suusje777 Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Laat maar komen die gedachtenalles wat er is gebeurd.Misschien zal het je leed verzachtenals een ander met je treurt.Want samen kan je veel meer hebben,samen kan je veel meer aan. Als je op de ander kunt vertrouwenzal je weer door met leven kunnen gaan.Houdt elkaar vast en kijk in de ogen,zie het begrip dat daarin leeft.Weet dat niet alles is verloren,dat de ander om je geeftGoedemorgen, sorry maar ik dacht 1 keer een dagopening kan geen kwaad bloed zetten, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Even melden dat ik een geweldige avond heb gehad, niet eens aan drank gedacht. eerst privé les, en daarna de marrokkaanse bruiloft. De deejay gaat met mij adverteren, dus het wordt spannend wanneer ik de eerste keer voor het echie ga dansen. vanavond wel heel even gedansd en dat ging erg goed. En dat in mn nette broek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Woman k ga wel bankhangen nu maar feli met je geweldige avond, was het spannend??? hoop dat je snel zelf geboekt wordt, topper ben je hoor.ben/was alweer aan t poetsen pfff wordt gek van mezelf en de zenuwen.alvast trusten wijffie, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Maar suusje toch...Jouw huis is vast kraak en kraakproper.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden