witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 ja die heb ik dankzij jou he...Ik zal nog is in mn overredingskracht gaan pfffkost me gewoon mn benen ook nog.Nee hoor Fleur als jij je weer wat beter in je vel voeltdan wordt ik indirect ook blij.Kan er niks aan doen maar zo werkt t eenmaaldas de kracht van de p.... neee van het forum natuurlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 @WilrijkNegen dagen was toch al vree lang. Beter negen dagen zonder dan negen dagen met zeg ik ongeacht deze terugval.Mensen die roken vallen ook wel eens meer terug voor er definitief een einde is. Jezelf niet teveel neerhalen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ja hoor, 't is weer zover, story of my life op dit forum geloof ik.Als ik verschijn gaat iedereen naar bed ??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 testje mislukt dusniet meer testten dan of door gaan met testten tot je zeker weetdat testten niet lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 en bedankt fotograagdat je mij iedereen noemt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Hoi Fotograaf ,Ik slaap nog niet en ga voorlopig nog niet naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Bedankt fleurtje, nu zal ik mezelf nog niet neerhalen, maar ik veronderstel dat ik me morgen allesbehalve goed ga voelen hierdoor, zelfs zonder kater, want daar ben ik nog te "licht" voor ! (denk ik ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Trusten Bol en bedankt voor vandaag:heart:Jammer Wil maar je vroeg erom met je uittesten, nu weer doorgaan.Foto, we zitten allemaal op de overgangdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 De overgangsdraad hahahaha... schitterend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 @bekkieHoe kom jij aan die omgedraaide vraagtekens? Ik heb die niet :-)I believe in you girl..alles op zijn tijd zijn mij pa altijd! Als ik val mag jij me oprapen en als jij valt doe ik dat zeker weten voor jou..@WitteJe had die vast al ;-).Jij krijgt een andere eer toebedeeld..Jij bent namelijk diegene die me heeft geslagen en hou wel van een klopje hier en daar soms ;-). Maar niet te hard hé..buiten dat vond je me onmiddellijk fijn en deed me heel goed.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Wilrijk pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 haha fleurtje techneut ben ik ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿heb verstand van toetsenborden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 @WilrijkMorgen ook niet teveel doen. Is maar een hoop negatieve energie..Morgen is vandaag gisteren en ook al deed je een stapje terug, je staat niet persé ineens terug aan het begin hé. Kop op.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Sorry Witte ik ga op zoek naar de overgangdraad, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Hoe doet ze dat toch?????????????????? Die van mij staan recht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Eer doet me altijd goed, thnx Fleur.Ik ga zeker niet te hard slaan, de klappen van het leven zijn al zwaar genoeg.Maaar ik prik je wel hoor mocht dat nodig zijnOh en prik gerust terug hoor als je denkt dat het andersom ook nodig is;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Misschie kun je die beter laten voor als er echt niemand meer is Fotograaf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 nog een keer fleurtje ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Bekkie is stout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 En wij zijn slechts figuranten in een soap Wing??Ik begin een beetje te balen van die uitspraken van je.Maar laat ik de eer aan mezelf houdenGoedenavond Wing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Hoe komt het dat mijn schermbeeld ineens zo gek is? Ik moet helemaal naar het andere einde scrollen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 bekkie is lief fleur, maar beetje baldadig soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Hoi Wing ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Hoi Wing..Begrijp het niet zo goed.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ontwenningsverschijnselen fleurtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden