fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Bekkie is grote deugniet :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Hoop het want wat als het de eerste tekenen van dementie zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Korsakov zal het zijn bij mij fleurtje, ach een beetje zelfspot weet je kan geen kwaad.¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Alles wel hier op de Antillen.Ga zo beach-tennissen met de kids en een van hun neefjes die hier woont.Ik geniet zo van het weer en de relaxedheid ; ik zou hier wel kunnen wonen...Met jou ook alles wel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Nou uit jou zin Wing blijkt mij dat je het over iedereen hebt hierbehalve over de haddock Dus als ik het me niet persoonlijk aantrek, zou ik me net zo verheven voelenals jou en dat is nou niet echt mijn bedoeling van op dit forum schrijven.Maarre sta gerust boven ons hoor ik schreef het slechts in een 'gevoelsopwelling" van me niet beter voelen dan de andere.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Je hebt gelijk Witte, nu loop ik alweer achter. Trouwens, die overgang is voor mij alweer zoooo lang geleden. Alleen die opvliegers, die heb ik inmiddels al 20 jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 En daar gaat ze weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Tegen wie heb je het witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 @ZizaOp de Antillen..Ohhhhhhh zalig...Hoe laat is het daar dan wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Nou speciaal voor fleurtje laatste keer promissssss¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ik kom er heus wel achter hoe je dat doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 heb al aangepast BekkieIn mijn "gevoelsopwelling"was ik idd de naam vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ach prikjes kunnen niet echt kwaad Wing.Ik begreep het zelfs niet..Maar ik ben dan ook blond :-). Alhoewel Witte is ook blond...hmmm...misschien ben ik blonder :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 je hoeft voor mij niet weg te gaan hoor Wingmaar met zulke berichten kun je een keer tegenbericht verwachten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Hoi Fleur,Het is 17:40 hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Wing,Elke snaar trilt later weer anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 @Ziza Is het daar warm? Oh ben zo jaloers nu..Elke snaar trilt later weer anders. Hmm? Das een goei..@WingWitte heeft een punt. Je hoeft daarom niet weg te gaan. En bepaalde berichten kunnen nu eenmaal gek overkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Het is hier nu denk ik 30 graden... ik zit op de veranda met mijn laptopje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ah Ziza just kill me will ya!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 En bevalt het tot nu toe zizamet je laptoppie op je veranda in 30 graden een vrouw schofferen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Wat wil schofferen juist zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 iemand beledigen fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 quote: Originally posted by: witteEn wij zijn slechts figuranten in een soap Wing?? Ik begin een beetje te balen van die uitspraken van je. Maar laat ik de eer aan mezelf houden Goedenavond Wing. Helemaal mee eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Witte,Ik heb het uitgelegd en daarmee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Huh? Waarom zou Ziza een vrouw beledigen? Zeker van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden