bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 I know niet alle mannen zijn slecht, moet alleen de goeie nog tegenkomen.Ga ook mijn mandje in dikke kusss en knuffel dan maar voor wie het wilSweet dreams en take care:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Trusten lieve Emma:heart: voor jou EmmaAls je niet kunt slapen ga dan eens met mij mee samen in gedachten heel eventjes naar zee. Sluit je beide ogen voel het warme zand er zijn maar weinig mensen op dit verzonnen strand. Er waait een heerlijk briesje de golven kabbelen zacht je voelt je vrij en veilig en iedereen die lacht. Niemand wil jou storen ze gunnen jouw je rust denk dus als je niet kunt slapen even aan die denkbeeldige kust. Zit je nog vol zorgen spoel ze even af in de zee de golven nemen dan als vanzelf al die zorgen mee. SLAAP ZACHT.....zzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Suus:heart:Bekk, knuf terug.Ben nu weg hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 ik ook slaap lekker all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Lieverds slaap lekker allemaal,love you guys en zal jullie missen de komende 5 weken, pm me je mobile nummers please[wie dat willen]trustenxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden