albertina Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Happy Birthday kan natuurlijk ook.En daarna daar moet op......worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Tasseke: is dat niet ook zo in het gewone leven, het alledaagse?Ik ken het zelf wel, het gevoel hebben nergens bij te horen, op jezelf aangewezen te zijn.Zo had ik vorige week iets meegemaakt en wilde er niemand mee lastig vallen.Ik voelde me alleen en buiten de hele wereld staan.Ik had kunnen bellen, maar koos er zelf voor om het niet te doen.Nu weet ik weer dat ik het anders had moeten aanpakken.Ik had me gewoon moeten laten horen.Hallo, hier ben ik en ik zit daar en daar mee.Het komt wel weer goed joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Hannah: klinkt toch wel gezellig hoor die verjaardag van je moeder, fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Tas,ik herken je gevoel.De grijze middenweg bewandelen.Ik hing al weer vroeg aan de telefoon, met Hannah.Dit hebben wij ook besproken......Het is soms lastig allemaal.Toch kan het soms goed zijn voor jezelf om toch je visie te geven.Daar leer je ook weer van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 oeps zit net pas de laatste pagina's te lezen en nu snap ik waarom mijn gedachte zo wordt opgevat.fibo,je hebt gelijk, ik zal ook niet een beslissing te snel nemen.ik hang hier tenslotte al lang genoeg in de rondte om te weten dat er altijd bewegingen zijn op het forum.maar soms zit ik me af te vragen wat het voor toegevoegde waarde heeft.heel egoistisch gedacht maar het moet wel iets opleveren.ik weet op dit moment niet echt goed hoe ik het forum moet intrepreteren, is het nu een forum om elkaar te steunen in ons alcoholprobleem of wordt het zo langzamerhand een vriendenclub?soms heb ik het gevoel of er meerdere bendes actief zijn ok rare bewoording!Maar goed, ik laat het eerst even mijzelf bezinken.het lijkt nu of mijn reactie beinvloed wordt door de recente gebeurtenissen maar dat is niet zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Tas,laat het even bezinken.Ga lekker wandelen, even het koppie leeg.Daarna verwacht ik toch wel morgeneen pannekoekje en......koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 ach laat maar!!!!ik zit even midden in een storm en weet even niet goed wat ik daar mee aanmoet.het duizelt bij me, het borrelt, bruist en slaat weer dood!en ik kan de vinger er niet op krijgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 pfffffstuur je me weg????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 goeiemorgen Tasweet je wel hoe sterk jij bentje hoeft niet in een groepjeje hoeft geen kant te kiezenje bent jezelfdaar kunnen de meesten hier nog wat van lerenniet dat ze dat gaan doen maar t zou wel kunneneen fijne dag tas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 morge hendrikus!!ik steek van de schrik en schik direct mijn haar in de brand!! hoe is het met u?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 morge kyravoel je je niet happy omdat je zo slecht slaapt of omdat je nog steeds drinkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 ok luitjesik ga afsluiten.Als een klein kind ben ik gisteren weggelopen van huis en ik kan niet eeuwig mijzelf wentelen in de rotgevoelens.dus.....boeltje pakken en huiswaarts!spreek jullie allemaal later weer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Valentine: haha 'snorrie'. Het zit wel snor hoor. Kyra: een uitdaging om vandaag eens nul te doen! Het heerlijkste aan niet drinken is het heerlijke slapen.Vandaag ga ik bakken.Wafels en cake... mjammie.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Fibo: niet zo min over jezelf hoor, nergens voor nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Goede morgen allemaal,Goede morgen Val,Nee ik ben niet vrij vandaag, maar was met Will aan de telefoon en moet nu dus weer opschietentot vanavondfijne dag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Goedenmorgen allemaalHeb een beetje slecht geslapen was laat gisteren,en toch verslapen pfffffnu moet ik rennen , vliegen want?????/we gaan onze pv camping weer winterklaarmaken , dus een heleboel werk aan de winkelKyra heel veel sterkte en denk erom vandaag de eerst eniet heAn de vroege vogel vandaagHannah GEFELICITEERD met je moederen een fijne dag vandaagalbertina ook leuk gehad ik gun het je van harteTasseke warhoofd????? hahahaha dins ik op het forum ben ken ik je niet anders:) maar wel een leuke warhoofd dus houden zo tasMarjo zegd ook iet s wat heel waar en verstandig is:)Theetje, gaaf die dag samenvattingzo dat moest er nog even bij verder allemaal een dikke knuffel van meeeeeeeeeeee en een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Mogge allemaal,Druppeltje ook weer present.Mooi verwoord Marjo.Leuk om te lezen Tina dat je het zo fijn hebt gehad, heeft en mens nodig.Hannah ik wens je een fijne dag toe en trek je niets aan van wat je broer gaat spelen. Lang zal ze leven als iemand 83 is geworden klinkt ook wat bizar net als zij leve hoog maar de intentie is goed. Je hebt haar tenminste nog en dat is het belangrijkste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Dat is heel mooi Hannah en de kans is erg groot dat ze zich hier nu al op verheugt. Ze zal beslist ook genieten van jullie samen zijn en lijkt me een mooier kado als wat dan ook. Tuurlijk wil je haar niet missen en nu is idd elk jaar er een dus maar er een fijne dag van. Ook voor jezelf dat als er onverwacht toch iets gaat gebeuren je op deze mooie dag neer kan kijken maar daar nog niet aan denken hoor!!!!!Lijkt me super zo'n feestje met je moeder en fam. Ben best wel jaloers hier op maar gezond jaloers hoor want ik gun het je van harte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stopper Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Goedemorgen allemaal, ik heb het draadje van gisterenavond nog niet gelezen, gisteren bijna geen kans gehad om aan de pc te zitten. Maar ik zal het zo eens gaan lezen. Jammer om te horen dat er wrijvingen zijn, maar ja ik dnek maar zo: that's life, in het echte leven zijn ook altijd veel wrijvingen onderling.Hier gaat het goed, alleen nog erg verkouden. Gisteren voor mijn zoon 3 nieuwe broeken gekocht, hij was bijna overal uitgegroeid, dat heb je met die pubers, en ze trekken nog niet eens meer alles aan.Het alcoholvrije leven gaat me steeds beter bevallen, ik slaap beter, vaster en ben een stuk helderder. Ik heb geen vieze smaak meer in mijn mond en ben bijna nooit meer misselijk.Gisteren tegen een vriendin gezegd die hier nogal eens komt en dan zetten we het samen op een zuipen dat ik niet meer drink en nu wilt zij er ook mee stoppenNu ga ik even het draadje van gisterenavond lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Goedemorgen mensen.Corinne ik heb je bericht van gisteravond gelezen.Het heeft diepe indruk op me gemaakt.Een gesprek met je moeder.Niet meer hoeven presteren.Serieus genomen worden.In waarde worden gelaten.Het verleden verwerken en daardoor in het heden verder te kunnen met je leven.Ruimte.Corinne je mag er zijn.Bedankt voor je openheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Even een vraag tussendoor:Waar staan de recepten tegenwoordig? Jo! Gevonden!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Nog het resterende draadje van gisteren bijgelezen en kan er niets andes over zeggen als laten we elkaar steunen ipv afkraken. We hebben elkaar veel te hard nodig en moeten begrijpen dat we hier afkicken dus moeilijke dagen hebben. Deze kun je ook botvieren op een sportschool of te gaan wandelen in de natuur bv. Natuurlijk mag de waarheid gezegt worden maar elkaar aanvallen lijkt me niet goed want we zijn erg gevoelig dus de kans dat er iemand opstuift is dan erg groot zodat het als een katalysator gaat werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Drup dat kan misschien best waar zijn...maar soms houdt iemand zolang zijn mond voor de lieve vrede dat het gaat broeien!Ik heb afgelopen nacht duidelijk gemaakt waar voor mij de schoen wringt, niemand hoeft daar verder wat mee te doen...het is uiteindelijk mijn gevoel!Het was en is niet bedoeld om mensen een onveilig gevoel te geven...ik weet als geen ander hoe dat voelt!Ik heb mijn kant van een verhaal belicht...tja dat me dat niet in dank wordt afgenomen had ik ook al ingecalculeerd!Wat mij betreft is gezegd wat ik wilde zeggen....voor mij is het daarmee klaar!Hannah, gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder!Ik hoop dat jij en je familie nog lang, lang zal ze leven/zij leven hoog mogen zingen voor haar!Geniet van de dag en van je moeder...Tas, blijf aub je eigen sprankelende ikje!Confronterend trouwens je verjaardag...ruzie over wie er wel of niet mag drinken, poeh...Het geeft maar weer eens aan wat drank met de mens kan doen...Marjo, met alle respect, ik blijf het eng vinden die glijdende schaal waar je je nu bevindt!Dat je zegt "weg met krampachtig gedoe" daar kan ik me wel in vinden, krampachtigheid leidt altijd tot iets wat je niet wil! Maar waarom is het niet drinken krampachtig...?Heeft dat te maken met nog steeds willen voldoen aan de verwachtingen van anderen/jezelf??Een radslag wordt niks als je dat doet met verkrampte spieren...Take care! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 G'morgen. Het nadeel van einde seizoen is dat zo langzamerhand iedereen zich opgebrand naar z'n werk sleurt. Van mij mag het winter zijn en doe me de griep ook maar, heb ik tenminste een alibi om in m'n bed te blijven The' ik heb gisteren een paar mensen niet genoemd die vanzelfsprekend wel droog staan volgens hun datum. Dat vind ik het moeilijke van namen noemen in een rijtje; ik sla zo iemand over van wie dat niet de bedoeling is. Maar ja, het gaat om eerlijk zijn naar ons zelf, dus iedereen zoekt het maar lekker uit met zijn/haar datum.Ik ga ff bijslapen, fijne dag en hou m droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Weet ik Joan en je bedoelt het goed maar niet iedereen kent je bedoelingen. Heb je ook leren kennen als iemand die anders is als dat ze over komt want je neemt geen blad weg voor je mond en voor iemand die in zijn schulp zit kan dat hard over komen. Naja voor ik het weet spring ik er weer tussen en zit in waar ik niet zijn wil hahaha.Ik ga eindelijk douchen, voor ik door het scherm heen ruik en dan lekker wandelen met doggy. Die moet ook gewassen worden dus weer een ramp. Zit al te kijken naar de wachmachine maar ze is zo snel duizelig................hahaha. Doe ik heus niet hoor voordat ik iemand in mijn nek krijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden