Spring naar bijdragen

linda is mijn naam geen pluisje


pluisje

Aanbevolen berichten

hoi hoe gaat het met jullie ik heb een redelijk weekend gehad ik heb het weekend niet gedronken
had het wel moeilijk en had veel om over na denken mijn man was jarig en wie had er gedronken ik
de verjaardag afgezegt ik schaamde me kinderen verdrietig wat de ik ze toch aan ik ben met het boek begonnenalcohol de baas ik hoop dat ik er wat heb ben nu 46 jaar het moet een keer stoppen ook ben 30 kilo aan gekomenook mijn gewicht wil graag terug maar eerst de alcohol aan pakken wie heeft een paar goede tips ik hoop dat ik het vol kan houden de angst is erg groot ik doe mijn gezin zo veel verdriet maar de zucht is erg sterk ook gebruik ik veel medicati voor paniek aanvallen mag geen revusal meer gebruiken drink er doorheen ik heb wel hulp ze is een lievevrouw en steunt me veel ook relatie terapie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Pluisje,

Ik herken je wanhoop zo goed. De cirkel van drank, je rot voelen, meer drank om je minder rot
te voelen, ruzie met je familie, meer drank om dat rotgevoel weg te drinken......

Lees het forum boek maar. Ik hoop dat je er inspiratie uit kunt halen.

Verder kun je bij het onderwerp "Tips en Adviezen" veel praktische dingen lezen, mij heeft "de
keukenwekker" in het begin reuze geholpen.
En áán dat forum blijven hangen.
Jezelf belonen voor elke dag dat het lukt, dat soort dingen.

Je kunt heel veel ervaringstips uit dit forum halen.

Maar het begint altijd met WIL om de EERSTE niet te nemen. Dan doorbreek je de ellendige cirkel.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hoi Houtje.

Ik heb het boek gelezen, en er veel uitgehaald.
Ik heb het medicatie aangevraagd caktrel en heb het gelijk gekregen.
Ik heb het weekend nuchter doorgebracht,het beviel goed.
Maar,, maandag begon het weer.
Ik wist niet waar ik het zoeken moest,en had ontzettende trek.
Ik heb ´s morgens veel mensen gebeld om te praten over mijn problemen.
Vooral met mijn mentor.
Ze is me heel dierbaar,jullie denken dat ik het niet wat hier gebeurt.
Maar ik moet er nog inkomen.
Ik heb veel moeite met mezelf en twijvel ook aan mezelf.
Ik ben heel verdrietig en voel me eenzaam in mijn drankgebruik.
Ik wil mijn kinderen en mijn man alles geven maar ik kan het niet.
De drank heel belangrijk voor mij,
Ik voel me ontspannen en denk niet een vroeger.
Mijn jeugd bestond uit alchohol, opa vader broer en nu ik.
Mijn levens verhaal komt nog.
Dankjewel voor je belangrijkstelling!

Linda.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve pluisje, je bericht heeft me erg geraakt. Ik weet er alles van en draai ook al jaren rond in hetzelfde cirkeltje. Alleen ik heb geen kinderen maar een man die hier vreselijk onder lijdt. Hij heeft mij op de video gezet en ik ben me rot geschrokken. Ik heb mij vandaag aangemeld op dit forum en vanaf vandaag ben ik gestopt. Dit is mijn leus ik ga redden wat er nog te redden valt aan mijn gezondheid, mijn relatie, mijn sociale leven, mijn humor, mijn werk, mijn levensgeluk, mijn innere ik en mijn gewicht. Ik hoop zo dat door te schrijven met mensen op dit forum, het mij helpt deze weg goed te doorlopen en dat de trek in alcohol langzaam verdwijnt. Het wekkertje symbool heb ik ook meegepakt, alles wat iedereen uit ervaring doorgeeft, ga ik ook proberen. Alleen geen pillen.
Ik hoop dat ik je hiermee een positieve lift mee heb gegeven en wens je heel veel succes. Lieve groetjes, moko

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...