met het bed van dochterlief. Het meest idiote was nog dat het een deel van een nieuw model was met hetzelfde artikelnummer.
En buurmannen kunnen zomaar wat vergeten zonder dat ze jou vergeten.

Suffertje,
Desnoods laat je je adem ruiken en anders kan het ook nog zijn dat je met bacterietjes kampt, zoals heel veel mensen. Eerlijk gezegd vond ik het destijd wel prettig dat mijn dochter durfde te zeggen dat ik uit mijn mond stonk. Anders was ik niet naar de huisarts gestapt. Daarvoor lag het aan de drank en dat besefte ik maar al te goed. duuuh

Tijn,
:)

AR,
Spannend nieuw werk! Maar ook prettig natuurlijk.

Vladimir,
:)


Ik ben momenteel een boekje (echt klein en dun) aan het lezen uit de bieb met de titel: Grenzen stellen - grenzen houden.
Al geeft dit boekje geen kant en klare oplossingen (die zijn er ook niet voor) en gaat het niet heel diep op de materie in, het is wel een spiegel en een duidelijke opsomming van valkuilen en mooie allegorische verhaaltjes als vergelijkingsmateriaal.
Ik meld dit, omdat ik juist zoveel berichten heb gelezen waaruit blijkt dat het over de eigen grenzen heen denderen wel heel tekenend is voor velen onder ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...