Gast Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst 16 oktober 2009 :present::present::present::present::present::present::present::present:En dat je nu maar wat zorgzamer met jezelf om zal gaan! Gij zijt namelijk een zotteke, wel bang zijn dat je je aanstelt als je ziek bent! Maar inmiddels wel een zo´n dikke nek hebben dat je je niks meer aantrekt van wat anderen denken. Kan je die niet combineren met hulpverleners?Jij weet wat je voelt en ervaart dat kan niemand voor je. Er komt een plekske vrij bij GGZ in Ehv, zou het je graag willen toeschuiven maar helaas da´s enkel een wishfull thinking. Hé meis, gij zijt een schatteke en een waardevol lid van de geiten bende. Laat oe nie kisten en ik stuur je alle positiviteit die ik over heb. :rose::rose::rose::rose::rose::rose:Hmmm, de pc doet raar anders had je er meer gehad. Groetjes,Spudderke:present::present::present::present::present::present::present::present:
Lianne Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst 16 oktober 2009 Daar ben ik het mee eens.Vrolijke positieve Tas, om wie ik zo kan lachen in de ochtend (8.55 loempiatijd!!)He Tas, gelukkig op de valreep je longontsteking ontdekt, wijffie let nou op jezelf he?Beterschap
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden