Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 mei


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 504
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Emma de opname voelt wel goed op zich alleen wat je achterlaat doet pijn en dan meteen scheiden als je terugkomt, ik heb mn huis al 10 keer gepoets van boven tot onder. En wordt al dagen genegeerd hier dus oook geen volwassene om mee te praten, wordt je gek van. Moeders kiest voor man dus ja. Als iemand wakker genoeg is ik wil wel bellen hoor. kan alleen op gewoon nr gebeld worden of bellen,mobiel wordt morgen opgewaardeerd

aagepast, hou niet van spelfouten van mijn zijde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat je achterlaat word alleen maar sterker suus, een scheiding doet pijn heel veel pijn, ik heb er zelf al 4 meegemaakt, langere relaties dus. Maar er komt een tijd dat je denkt van hehe en dat zeg ik he de dramaqueen van het forum tenminste zo voel ik me soms.

Maar als je dit te boven bent dan kom je er zeker weten. Ooit zul je lachen om alles wat je hebt meegemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me goed voorstellen dat het pijn doet wat je achter laat. Dat is ook niet leuk, mijn kinderen waren pubers toen, is ook niet leuk.
Maar dat je gaat scheiden en als je terugkomt en hij is weg is echt zuur voor je.
hij heeft veel pijn gehad door jou, net als alle partners van alcoholisten maar hij reageert wel heel erg kinderachtig hoor.
Kan me voostellen dat je je alleen voelt, ook door het gedrag van je moeder. Bah wat erg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emma je went eraan na 10 jaar maar niemand leeft met de spanning mee hier, ik wordt door man en moeder als .... behandeld en dat doet zeer. Kinderachtig ja enorm, kids omkopen ja als je mijn pasjes afneemt kan ik niet eens een bellenblaas kopen voor ze van 30 cent maar wii spellen van 50 euri ja hahaha tuurlijk,kids zeggen nu al soms ik vind pappa liever, Ik had me die laatste week met de kids zo anders voorgesteld...

sorry fotograaf goedenavond,sla je zo maar over

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kinderen komen er later wel achter dat je ze niet koopt met geld suus maar met liefde, ik heb hetzelfde dilemma nu maar ik moet verder en ik laat het ook maar gebeuren. Je kunt er verder niets aan veranderen, maar mannen blijven ***. Denk nu aan jezelf en over een poosje denkden de kids weer aan jou en jij aan hun. Je doet dit ook voor hun en dat zullen ze later gaan waarederen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...