Emmaroos Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Cathy, ik rook ook hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Ja cath, subiet zie ik nog groen van al die sigaartjes. Ik ga er wel buiten voor op mijn terras staan, maar dat doet me telkens goed. Gaan we ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Em gaat ook mee zie ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Hebben jullie hetzelfde uitzicht (+/_)?Owh, meditatief hoor, een beetje roken..... met mijn uitzicht...(Em, jij ook?)Het wordt tijd dat ik je ontmoet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Oeff..Kruip ook mijn bed maar in. Waarschijnlijk moet ik weer vier keer gaan plassen dus zal het slapen in stukjes zijn. Hebben ze daar geen oplossingen voor? Misschien ben ik binnenkort zo moe dat ik het in mijn slaap kan doen? slaap zacht aan allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 sloppel fleurtje, een pamper is geen zicht hé, dus hup, bedje uit, net zoals ik moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 :lips:Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Wat is trouwens een A?Cathy, ja dat zei ik al eens?? Onder de toren?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 trustuh allemaal, flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Em een Antwerpse(naar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 A = AntwerpenIk ga even de laatste klantjes buitenlaten beneden, kom nog heel even terug nighty night zeggen subiet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Voor iedereen die gaat slapen, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Okeeeeeeeeeeeey, Antwerpen dus.Ik heb trouwens een belgische vriendin, ze woont in Genk, kennen jullie dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 nooit geweest in Genk Em, weet enkel dat het in de limburg ligt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Het lijkt geen zin te hebbenToch heeft het zinAnders zou het niet gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Wing, wat je ook van me zult denken.......... dit is goed!!! wat je zegt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Zonnetje, limburg?? nee, belgie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Goh Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Limbrg is een provincie in B Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 ligt tegen jullie limburg als ik me niet vergismaar ben nooit zo straf geweest in aardrijkskunde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Komt helemaal goed Woody Woodpecker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Koud, dat terras; mooi uitzicht, dat wel, met een lichtje erop. (maar ja, roken....)Mensen wat projecteren we toch een boel op elkaar...Dat maakt de werkelijkheid. Jouw werkelijkheid en die van mij.Amen.Bah, dr is geen klap meer aan als je het snapt.Maar ook dit laatste is niet geheel waar.Altijd zijn er twee kanten van de medaille. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Spud, dat huisje wordt van jou!! Je lijkt er te horen toch?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Hetzelfde Cathy!Is toch leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Projecties Marjo.....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden