Otje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Lonelyness is such a drag... Jimmi Hendrix (Burn the midnight lamp) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Nee ik heb alle instanties gebeld en dan kan je donderdag terecht pas,man negeerd me,kids worden omgekocht met speelgoed,moeder neemt het voor man op sociaal leven ben je kwijteenzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 En nu ga ik een film kijken over afkicken, doewie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 laatste gedichtBeschadigd in alle mogelijke vormenvoorbij alle grenzen van waarden en normenDat is mij aangedaan enik heb het toegestaanDeze ruimte heb ik jou gegeven het is slechts mijn eigen blaammaar toch kan jou niet vergevenhoe onzorgvuldig jij met mijnbinnenste bent omgegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Teveel:heart: warmte en hoop geven is ook omarmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Welterusten allemaal.Suusje....Alf, relativeer en blijf ons scherp houden.Lekker slapen en fijn dromen, afgesproken....?Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 oehhhhh Wing bedoel je nu dat ik niet met je moet praten hier oof begrijp ik je verkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Suus, het zijn nietde dingen die goed gaanOf de dingen die niet of minder goed gaan..Het zijn niet de dingenbuiten ons omHet is alles wat er isSuusIn alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 dag allemaal ben terug van het werk en helaas ook van het ziekenhuis,sorry maar is me even allemaal te veel dus vandaar toch even dezeklaagzang.Vanmiddag belde mijn moeder (alcoholist) in paniek naar mijn werk helaas toende telefoon niet gehoord, later belde de buurman dat zij zwaar aan hethyperventileren was en constant flauw viel.Heb gezegd dat hij 112 maar even moest bellen ik was er niet binnen eenhalf uurtje.Komt de ziekenwagen vertelt ze aan de broeder dat ze 4 dagen geleden gestopt ismet drinken, na zelf in het ziekenhuis te zijn aangekomen, bleek dat zeeen promilage had van 3,7. Ze liegt dus alles bij elkaar ook vanavond weer,ze wilde naar huis en trok en infuus uit haar arm.Ik heb gezegd dat ik dit echt niet meer trek en dat ik wil dat ze crisiswordt opgenomen, vanacht moet ze in ieder geval blijven, ben net thuis.Ik heb gezegd dat ze maar een crisis opname moet regelen maar ze blijfterbij dat ze morgen weer naar huis wil, zit eigenlijk een beetje met mijn handenin het haar, kan haar natuurlijk niet verplicht laten opnemen toch?In het ziekenhuis kunnen ze evt. regelen dat ze misschien maandag terechtkan op de crisisopvang en dat ze dan morgen wel in het ziekenhuis moetblijven tot maandag. Ze wil daar niets van weten ..............Wat kan ik in g.ds naam doen om haar te overtuigen dat ze deze crisisaanpakaanneemt?????? ik zie er geen gat meer in op dit moment ben gesloopt hetblijft je moeder natuurlijk dus................... iemand een idee zit eigenlijk met mijn handen in het haar.PLEASE REAKTIE OP DIT MAILTJE, IK WEET HET NIET MEER BEN TENEINDE RAAD, IEMAND ERVARING OP DIT GEBIED? WIL HAAR OOK NIET LATENVALLENFlip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Flippa;Wellicht ben ik strakszo'n moederBen ik de de dochterof de ex-echtgenootMaar dat ben ik nietwees maar liefEn stel je grenzenAch, grenzen...Niet overtuigen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Kijk is op drankjewel.nlMisschien vind je daar goeie antwoorden Flippa.Daar is ook een forum voor volwassen kinderen van alcoholisten ouders.Wie weet zit er een antwoord voor je bij, die toepasbaar is op jou vraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Beteugel nietje eigen levenNiet meer doen!Het is niet nodigMaar..Omarm!Alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 jo marjoik vond je berichtje van net naar om te lezen, maardat mag ik zeker niet vinden he??radslag dan maar?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 ik stel zeker mijn eigen grenzen maar gaat door merg en been,ben er gewoon erg verdrietig van, voel me machteloosen boos, gewoon tuk zeg maar.Moet er vreselijk om huilen, vind het zo zonde van mijnlieve moeder, maar ja................... zou wilen dat ik zosterk zou zijn dat ik het los kan laten maar dat kan ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 ja heb haar al zoveel omarmt en begrip gegeven, ben nu eigenlijk gewoon boos, zeg maar gewoon woest !!Kom niet meer verder met begrip, en liefde en omarmen etc etc.en zij ook niet. Ik heb voor het eerst tegen mijn moeder gescholden omdat ze weg wilde, heb haar meet kop en kont het bed in gegoeid en haar gezegd dat ze ***** in dat bed moest blijven liggen en dat ze moet luisteren !!Ach frummertjes wat een rotzooitje................... kan er niet over uit en dat op de zaterdagavond.flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Hee Witte!Wat is er nou weer naar?Niet zeggen nee, dan doe iker een schep boven opDat het niet als radslag voeltHet is de idee van ego-mayJe mag het zeggenIk zie dat wel!Tnx 'bout saying Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 maar bedankt Witte voor de tip ga zeker op die site even kijken, ook jullie kunnen dit probleem niet oplossen voor mij, ik ook niet voor haar.Bedankt in ieder geval voor jullie reakties ga ook mijn mandje opzoeken, ben helemaal kapot.Moest het alleen even kwijt.Zaten in mijn vorige stukje wat typefouten excuus !!Wens jullie een goede nachtrust allemaal, x Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Ik ga t lekker niet zeggenIk heb t al gezegd..Dikke knuffel voor jou...Voor jou ook flippa heb je iets aan mn tip of heb je m niet gezien?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Fli"p,Geen adviesLet it goen omarm het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 kruisberichtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 heb je al bedankt Witte in mijn vorige antwoord ga morgen ff kijken !!trust en bedankt allemaal.Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Dank Marjo !!ga nu echt, barstende koppijn !!flippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 truste flippieen hopelijk lekker slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Om jezelf te kennen..Ik wist het allangLevensgenieterIs het goed genoeg?Het is nooit en tevensaltijd genoeg!Flip, slaap zacht! Witte; Knuffel.. yeah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Soms ben ik er nietAls ik word gerelateerdaan ietsOf mezelf relateer aan ietsDat is het nietNo way!Tactus, you know!!!D-day.. Het is het laten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden