Spring naar bijdragen

Zondag 20 september 2009


Gast Fibo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 188
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenavond allemaal,

nadat ik vannacht om 3 uur pas in mijn nest lag, hadden we vandaag een superdrukke dag (ik denk dus de laatste van mijn carriere voorlopig bij het restaurant) en te weinig bediening dus je snapt wel hoe we moesten rennen, ben ik nu op dus

Ik kom er ineens achter dat hier veelplegers zitten, dat wist ik ook nog niet, leuk

Ik blijf nog effe bij jullie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo
Zo dat was me een dagje zeg.....
Wat een feest ! Echt super te gek weer.
Maar ow wee ow wee ow wee wat had ik het zwaar.

Ja natuurlijk ben ik nu blij en morgenochtend helemaal en ik had ook niet eens zo'n hele erge trek want ik dacht steeds als ik nu ga drinken ga ik weer tot het gaatje en dat is dan pas morgenochtend ofzo....dus daar had ik echt geen zin in.
Maar potdorie de gewoonte, de sfeer, de hele tijd maar blijven denken: nee niet doen, nee niet doen.

En ja natuurlijk ben ik nu blij, want nu heeft het feest iets toegevoegd in plaats van dat ik helemaal naar de kl*te ga. Ik heb zoveel plezier gehad, pijn in mn kaken van het lachen, en dat was wel heel goed voor mij gezien de dingen die ik aan het verwerken ben.

Maar vanavond baal ik gewoon als een stekker. Het is afgelopen en ik val in een gat. Sjagrijnig. De buurvrouw ging (gister trouwens ook) bij de buurman zitten, ze kwam altijd bij mij maar hier valt niets meer te halen. Dus ik heb een zak drop leeggegeten en ben in slaap gevallen.

Gek hoor, feesten zonder biertjes. Mn lijf moet er nog echt aan wennen. En zelfs dat het leuker was zonder drank baal ik nog steeds dat ik er voor gekozen had niet te drinken
En ik heb jullie ook gehaat, heel erg. Ik dacht als ik nou niet op het forum zat had ik lekker mee kunnen drinken, maar dan weer het besef dat het mijn eigen vrije keus en wil is om op het forum deel te nemen. Ik kan nu weggaan van het forum en een fles opentrekken. Niemand die me tegehoudt.

Dus veel geleerd en veel beschouwd en veel geobserveerd. Mensen drinken, worden gezellig, kakken in, worden vervelend klef of agressief.

Ik ga lekker slapen vanavond, en ik denk zomaar dat ik wel fijn wakker word.
Maar het was niet makkelijk, dames en heren, oh nee......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Emmaroos heb ik ook nooit gedaan maar toen ik zelf geopereerd moest worden was ik banger als een patient maar kon zijn.

Goeie tip Fibo maar verkeer is openbaar en de medische wereld een doofpot.........

Ga nu huppeltrutje uitlaten en dan naar bed. Vond het erg gezellig en hoop er morgen weer te zijn maar ben niet zo betrouwbaar en dat heeft niets met pleeg zijn te maken hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi,
wat knap van je woman dat je het volgehouden hebt!!
Ziet er echt gezellig uit zo bij je in de straat.
Ik ken het zo een groot loopfestijn is hier ook jaarlijks.
Dan is het hier ook altijd een gezellige boel.
Zal dit jaar ook anders worden voor mij... qua alcohol dan.....
tut tut tut, ze maken overal ook altijd maar een drankfestijn van hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...