Mai Geplaatst 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst 31 december 2009 Môgge!Vraag me af waarom de wekker om 6 begon te spelen..Ik had niet eens geslapenWat moet ik nou doehoen??????Helemaal scheel van de hele nachtop dat F**** internet te surfenIk lijk wel Gek!Wat ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2009 Máár! Er is ook een voordeel:Kan ik vanavond lekker vroegonder de veren! Zie! het lichaam weet precies!wat het moet doen!Zalig oudjaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2009 Mens! Zit je niet zo op te windenover een datum!Ik denk niet kerstof oud&nieuwGeen krant, geen tvMaar er is altijd wel ergensde één of andere malloot diehet moet laten wetenDus, tegenwoordug loop ik met oordoppenin en oogkleppen voor door de RypsterbuorrenNix anBakje leut dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2009 noh, lijkt me op zich best wel prettig Nee joh, 2010 wordt mijn grote stop en trekjaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2009 Of! Zou ik stiekum een heel klein ietsiepietsiezenuwachtig zijn omdat het mijn allerallerallereersteOudjaarsavond alleen zal zijnDwz als het allemaal doorgaat vanavondZover is het nog nietYehaaaaahhhhh!!!!!Zou ik best wel leuk vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2009 loop even naar de keukenom te zetten, zo terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2009 Zo, even trekken..Er begint hier iets onwijs te kriebelen van binnen!Barstende koppijn van de hele nacht denkenGeen idee waar het nu weer allemaal over gingBesluiten nemenLos-laten..Die onzinMaar het tintelt genoeglijk richting buik...Ritselen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2009 Zullen we een nieuw draadje openenIets minder slordig ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst 31 december 2009 Marjo: het is heeeel simpel. Neem je NU gewoon voor dat je het droog zult houden vanavond.Naja, vroeg in bed duiken kan ook. Misschien scheelt dat nu je een nacht slecht sliep??kop op meid!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden