Spring naar bijdragen

Vrijdag 25 September 2009

tasseke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 235
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

BamBam, lief van je! Je woorden doen me goed. Ik ben al bezig met hulpverleners, het schiet alleen nog niet erg op. Met name dat er een wachtlijst is voor de hulp thuis met het organiseren van alles en de administratie valt erg tegen. Die wachtlijst bij het LIMOR is rond de 4 maanden! Dan moet er in de tussentijd dus wel wat anders gebeuren, of een andere instantie opgezocht worden.
Ik ga ook Cranio-Sacraal therapie doen, werkt ook op de balans in je hersenen. Met alleen praten kom ik er niet denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd An, de muren zijn te hard om ons er stuk op te lopen, het hoeft ook niet, we kunnen ze
afbreken omdat ze misschien wat minder hoog zijn dan we dachten en anders er overheen
klimmen of omheen lopen. Ze hoeven niet allemaal afgebroken te worden, toch ?

Hoi Meiske; goed dat je hulp hebt gezocht. Steunt je man je hierin een beetje?

Ari nog van harte met 1 maand zonder drank: :present::present::present:

Tijn; je bent goed bezig; echt zo'n spirit van nu ga ik ervoor; lekker om te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je geen enkele reactie gekregen op je kaartje, Isa?

Vladimir, volgens mij ben jij de man van de statistieken. Hier stond dit berichtje in de krant:

Illnesses caused by heavy drinking claim the lives of about 5,000 Greeks each year,
according to figures released yesterday ahead of a conference in Thessaloniki next week
on the dangers of alcohol.

The Greek Society for the Study of Addictive Substances, on whose behalf the survey
was carried out, also said that statistics showed that some 200,000 people in Greece are alcoholics.

Even though this indicates that there is plenty of heavy drinking in the country, Greeks are by
no means Europe's heaviest drinkers. The average Greek drinks 9.5 liters of pure alcohol every year.
In comparison, the average European throws back 11 liters, which equates to 1,400 small
bottles of beer per year.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
CPAS

Fish en andere hondenbezitters,

Laat je beesten niet tegen huizen of auto's of zo plassen. Daar ben ik niet van gediend.

Raap ook hun poep op zelfs als die plat is.

I
:heart:
dogs.

Corinne, ik snap je ergernis. Met name die van de poep op straat deel ik met je. Ik ben het ook str*ntzat!! Zelf ruim ik dus alles op. Maar helemaal voorkomen dat mijn reutje niet tegen huizen aanplast lukt helaas niet hier in de stad. Wel let ik op de plek wáár: niet bij deuren of andere plekken waar mensen last van hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh jee, de jongen van de kroeg hiernaast heeft weer zin zijn muziek hard te zetten op het moment dat ik wil gaan slapen...gebeurt dus wel vaker. Dan is het rustig en wil hij klanten lokken. Er zit geloof ik iemand achter de gokkast waar hij ook geen gezelligheid van hoeft te verwachten.
Ik was al eens naar binnen gelopen en toen kreeg ik fijntjes te horen dat hij de muziek zo hard kon zetten als hij wilde tot 2:00 's nachts en dat hij ook geld moest verdienen. Ik was eigenlijk meteen afgebluft en durf er nu niet meer over te beginnen. Maar ik heb er dus wel veel last van.
Misschien kan de buurman die hierachter woont een keer met hem praten. Die jongen van de kroeg zal dat wel stom vinden, maar lijkt me beter dan de politie bellen, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moeilijk Isa, je hebt toch 2 kanten nodig die meewerken. Hij zou je toch moeten missen
zo langzamerhand. Misschien kan je er zo naar toe, hij zal toch naar buiten moeten komen
om de hond uit te laten en dan een praatje met hem maken en je hond weer zien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...